Stranica 66 od 139

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 05 Feb 2013, 19:56
od Paja
Aj da ne idemo toliko daleko da i kola poštujemo. Dovoljno je voleti ili ne voleti.

Msm ja stvarno ne poštujem ni jedan auto. :D

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 05 Feb 2013, 21:28
od dragan
Day Walker napisao:Znaci prelazis u VW :kezo:
Ovo sto si napisao ti M&M nikada nece oprostiti :mrgreen:
ih, pa nemam ja problem da kazem da je jedan vw ili opel ili audi dobar, samo to ne zvuci onima kojima je najbolji bas po volji :mrgreen:

u svakom slucaju, posto sam vozio svasta iz te klase otici cu i provozati ga prvom prilikom...

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 05 Feb 2013, 21:31
od methane.master
Day Walker napisao:Znaci prelazis u VW :kezo:
Ovo sto si napisao ti M&M nikada nece oprostiti :mrgreen:
:uf:

Pu! Izrod! Nečojek! Evo uzeh gusle od komšije i zapjevah "Oj Dragane u njedrima gujo...! :kezo:
milosdoktorabs napisao:Mislim da je vw shvatio sta treba Golf da bude....NARODNI AUTO.I zato je taj osnovni paket vise nego dovoljan sto se opreme tice.Motorizacija kako za koga,ja vrlo prijatno iznendjen...kako vuce,na koliko se vrti a najvise sam impresioniran izolacijom.Odavno se u tako tihom autu nisam vozio.
Jbt pa on se vrti kao dizel na tim brzinama i b.c pokazuje skoro pa istu potrosnju.
Pohvalno ako je to shvatio jer to odavno više nije bio.

Jedna stvar koja meni smeta je električna parkiran kočnica, ali dobro ima ko voli. :nemampojma: Što se potrošnje tiče koliko vidim po testovima, zaista je dobra, mada je i dalje daleeeko do dizela. I moj ortak se ozbiljno napalio na tog Golfa. Pokušavam da ga ubedim da uzme onaj 1,2 TSI od 105KS kad već neće 1,6 TDI.
dragan napisao:ih, pa nemam ja problem da kazem da je jedan vw ili opel ili audi dobar, samo to ne zvuci onima kojima je najbolji bas po volji :mrgreen:
u svakom slucaju, posto sam vozio svasta iz te klase otici cu i provozati ga prvom prilikom...
Imaćeš priliku da tu tezu obrazložiš na RFS. :djavo:


:kezo: :kezo: :kezo:

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 05 Feb 2013, 22:36
od ljubitelj
milosdoktorabs napisao:..kako vuce,na koliko se vrti a najvise sam impresioniran izolacijom.Odavno se u tako tihom autu nisam vozio.
Jbt pa on se vrti kao dizel na tim brzinama i b.c pokazuje skoro pa istu potrosnju.
U odnosu na koji drugi auto te toliko impresionirala izolacija od buke ?

Koliko ja primecujem izopisa vrti se kao benzinac od pre 2 decenije (turbo naravno) na tim brzinama, s obzirom na dobru aerodinamiku peta mi se cini prekratka za krstarenje ako je menjac 5brzinski.
Ocekivao bi da svez konstrukcijski auto moze da savlada otpore kretanja sa oko 2000 obrtaja pri 140km/h. (treba otprilike 50konja snage motor da razvije plus rezerva).

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 05 Feb 2013, 22:41
od Heinz
I koja mu je onda max brzina i na koliko obrtaja u kom stepenu prenosa??

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 00:09
od milosdoktorabs
ljubitelj napisao:
milosdoktorabs napisao:..kako vuce,na koliko se vrti a najvise sam impresioniran izolacijom.Odavno se u tako tihom autu nisam vozio.
Jbt pa on se vrti kao dizel na tim brzinama i b.c pokazuje skoro pa istu potrosnju.
U odnosu na koji drugi auto te toliko impresionirala izolacija od buke ?

Koliko ja primecujem izopisa vrti se kao benzinac od pre 2 decenije (turbo naravno) na tim brzinama, s obzirom na dobru aerodinamiku peta mi se cini prekratka za krstarenje ako je menjac 5brzinski.
Ocekivao bi da svez konstrukcijski auto moze da savlada otpore kretanja sa oko 2000 obrtaja pri 140km/h. (treba otprilike 50konja snage motor da razvije plus rezerva).
Odnosi se na novi I30 mk2 i Megan 3 ph 2.A to na koliko se vrti,mislim da nisi u pravu.MJET se sa svojih 70 ks na 120 vrteo na 2900 ob.Ako vec uporedjujes benzince od pre dve decenije navedi zapremine i konjaze da bi ti post bio merodavniji.
Ja neznam da li postoji ijedan benzinac koji se na 140 vrti na oko 2000 ob a to isto mogu da tvrdim i za dizela.U ovu grupu ne svrstavam superautomobile,dakle pricamo o automobilima sa 3,4 eventualno 5 cilinadra.

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 08:33
od AcaKayak
Znam da nije za poredjenje, ali M3 se u 5-oj na 140 vrti na 4200 obrtaja. (u 5-oj mi je maksimalna brzina 280, to je na 8400 obrtaja, a to je i blokada (i obrtaja i maks brzine), ovo je pola od toga).

U sestoj ne znam koliko je.

Pisem ovo zato sto ne verujem da ima neki automobil koji se u bilo kojoj brzini vrti 2000 obrtaja na 140, naravno benzinac.

To bi znacilo da na 6000 obrtaja u toj brzini ide 420km/h sto mislim da nema sanse. Postoje dva auta u svetu koja tu brzinu razvijaju, a sigurno je razvijaju na vise od 6000 o/min...

Razumete valjda na sta mislim :D

Re: Одг: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 09:01
od Sloba
Nije uvek duplo više obrtaja i duplo veća brzina.

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 09:14
od Heinz
U istom stepenu prenosa jeste.

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 09:44
od vlajko
AcaKayak napisao: Pisem ovo zato sto ne verujem da ima neki automobil koji se u bilo kojoj brzini vrti 2000 obrtaja na 140, naravno benzinac.

To bi znacilo da na 6000 obrtaja u toj brzini ide 420km/h sto mislim da nema sanse. Postoje dva auta u svetu koja tu brzinu razvijaju, a sigurno je razvijaju na vise od 6000 o/min...

Razumete valjda na sta mislim :D
Jednostavno takav auto ne bi ni mogao da nagura 6000 obrtaja u krajnjem stepenu prenosa.

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 10:00
od ljubitelj
AcaKayak napisao: To bi znacilo da na 6000 obrtaja u toj brzini ide 420km/h sto mislim da nema sanse. Postoje dva auta u svetu koja tu brzinu razvijaju, a sigurno je razvijaju na vise od 6000 o/min...

Razumete valjda na sta mislim :D
Ne bi znacilo, najvisi prenosni odnos obicno ne sluzi za postizanje maksimalne brzine kod 5brzinskih menjaca, taj prenos je prevashodno namenjen odrzavanju putne brzine krstarenja pa je jako dug da bi se smanjio broj obrtaja, potrosnja, buka, vibracije i sve ostalo sto posredno utice na komfor pri duzim putovanjima.

U ovom slucaju lici da je bas velika razlika prenosa 4.te i 5.te brzine, sto bi znacilo da je cetvrta namenjena dostizanju max obrtaja, snage i brzine a peta namenjena maksimizaciji stednje goriva uz komfor voznje.

Oko 60km/h pri 1000 rpm je cesto u modelima iz ovog veka kod turbo motora iz razloga sto vec na 1200-1300 razvijaju maksimalni obrtni momenat.
Pri tome na 1000 obrtaja je momenat toliko veliki da moze da omoguci savladavanje otpora ravnomernog kretanja.
Tendencija je da se produzavaju prenosni odnosi koliko se moze radi ekologije tj potrosnje goriva.

Ja sam protumacio iz opisa da je ovaj novi Golf nesto posebno i drugacije, da je kralj medju automobilima, da je tako nesto van konkurencije koliko je dobro, i shodno tome ocekujem da bude jos duzi prenosni odnos od onoga koji drugi proizvodjaci nude.

Danasnji turbo benzinci ranije razvijaju obrtni momenat u odnosu na turbo dizele i mogu da se voze i pri nizim obrtajima, tj duzim prenosom.

Pre jos mnogo godina turbo benzinci su podesavani na 45-50km/h pri 1000 obrtaja. Naravno, bili su manje efikasni pa su i kubikaze za istu snagu i momenat bile vece kao i potrosnja goriva.

Ja ne vidim u cemu je ovaj Golf i motor toliko drugaciji od konkurencije koja nudi slicne motore i vozila.

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 10:31
od Gaginh0
Ne znam kako je poslednja brzina regulisana kod sportskih automobila, ali na mom Polu sve brzine idu do 4900 a u petoj moze do 3750 u tu zakuca, verovatno je to napravljeno da bi se cuvao motor. Tako isto i na Skodi, samo sto u petoj zakuca na 4000 i 195km/h...

A ovo sto pricate nisam znao, znaci ispada ako ja u petoj na 2000 obrtaja idem 100km/h, onda bi na 4000 obrtaja trebao ici 200km/h, a?

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 13:10
od dragan
milosdoktorabs napisao: Ja neznam da li postoji ijedan benzinac koji se na 140 vrti na oko 2000 ob a to isto mogu da tvrdim i za dizela.U ovu grupu ne svrstavam superautomobile,dakle pricamo o automobilima sa 3,4 eventualno 5 cilinadra.
328i f30 se u poslednjoj brzini kod 8mostepenog automatika vrti na jedva preko 200rpm ( neka bude 2100-2200 ) pri 140kmh, a kako sam video 330i ima slican prenosni odnos.
nikakav problem nije, kod savremenih menjaca koji sad postoje kod sve vise proizvodjaca sa 7 i 8 brzina ( cak i manuelni sa 7 brzina postoji u novom 911 i novoj korveti ), da se na toj brzini vrti na 2000rpm, pogotovo u kombinaciji sa ovim novim turbomotorima koji max momenat imaju ispod 1500rpm...
kod dizela nemam tacne podatke ali verujem da bi se moglo isceprkati solidan broj koji se vrte i sporije na toj brzini...
ako neko ima neki katalog, evo neka pogleda za 123d npr...

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 15:24
od ljubitelj
Gaginh0 napisao: A ovo sto pricate nisam znao, znaci ispada ako ja u petoj na 2000 obrtaja idem 100km/h, onda bi na 4000 obrtaja trebao ici 200km/h, a?
Naravno, okretanje motora i tockova je povezano krutom vezom.

1000 obrtaja=50km/h
3000=150
8000=400

itd, isto vazi i

500obrtaja=25 km/h itd.

Motor i prenos se podesavaju prema cilju upotrebe auta tako da savladaju otpore kretanja uz neku rezervu.

Za ubrzanje vozila (trkanje) se biraju kraci prenosni odnosi a najvisa pozicija menjaca je ujedno i ona gde se postize max brzina vozila.

Za stednju (0verdrive, Schnellgang) se bira duzi poslednji prenosni odnos tako da se motor sto sporije okrece a da je jos dovoljno da se krece bez trzanja ili drugih problema u radu.

Re: GOLF 7 comfortline 1.2 tsi

Poslato: 06 Feb 2013, 16:41
od Ivan
Kod VAG grupe je cesto kompjuterski ogranicen broj obrtaja u zadnjoj brzini, a u nekada jednostavno nema snage da "gura" u zadnjoj brzini pri vecim brzinama zbog otpora vetra. Npr. stari punto 1.2 16v je mogao da dovati 190-195kmh u 4oj na nekih ~6k rpm, i prebacis u petu i vise nema snage da gura, pri punom gasu jedva odrzava brzinu koju nikada i ne moze dostici u toj brzini, tj. da nije navuceno 4om pre toga. Tako da razvucena zadnja brzina na slabasnom motoru nikako ne znaci veliku maksimalnu brzinu vec samo nisku potrosnju.

Kad smo vec kod potrosnje uopste me ne fascinira zato sto toliko trosi jedna honda vtec sa 50% vecom kubikazom i 75% vise ks.

Sve u svemu golf i nije golf bez tdi motora :kezo: