Stranica 66 od 71

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 18:48
od Day Walker
Pa odrzavanje je skuplje svakako kad treba 4 diska promeniti :)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 21:26
od TheWickerMan
Markoni napisao:Nadam se da su ugradili diskove na zadnje tockove, i prednje malo povecali. :)

Edit: Sad vidim da nisu.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Ako sam te dobro razumeo, Clio 4 ima doboše pozadi? Sramota.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:02
od Ivan
Hajde na slabijim motorima, ali 120ks koji ide nesto preko 9s do stotke i 200kmh trazi ozbiljnije kocnice, evo vikler me setio alfe mito, tamo i 1.3 90ks ima diskove 280/250 napred/nazad ako se dobro secam.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:21
od Era
Zadnji diskovi na malim autima samo predstavljaju problem i glavobolju. Sve jedno, to je zanemarljvo u kočenju neopterećenog auta.
Ne bi reno napravio auto sa slabim kočnicama.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:30
od Ivan
Kakav problem i kakvu glavobolju?
Ocigledno je napravio auto sa slabim kocnicama, razlika u kocnicama se poznaje pre svega u izdrzljivosti, ako se vozi ostrije ili pun auto pa se duze koci na nekim nizbrdicama sigurno ce ti mali dobosi daleko pre popustiti od nekih krstenih kocnica.

Ovaj strah od diskova mi je smesniji od straha od plivajuceg zamajca i primaje :)

Послато са GT-N7100

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:36
od Markoni
Hahha, da znas. Ne znam sta je sa ljudima. :) Kao da su diskovi uvedeni u autoindustriju pre 4 godine.
Inace je na GT-u taj disk napred kao na toj MiTo pozadi. Presmesno izgleda.

Tapatalk Post

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:40
od Era
Pošto sam vozio testnog Klija 4 0,9 tce, da kažem u nekim ekstremnijim uslovima vožnje za kočnice (spust sa Zlatibora do Užica), sa 4 osobe, i više kočenja od 100 do 50 recimo, baš sam pipao doboš posle vožnje i mogu reći da uspem da održim prst na njemu. A kočnice su bile odlične, sigurne i iste posle tih kočenja.

Zadnji diskovi na malim kolima znaju da tako da dubinski korodiraju da se sve mora baciti već posle 2-3 godine, jer to ustvari i ne koči, a stalno je zaprskano vodom, soli i sl. Posebno kod vozila koja se ne voze stalno.
Paliti se na zadnje diskove, zna biti skupo i estetski lepše. I ništa više kod auta kao klio.

Re: Одг: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:48
od Sloba
Ja sam na 206 imao diskove pozadi i za 12 godina im bas nista nije falilo, a mogu jos 100k km da izguraju. Sa druge strane, na Suzukiju koji ima dobose na 60k km, kada sam imao sranje sa ABS-om, iz dobosa je izbaceno tri tone prasine - opiljaka od pakni, a posle 10k km promenjene su i pakne posto leva i desna strana nisu jednako hvatale. Dobosi - hvala lepo. Videh DS3 sa dobosima pozadi. I to je sramota, ako hoce da se distanciraju od najjeftinijeg Citroena.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:56
od Era
Eto, ja sam baš gledao ovog Klija zato što ima doboše pozadi. Kod mene, diskovi pozadi nisu nikako preporučljivi pozadi.
Zadnji primer. Skoro je komšija menjao diskove pozadi na Meganu 3 Generation (benzinac), koji je star manje od 3 godine, i prešao je nešto oko 20 000km. Više nije bio za vožnju. Ceh je bio oko 30 000 dinara.
Paknovi se menjaju svaki drugi set pločica napred i može da tera dok je i kola.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 22:58
od nuk
Ne kaki, koliko god voleo Renault, doboši u 21. veku su no, no

Re: Одг: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 23:00
od Sloba
Jeftinije odrzavanje da, mozda, ali tu je argumentima kraj.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Avg 2016, 23:12
od nuk
To da, ko će da menja zadnje pločice na svakih 50-80KKm, čast izuzecima :)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 16 Avg 2016, 07:34
od TheWickerMan
Era napisao:Zadnji diskovi na malim kolima znaju da tako da dubinski korodiraju da se sve mora baciti već posle 2-3 godine, jer to ustvari i ne koči, a stalno je zaprskano vodom, soli i sl. Posebno kod vozila koja se ne voze stalno.
Paliti se na zadnje diskove, zna biti skupo i estetski lepše. I ništa više kod auta kao klio.
Totalno netačno. Ovim opravdavaš uštedu Renoa. Tj, nije ušteda nego sramota. Samo hoćeš da opravdaš svoju omiljenu marku,što pokazuješ i ovom rečenicom
Era napisao: Ne bi reno napravio auto sa slabim kočnicama.
Ali bi zato uštedeo , to ti dođe na isto.

Nego,šta ćemo ako je mali auto opterećen, onda će da bude problem sa dobošima?
Era napisao:Sve jedno, to je zanemarljvo u kočenju neopterećenog auta.

Ivan napisao:Ovaj strah od diskova mi je smesniji od straha od plivajuceg zamajca i promaje :)
Послато са GT-N7100
:kezo:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 16 Avg 2016, 09:17
od Era
Reno nije moja omiljena marka. Za sada je to Z10 :kezo:
A kasnije ćemo videti.

Ništa niste razumeli moju pisaniju. Vi nastupate sa stanovišta trkanja i estetike. a ja sa stanovišta praktičnosti i upotrebljivosti. Mrzi me da postavljam slike totalno propalih zadnjih diskova na malim kilometražama. Ja sam imao problem na Z10 sa prednjim diskovima zbog korozije, koji su obični - tanki. Prvi set pločica sam menjao na 40 000km. Odmah po zameni pojavilo se trešenje, koje je bilo uzrokovano velikom korozijom diskova sa unutrašnjih strana. Diskovi su promenjeni na 50 000km. Od tada ne štedim kočnice i to je jedini način opstanka istih (bar kod mene)

Ne vidim šta je ušteđeno na ovom Kliju (recimo taj model kola), upotrebom doboša pozadi?? Koliko je sam doboš skuplji od diska?? Duplo. Tako da tu i nije neka razlika u ceni. Evo na primer, Z10 ima napred obične (neventilirajuće) tanke diskove, nazad doboše i koči perfektno kod normalnog vozača. A na tehničkom pregledu kažu da ti zadnji točkovi skoro i ne koče i da jedva prođe tehnički (još od novog auta), i to nije posledica neispravnosti nego je tako predviđeno.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 16 Avg 2016, 09:50
od nidza
Posledica je dizajnerskog promašaja.

Punto je dizajniran kao auto sa ABS-om, a kod nas je na Z10 modul izvađen i napravljena nesrećna (zapravo opasna) modifikacija. Zato većina ne koči kako treba nazad i zaustavni put tog auta je poprilično dugačak.

Ko zna za jadac može da nacinculira, ali to ni 2% ljudi ne zna niti je svesno.