Stranica 66 od 124

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 16:26
od TDI
Urose,
Stepen sigurnosti masine je odnos kriticnog i radnog napona. Koji cipovanjem smanjujes. Vec sam ti to jednom rekao, ali evo govorim ti opet.

A ako me pitas koliko je moj auto siguran, to se ne zove stepen sigurnosti. Inace, on je kao vozilo koje ucestvuje u saobracaju je odlican. Redovno ga kontrolisem. Kocnice su mi extra, gume dobre i upravljacki sistem, trap nema lufta. Zimske gume jos nisam stavio. Na kolima su mi alu-felne sa 4 letnje gume. Imao sam juce situaciju gde se to pokazalo, gde mi je lik naglo zakocio ispred mene iz njemu znanog razloga na Pancevackom mostu. Ukocio sam bezbedno, nisam proklizao. Sto se tice LPR-a, on ne koci lose, to odgovorno tvrdim, jedina mana mu je sto se trosi brzo. I zato ga sledeci put menjam.
Ali i dalje ne vidim zasto to mesas sa cipovanjem?


Pajo,

Na satu mu je sada nesto oko 230000, a ja sam mu jos kada sam ga kupio dodao jos 100000. Minimum. Jbg, 13 mu je godina. A ja prelazim 25000-30000 godisnje. Jeste on ocuvan i sve, ali taj koji ga je vozio u Holandiji nije prelazio manje od mene. Ja bi voleo da jeste, ali nerealno mi je to.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 16:38
od VVWOB
TDI napisao:Tako reci.

Koliko bi ja optimalno jos snage u KS mogao da dobijem kada bi ga cipovao?

Probao sam da vozim tog koleginog od 160 KS. Ide on, nema sta, to ne moze da se ospori. Razlika u odnosu na mog se oseca. On je isto to uradio svestan da je stepen sigurnosti smanjen. I zameniti je to za manju potrosnju i bolje ubrzanje.
Na motoru 1.9TDI 130ks mogao bi dobiti 30ak KS i 60ak Nm. To je kao sto i sam kazes osetno...

Iscitao sam sta se do sada pisalo i stvarno ne razumem tvoje stavove.
U velikoj si kontradikciji sam sa sobom.
Sa jedne strane spominjes stepen sigurnosti koji ces imati na motoru sa novom mapom (chip-tuning), a sa druge strane odrzavas i tretiras auto samo ono sto je bas neizbezno i sto goreg kvaliteta (kocice, gume, a verujem da je u skladu sa tim i interval zamene ulja, kvalitet novog ulja itd)

Ne znam kako mislis da ti neko da garanciju na auto koji je presao verujem 3xx k km, pa razmisli sam u kakvom su stanju ostale komponente na tvom automobilu posle tolike eksplatacije. (turbina, kompresija motora, dizne itd)

Da posedujes auto koji je u garanciji ovlascenog servisa i imala bi smisla cela prica.

Evo npr MTM (a i ostale ozbiljnije kuce nude garanciju na tuning), ali bi ti se samo nasmejavli kada bi doveo auto od 300k km, sumljive kilometraze i evidencijom servisa kod zike/pere/mike..

http://www.mtm-online.de/de/VW/Passat-B ... as130163fx


Mislim da je previse vremena ulozeno u ovu pricu oko "ispravljanja" tvojih stavova, sto je totalno uzaludno...

A veliko je pitanje i koliko sada uopste imas konja na pomenutom automobilu.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 16:44
od pilauda
Pozdrav ljudi, ima li neko iskustava sa chipom na 1.3mjet motoru punto mk2b sa 69ks 2004to god? Planiram da odradim kod nekog privrednog.

Sent from my D5833 using Tapatalk

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 16:58
od ljubitelj
TDI napisao: A cip ne bi stavio, nego bi kupio auto sa jacim motorom i vozio.
Idealno resenje za tebe, sve fabrika napravila, kupovinom novog imas garanciju, jaci motor resava zelje.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 17:05
od TDI
VVWOB,

Posle svega napisanog, ja i dalje imam stav koji sam imao pre svog ovog pisanja. A to je da bi zbog dobijene snage, manje potrosnje i ubrzanja ipak morao nesto da rizikujem. Tj. da opteretim motor necim za sta on nije od strane fabrike propisan. Da mu smanjim ono sto sam vec spomenuo jedno 10 puta pa da ne spominjem i 11-ti.

Konkretno mi se svidja kako taj cipovani passat ide. Ali jos da li je to vredno svega ovoga cega sam ja protivnik, za sada mislim da nije. I ako se za to na kraju odlucim, sigurno je da cu zadrzati stav. A cip bi stavio iz razloga sto nemam novca da registrujem auto sa jacim motorom i da sipam goriva koliko on moze da potrosi.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 17:26
od ljubitelj
Ako nemas novca nemoj se ni upustati u filozofiranje oko cipovanja. Hoces vise snage i time vecu potrosnju goriva a ovamo pricas o nemanju novca. Hoces brzi auto a ovamo pricas o nekakvim gumama i kocnicama ispod fabrickih standarda.
Ako radis cipovanje motora treba da uradis i ostatak auta, da sredis kocnice za sposobnije, da sredis vesanje sa efikasnijim amortizerima, da koristis gume viseg indeksa brzine....za pocetak.

Prosto resenje je na dohvat ruke, auto koji je adekvatan mogucnostima odrzavanja.
I gde bi vozio auto sa vise KS, gde to pa ides da bi terao vise od 200km/h. 130KS je sasvim dovoljno za taj domet.

Pitanje je mozda i koliko sada ima taj motor KS, da li dostize 100, 110 ili 130KS....

Sada sam i ja verovatno na spisku ometaca iluzija oko teme cipovanja, ali realnost je kako ti sebe predstavljas da cipovanje nikako nije ono sto bi se uklopilo u tvoje mogucnosti. Prosecan stanovnik ove zemlje je vise za prosecan auto od 70tak KS.

Vise KS znaci uvek vise evrica. Za auto, za gorivo, za gume, za registraciju...Oduvek.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 17:54
od Paja
ljubitelj napisao:realnost je kako ti sebe predstavljas da cipovanje nikako nije ono sto bi se uklopilo u tvoje mogucnosti. Prosecan stanovnik ove zemlje je vise za prosecan auto od 70tak KS.

Vise KS znaci uvek vise evrica. Za auto, za gorivo, za gume, za registraciju...Oduvek.
Mudro zboriš Ljubitelj.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 19:03
od Kabal
Kabal napisao:Kakva su vam misljenja o fabrickom chipovanju? Konkretno Polestar kod Volvo-a, posto je auto jos u garanciji.

LG G4

LG G4

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 19:10
od Paja
Sa "fabričkim" čipom ne možeš da pogrešiš. Zadržavaš garanciju što je važno, ali i plaćaš debelo.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 19:18
od Kabal
Sa tim fabrickim se dobija 15ks i oko 30 Nm, nesto mi to mrsavo ili se varam? Provericu bas za cenu ali verujem da nije naivno.

LG G4

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 19:59
od sebekkg
Koji motor i model je u pitanju.

poslato sa tt koristeći komši'n vajrles

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:06
od TDI
Hvala svima koji ste mi odgovorili na pitanja, na ovaj ili onaj nacin. Rekoh vec, ako se ikad odlucim za cipovanje, eto mene opet ovde da me uputite gde treba. Mada, McGruja me je vec uputio.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:16
od NexT
Pomor foka.

Bar da ste konkretno pisali o nekom autu...

Mene zanima koji menjac lakse podnosi chip, automatik ili manuelni :)

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:20
od Scuderia
Pa manuelni. Secam se da je S tronic u 3.0TDI A5 bio i fabricki blizu granice obrtnog, a kamoli posle cipovanja, pa se to nije preporucivalo. Sad su verovatno izdrzljiviji i sa vecim limitom.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:21
od NexT
Pitam za normalne automatike (Mercedes), Audi ni bez cipa ne moze da potraje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: