Stranica 659 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 10 Feb 2019, 12:36
od zuzazu
Nova podvala države za pokriće gubitaka Er Srbije

Iako će podaci o poslovanju nacionalnog avio-prevoznika biti predati tek krajem ovog meseca i biti objavljeni u julu-avgustu, s visokom dozom verovatnoće moglo bi se tvrditi da je Er Srbija i prošle godine napravila gubitak (za sada, neutvrđenog iznosa) u poslovanju, kao i svih prethodnih godina od osnivanja 2013.

Argument za tu prognozu nazire se iz ponašanja Vlade, odnosno iz njenog grozničavog traganja za novim modelom državnih subvencija kako bi se budući gubici sakrili i pokrili.

Do prošle godine mehanizam za pokrivanje gubitka bile su otvorene a potom i skrivene subvencije podvedene pod stavku „podsticanja turizma“. Pošto je taj model bio sumnjiva i nedozvoljena državna podrška domaćoj avio-kompaniji (u kojoj je Etihad iz Abu Dabija manjinski akcionar) Vlada Srbije ovog puta pokušava da državnu pomoć zamaskira evropskim „smokvinim listom“.

https://www.danas.rs/nedelja/nova-podva ... er-srbije/

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 10 Feb 2019, 18:58
od passenger
Ne, ne, sad će Lazar da objasni situaciju.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 11:38
od Geza
Bombardier Challenger 350 na Aerodromu Niš

Slika
Slika
Slika

Airbus Helicopter H125

Slika
Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 17:23
od passenger
Danas perfektno sletanje u Memmingen. Nikad mirnije nisam sleteo.

Procenio sam da je pilot pogrešio. Baš je rano izbacio stajni trap. Prvo što sam primetio je brzina kojom smo leteli i čim je trap bio napolju, krenula je žešća buka i vibracija. Još smo dosta visoko leteli za taj korak.

Sve u svemu, sem toga, kratkih neprijatnih turbulencija u Srbiji i debilčine koja je gurala sedište sve vreme, odličan let za 14.99€ :)

Pre leta neprijatna situacija. Lik me napao da sam mu uzeo sedište. Do prozora je moje 16F, a on misli da je 16D do prozora (D je sedište pored prolaza). Kažem mu da pogleda da je pored F nacrtan prozor i da sedišta idu prozor - A.B.C. - prolaz - D.E.F. - prozor i nije mi poverovao i ljut seo. Ja sam bio siguran da sam seo na pravo sedište, jer sam nekoj devojci sa bebom nosio stvari i ušao sam sa njom prvi u avion i imao vremena 3x da proverim je l sam seo na dobro sedište.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 17:54
od DasAuto
passenger napisao: 11 Feb 2019, 17:23 Danas perfektno sletanje u Memmingen. Nikad mirnije nisam sleteo.

Procenio sam da je pilot pogrešio. Baš je rano izbacio stajni trap. Prvo što sam primetio je brzina kojom smo leteli i čim je trap bio napolju, krenula je žešća buka i vibracija. Još smo dosta visoko leteli za taj korak.

Sve u svemu, sem toga, kratkih neprijatnih turbulencija u Srbiji i debilčine koja je gurala sedište sve vreme, odličan let za 14.99€ :)

Pre leta neprijatna situacija. Lik me napao da sam mu uzeo sedište. Do prozora je moje 16F, a on misli da je 16D do prozora (D je sedište pored prolaza). Kažem mu da pogleda da je pored F nacrtan prozor i da sedišta idu prozor - A.B.C. - prolaz - D.E.F. - prozor i nije mi poverovao i ljut seo. Ja sam bio siguran da sam seo na pravo sedište, jer sam nekoj devojci sa bebom nosio stvari i ušao sam sa njom prvi u avion i imao vremena 3x da proverim je l sam seo na dobro sedište.

Memmingen neki dan :)
Sva sreca pa si izbjegao.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 18:07
od passenger
:srbin:

daj vest, šta bilo?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 18:20
od DasAuto
Rodjak i cura isli iz Memmingena za Banja Luku. Avion je navodno trebao da poleti oko 19:00-20:00 pa su odkazali zbog magle. Tek sutradan oko 9:45 su poleteli. Rumuni koji su imali let sat vremena prije su dobili hotelske sobe, a bosance ko sisa :D

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 18:26
od passenger
Pa gde žive? Ja sam na sat vremena od Memm. Sigurno bih se vratio kući.

Pa da, Rumuni u EU, a Bosanci u šumi :kezo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 22:36
od passenger
Zu, šta radi ovaj? :)


Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 23:07
od zuzazu
Spremio je FMC.

Uneo je aerodrom polaska (SBPS, Porto Seguro) i kompanijsku rutu BPSGRU1 (mora da je bogata kompanija jer ne unosi tacku po tacku na ruti vec je komplet ruta vec u memoriji).
Uneo je SID (standard instrument departure).
Aerodrom dolaska (SBGR, Sao Paolo) i selektovao pistu za koju misli da ce biti u upotrebi u vreme kada bude sletao.
Uneo je STAR (standard terminal arrival route)


Spremio je performanse, uneo cost index (27) i nivo leta (370)

Ima tu jos sto sta da se unosi da bi se FMCS spremio za let.

Posle poletanja i ukljucivanja LNAV (lateral navigation) moda, avion ce da prati rutu. Posle ukljucivanja VNAV (vertical navigation) moda, avion ce da penje, krstari i ponire.

Kada kontrola leta ne bi davala skracenja i ogranicenja u penjanju i poniranju, autopilot bi sam odradio kompletan let kako je programirano u FMC (flight management computer) od 400 ft visine u penjanju do 50 ft visine u prilazu.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 23:14
od passenger

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 23:22
od BRABUS
Ciji je ovaj Challenger, zna li se?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 11 Feb 2019, 23:46
od zuzazu
Pass :pivo:

Brabus, Pink

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Feb 2019, 01:43
od H4wkeye
zuzazu napisao: 11 Feb 2019, 23:07 Spremio je FMC.

Uneo je aerodrom polaska (SBPS, Porto Seguro) i kompanijsku rutu BPSGRU1 (mora da je bogata kompanija jer ne unosi tacku po tacku na ruti vec je komplet ruta vec u memoriji).
Uneo je SID (standard instrument departure).
Aerodrom dolaska (SBGR, Sao Paolo) i selektovao pistu za koju misli da ce biti u upotrebi u vreme kada bude sletao.
Uneo je STAR (standard terminal arrival route)


Spremio je performanse, uneo cost index (27) i nivo leta (370)

Ima tu jos sto sta da se unosi da bi se FMCS spremio za let.

Posle poletanja i ukljucivanja LNAV (lateral navigation) moda, avion ce da prati rutu. Posle ukljucivanja VNAV (vertical navigation) moda, avion ce da penje, krstari i ponire.

Kada kontrola leta ne bi davala skracenja i ogranicenja u penjanju i poniranju, autopilot bi sam odradio kompletan let kako je programirano u FMC (flight management computer) od 400 ft visine u penjanju do 50 ft visine u prilazu.
Low cost kompanije unose rute rucno svaki put? Mislio sam da vecina koristi Company Routes :think:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 12 Feb 2019, 09:05
od DasAuto
passenger napisao: 11 Feb 2019, 18:26 Pa gde žive? Ja sam na sat vremena od Memm. Sigurno bih se vratio kući.

Pa da, Rumuni u EU, a Bosanci u šumi :kezo:
Iz Ciriha su, vjerovatno nisu imali informacije kad ce tacno da poleti.