Re: Vazduhoplovi
Poslato: 07 Sep 2012, 17:57
Kako ono bese, "Hornets by mandate, Tomcats by choice."Heineken napisao:jbg desava se, pre par dana Amerima pade jos jedan F18, treci ove godine!
Промоција нових официра Војске Србијеpedja napisao:Malopre je 29ka preletala nad gradom. Malo je akrobatisao, dizao buku i otisao
Tptlk
cozmo napisao:Sta TU-134A nema a ima recimo DC9 i zasto je TU-134 MORAO da bude dosta brzi na sletanju od bilo kog slicnog aviona? Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.zuzazu napisao:cozmo napisao:....ali je imao dobru finesu, samo je morao da bude brzi na sletanju.![]()
![]()
cozmo napisao:Objasni nam to sto sam napisao. Pilot jesi i objasni nam.zuzazu napisao:Kakvi termini.
Alal ti cufte.
Sigurno si bolji od coveka koji je 15 godina leteo na Tupoljevu a to su njegovi izrazi ako hoces da ga vredjas dacu ti njegov kontakt pa mu pojasni.
Prosta pitanja:
1. Zasto je brzi na prilazu od ostali aviona sa T-tailom
2. Zasto ima plici - manji ugao prilaza nego ostali T-tail avioni.
3. Sta TU 134 nema a ostali imaju - zbog toga su ona prva dva pitanja.
Za ostali auditorijum: TU-134A je vrlo specifican za poletanje i sletanje.
Al vi pišate u veliko stilu.zuzazu napisao:@dragan, znak za vezivanje pojaseva se pali kada pilot ide u WC to je bezbednosna procedura da bi se putnici vratili na mesto i vezali. Navlaci se zavesa izmedju I klase i toaleta kod kokpita a iza zavese postavljaju kolica kao prepreka.
U koliko ima efekta - nije.Geza napisao:Eto, je li to bilo teško napisati ?
ok, sto se tice vezivanja pojasa ili to ponekad zavisi od tipa vazduhoplova ili piloti imaju celicnu besiku, jer ako se dobro secam u b777-300er za skoro 11 sati preko okeana mislim da su ga upalili 1, eventualno 2 puta...ali to zaista nije toliko bitno...zuzazu napisao:
@dragan, znak za vezivanje pojaseva se pali kada pilot ide u WC to je bezbednosna procedura da bi se putnici vratili na mesto i vezali. Navlaci se zavesa izmedju I klase i toaleta kod kokpita a iza zavese postavljaju kolica kao prepreka.
Ne postoji radar koji otkriva turbulenciju (CAT) izuzev ako led u oblaku tipa Cb nije dobio mokru kosuljicu koja rotira vecom brzinom od 3 m/s.
Kao i uvek trdim sezuzazu napisao: @BAJKER, fenomenalne fotografije!