Stranica 67 od 124

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:32
od Martin
Pretpostavljam automatik. :thumbup:

Da bi izbegao klizanje lamele (prilikom preticanja!), kada sam u 4. stepenu na 60km/h (oko 1500 obrtaja), spustim u 3. stepen i pun gas do 90-100 i dalje 4. i 5....
Kada sam u 5. na 80 km/h (oko 1500-1700 obrtaja), spustim u 4. i pun gas.
Automatik gore napisano sve obavlja sam....dok većina nas (vozači dizela) voli da "potopi" gas prilikom preticanja. :cool!:

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:40
od goblin
Interesantno da su u Audiju vlasnici 3.0TDI motora koji su proizvedeni u odredjenom vremenskom razdoblju (ne znam tacan period), prilikom redovnog servisa u ovlascenom servisu dobijali naknadni fabricki reprogram nakon kojeg su dobijali dodatnih 20KS.
Ovo mi je ispricao drugar koji vozi A7 3.0TDI, a akcijom su bili obuhvaceni iskljucivo modeli koji imaju urednu servisnu istoriju od 0km i koji se redovno odrzavaju iskljucivo u ovlascenom servisu... sve besplatno u okviru redovnog servisa.

Sto se tice samog cipovanja.
Ja sam protivnik i vise zastupam stav da kupac pre kupovine treba da izabere auto i motorizaciju koja mu najvise odgovara posto je lepeza motora sada toliko siroka da je to fantasticno. Ako nemas mogucnosti za ono sto zelis, pa boze moj, nije smak sveta, ne mozes i kraj.
Evo ja sam sa kupovinom A4 napravio veliku gresku i porucio motor koji mi nikako ne odgovara za moje potrebe i stil voznje (2.0TDI 140KS), tako da sam na kraju bio primoran da ga cipujem Stage II na nekih 190KS (nikada izmereno, samo u teoriji, mada je razlika u performansama bas ogromna) iako sam protivnik cipovanja, jednostavno sam morao to da uradim do kupovine sledeceg auta.
Ali zato znam da sledeci auto sigurno nece biti ispod 3.000ccm i najverovatnije minimum 300KS, i to necu smatrati nista spektakularno i brzo, vec cisto optimalno za moje potrebe i stil voznje.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 20:50
od Xepoj87
Nemoj da se ljutis, ali jako glup i bespoentan post.

Sent from my Sony

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:02
od sebekkg
goblin napisao:Interesantno da su u Audiju vlasnici 3.0TDI motora koji su proizvedeni u odredjenom vremenskom razdoblju (ne znam tacan period), prilikom redovnog servisa u ovlascenom servisu dobijali naknadni fabricki reprogram nakon kojeg su dobijali dodatnih 20KS.
Ovo mi je ispricao drugar koji vozi A7 3.0TDI, a akcijom su bili obuhvaceni iskljucivo modeli koji imaju urednu servisnu istoriju od 0km i koji se redovno odrzavaju iskljucivo u ovlascenom servisu... sve besplatno u okviru redovnog servisa.

Sto se tice samog cipovanja.
Ja sam protivnik i vise zastupam stav da kupac pre kupovine treba da izabere auto i motorizaciju koja mu najvise odgovara posto je lepeza motora sada toliko siroka da je to fantasticno. Ako nemas mogucnosti za ono sto zelis, pa boze moj, nije smak sveta, ne mozes i kraj.
Evo ja sam sa kupovinom A4 napravio veliku gresku i porucio motor koji mi nikako ne odgovara za moje potrebe i stil voznje (2.0TDI 140KS), tako da sam na kraju bio primoran da ga cipujem Stage II na nekih 190KS (nikada izmereno, samo u teoriji, mada je razlika u performansama bas ogromna) iako sam protivnik cipovanja, jednostavno sam morao to da uradim do kupovine sledeceg auta.
Ali zato znam da sledeci auto sigurno nece biti ispod 3.000ccm i najverovatnije minimum 300KS, i to necu smatrati nista spektakularno i brzo, vec cisto optimalno za moje potrebe i stil voznje.
Slika

Tvoje je pravo da tako i uradis, ali nije ni porediti <= 2000ccm i 3000, ali si dobio sa stage 2 impozantan dobitak, ali koliko znam da taj motor bez ikakvih modifikacija moze cipom na 180ks, jesi li ti menjao nesto ili samo cipovao?

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:14
od Kabal
sebekkg napisao:Koji motor i model je u pitanju.

poslato sa tt koristeći komši'n vajrles
XC 60, dizel 215 ks.

LG G4

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:15
od Paja
215 ks dići za još 30 za brdo para meni ne deluje ko dobar dil.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:15
od Kabal
Kabal napisao:
sebekkg napisao:Koji motor i model je u pitanju.

poslato sa tt koristeći komši'n vajrles
XC 60, dizel 215 ks.

LG G4
XC 60, dizel 2.4, 215 ks

LG G4

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:15
od maniaxxx
Pa lepo kaže da nije merio, po moje ima tu nekde oko 180 konja, plus minus neki konj ( Ili magarac kako hočeš :mrgreen: ). Imam "identični " motor i 177 izmerenih konja. Razlika između menjača sa 5 i 6 stupnjeva je pre svega u obrtnom, ne znam kako je kod skutera sa tim? :mrgreen:

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:17
od dragvorl
NexT napisao:Pomor foka.

Bar da ste konkretno pisali o nekom autu...

Mene zanima koji menjac lakse podnosi chip, automatik ili manuelni :)
To je jako uopsteno pitanje. Zavisi koji menjac na kom motoru, nekad su upareni da budu na granici, a nekad ima prostora da se cipuje bez bojazni po menjac. To su vec stvari iz prakse i moguce da ces naci info na nekim specijalizovanim forumima, ili ako imas konkretno pitanje mozes proslediti pp, pa da probam da saznam. Uzduzni Merc menjaci su oznake 722.6 za 5 brzina, 722.9 za 7, pa probaj mozda nadjes neki opis.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 21:30
od Ji 4Tze
Ako vozite 80 km/h petom pa mora u 4. radi preticanja, koja je onda poenta čipa a i turbodizela?
Što mu ne date da pogleda temu codemaker-a o njegovom A6 i iskustvom remapiranja? Tu se baš lepo može pročitati iskustvo.

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 22:01
od goblin
Xepoj87 napisao:Nemoj da se ljutis, ali jako glup i bespoentan post.

Sent from my Sony
Jel tema cip tuning?
Jel se povela rasprava oko odobravanja i negodovanja cipovanja?
Jel se pominjaolo fabricko cipovanje uz zadrzavanje garancije?

1. Pominjao sam primer fabrickog cipovanja, odnosno reprograma u skolopu redovnog servisa, koji sprovodi Audi za pojedine modele. Za mene je to bila novina i prvi put cujem da se radi nesto slicno, tako da verujem da nisam jedini.
Sta je tu glupo i bespotrebno?

2. Izneo sam svoj stav na raspravu koje je bila na predhodnoj strani. Gde sam obrazlozio da ne podrzavam cipovanje motora i da zastupam teoriju da je danas bas siroka lepeza motora da kupac moze da bira sta mu najvise odgovara.
Sa ovim mozes da se slazes ili ne slazes, ali ako su o istoj temi diskutovali nekoliko clanova a ja samo izneo svoj stav koji sam obrazlozio, sta je onda tu glupo i bespotrebno?

3. Izneo sam primer da sam i pored toga sto se protivim cipovanju motora, odradio cip na svom autu iz razloga sto sam napravio veliku gresku kod odabira motorizacije. Jednostavno to je moja greska koju priznajem i prihvatam, pa sam bio primoran da uradim nesto sto se kosi sa mojim stavovima da bi koliko toliko ublazio gresku koju sam napravio.
Kao i da cu sa sledecim autom u potpunosti ispraviti gresku nabavkom automobila sa adekvatnom motorizacijom od minimum 3.000ccm i +300KS, a ne da ponovo moram da posezem za cipovanjem koje ne podrzavam.
Ovo je bilo cisto objasnjenje, da mi neko ko je upucen u to da sam cipovao A4 ne bi replicirao sa "Sta se bunis protiv cipa a i sam si cipovao svoj auto".
Opet ne vidim nista glupo i bespotrebno.

PS - Zamisli kada bi svi za postove koji im se ne svidjaju ili ih iz bilo kojeg razloga smatraju nepotrebnim, poceli da lepe etikete ispod takvih posotov "GLUP POST"
Ne ljutim se al razmisli o tome i nacinu konverzacije. ;)

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 22:21
od Scuderia
goblin napisao:(2.0TDI 140KS), tako da sam na kraju bio primoran da ga cipujem Stage II na nekih 190KS (nikada izmereno, samo u teoriji, mada je razlika u performansama bas ogromna)
Racechip ili si novo nesto radio?

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 22:30
od Uroš S.
Stage 2, si siguran u to?

P8 Lite TT

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 22:39
od goblin
Cipovanje sam radio u AsFerrari u CG.
Vec sam napisao da nikada nisam radio merenje, ni pre ni posle cipovanja.
Dobijenu snagu sam napisao ofrlje, a evo sad sam proverio sta su mi napisali tacno - 184KS

Kada sam dosao na dogovor, dali su mi opciju Stage I na 170KS, dok su mi za Stage II rekli da nisu sigurno da li je izvodljivo dok ne dobiju povratnu informaciju. Nakon par sati smo se culi i ponudli su mi Stage II na tih 184KS uz doplatu, sto sam i uradio.

Snagu nikada nisam merio niti imam nameru. Performanse su osetno bolje a nema negativnih nus podukta i to je poenta svega.
Da li stvarno ima 184KS ili nema, pojma nemam niti me mnogo zanima...

Slika

Re: Chip-tuning

Poslato: 18 Okt 2015, 22:56
od Milos
Ako je samo remap to je stage 1 , nema veze sto je agresivnija mapa , a to sto nasi zovu Stage 2 jacu mapu :pop: