NexT napisao:
U principu, uz malo volje, posto imas kozni enterijer sve mozes sam da uradis... Ako ti treba pomoc - tuj sam.
Msm, nije poenta u parama koje ces da das za pranje, al za jedan dan mozes sam sve to da uradis i verovatno bolje..
Pazi, u princpipu da bi sve uradio kako treba, prvo treba da kupis tonu sredstava, zatim ako nemas iskustva ne ide to bas tako lako, a povrh svega kao sto rece traje to ceo dan, a vremena a iskreno ni volje za tim nemam
Inace, pre par dana sam tako bio raspolozen za sredjivanje auta pa sam napravio pi..riju na sedistima koju sam jedva sredio. Naime, kada sam kupio dve letnje gume, one su bile uvijene zajedno u najlon, i posto to nije moglo tako sve da stane u gepek ja ih samo do vulkanizera stavio na zadnje sediste... Sve u svemu, nakon toga imam sta i da vidim, gume nisu bile skroz u najlonu, vec je bilo i delova koji su dodirivali sediste i na svim tim delovima, ostale su mi jasni tragovi guma na sedistu, skroz se onako lepo crne sare ocrtale na krem kozi. Nema sa cime nisam pokusao da trljam i da skinem, ali ne skida se apsolutno ni najmanje. Pretpostavljam da su parcici gume bukvalno usli u kozu i obojili je. Sve u svemu, kupio sam neko cudo za kozu, tj za sedista automobila, koje sadrzi i pigmente boje, naravno odgovarajuce nijanse. Kad sam namazao time, samo sam gledao kako to da skinem! Mislim ono, farba, ali potpuno neravnomerno i nakon toga je daleko veca brlja nego bez toga. Verujem da profesionalac ne bi napravio takvu budalastinu vec bi tacno znao sta i kako ciniti.
Potrazio sam po netu i za ovog iz Zablja, videcu ,nemam ni previse vremena za sve to, meni je ok da oteram auto na par sati i da ga kasnije pokupim, sve ostalo mi ne odgovara. Nasao sam i neki kao cenovnik na netu.
Paket za odrzavanje: od 10 evra
Podrazumeva:
- - pranje bezkontaktnim samponom
- - ciscenje sarki, oznaka, pragova itd.
- - pranje felni sa posebnim proizvodom za tu namenu kao i pranje blatobrana
- - ispiranje sa Karcher-om
- - pranje kompletnog vozila koristeci metodu “dve kante”
- - uklanjanje kontaminanata (insekti, katran itd.) sa glinom i drugim proizvodima
- - ponovno pranje bezkontaktnim samponom
- - usisavanje kompletne unutrasnjosti sa brisanjem prasine, i na tesko dostupnim mestima pomocu cetkica (ventilacija, zazori itd.)
- - zastita unutrasnjosti sa sredstvom koje Vi odaberete, od nekoliko ponudjenih (zbog licnih afiniteta mirisa vozila)
- - kompletno sredjivanje stakala iznutra i spolja
- - nanosenje zastite na lak u vidu polimera u spreju
- - premazivanje i zastita svih ukrasnih plastika, na spoljasnosti automobila
- - premazivanje i zastita pneumatika kao i felni
- - nanosenje sloja “detailing” spreja za konacni pregled
Paket za zastitu: od 50 evra
Podrazumeva:
- - pranje bezkontaktnim samponom
- - ciscenje sarki, oznaka, pragova itd.
- - pranje felni sa posebnim proizvodom za tu namenu kao i pranje blatobrana
- - ispiranje sa Karcher-om
- - pranje kompletnog vozila koristeci metodu “dve kante”
- - uklanjanje kontaminanata (insekti, katran itd.) sa glinom i drugim proizvodima
- - ponovno pranje bezkontaktnim samponom
- - usisavanje kompletne unutrasnjosti sa brisanjem prasine, i na tesko dostupnim mestima pomocu cetkica (ventilacija, zazori itd.)
- - sva koza u vozilu ociscena i “nahranjena”
- - pranje tapacirunga i ostalog stofa u kompletnom vozilu
- - pranje kompletnog motornog prostora (ukljucujuci i donji deo haube) i zastita svih plasticnih i gumenih delova
- - kompletno sredjivanje stakala iznutra i spolja
- - nanosenje zastite na lak u vidu polimera u spreju
- - posebna paznja se obraca na sarke i donje delove vozila zbog soli i drugih kontaminanata
- - podmazivanje svih pokretnih delova karoserije (sarke, brisaci, bravice itd.)
- - premazivanje i zastita svih ukrasnih plastika, na spoljasnosti automobila
- - premazivanje i zastita pneumatika kao i felni
- - nanosenje sloja “detailing” spreja za konacni pregled
Paket za korekciju: od 80 evra
Podrazumeva:
- - pranje bezkontaktnim samponom
- - ciscenje sarki, oznaka, pragova itd.
- - ispiranje sa Karcher-om
- - pranje kompletnog vozila koristeci metodu “dve kante”
- - uklanjanje kontaminanata (insekti, katran itd.) sa glinom i drugim proizvodima
- - ponovno pranje bezkontaktnim samponom
- - usisavanje kompletne unutrasnjosti sa brisanjem prasine, i na tesko dostupnim mestima pomocu cetkica (ventilacija, zazori itd.)
- - sva koza u vozilu ociscena i “nahranjena”
- - pranje tapacirunga i ostalog stofa u kompletnom vozilu
- - *pranje kompletnog motornog prostora (ukljucujuci i donji deo haube) i zastita svih plasticnih i gumenih delova
- - *kompletno sredjivanje stakala iznutra i spolja kao i nanosenje sredstva za “odbijanje” vode
- - uklanjanje tragova habanja sa laka (plitke i srednje ogrebotine), u dve faze, pomocu masine za poliranje i odgovarajucih sredstava
- - nanosenje zastite na lak u vidu voska (u ponudi imamo nekoliko) pomocu rucnog aplikatora
- - podmazivanje svih pokretnih delova karoserije (sarke, brisaci, bravice itd.)
- - premazivanje i zastita svih ukrasnih plastika, na spoljasnosti automobila
- - *premazivanje i zastita kedera na kompletnom vozilu
- - premazivanje i zastita pneumatika
- - *skidanje felni sa vozila i detaljno sredjivanje kao i nanosenje zastite
- - nanosenje sloja “detailing” spreja za konacni pregled
*Ovaj korak je opcioni ili ima promenjivu
Vrhunski paket: po radnom satu
Sve u svemu, ne treba meni neko preterivanje niti obracam paznju previse na to, hocu samo dobro da se opere auto iznutra, da se obavezno eliminisu mirisi i da se ispolira spolja, ostalo detaljisanje me ne zanima.