Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW
Poslato: 14 Jul 2012, 23:27
Kum se ponovio, 2004-to godiste, od prvog vlasnika uzeo, presao oko 97,000km. Karavan, full oprema (koza, digitalna klima i sve ostalo), 2.0 JTS.
Motor ima 165 KS i mislim 208 Nm.
Enterijer je izuzetno ocuvan, koza je skoro kao nova, ali krenimo redom.
Plastika u kabini - tipicno Alfa - tvrda, gruba, tupa na dodir i ne bas precizno uklopljena. To sam video i u Gulieti, nista novo. Mislim da kvalitet nije nista posebno. Koza na sedistima je odlicna, a sama sedista su takodje odlicna, udobno se sedi, pozicija vozaca je odlicna i sportska, to mi se svidja. I vozaci vecih gabarita lako nadju poziciju. Sve lepo lezi, osim komandi klime koje su cudne i klikcu ko da su kineske. Menjac mi se ne svidja, tipicno italijanski, zvaka - kao da je gumiran, kad sam seo nazad u moj auto shvatio sam sta znaci japanski mehanizam
(ne zamerite, ali i kum je rekao isto). Ono sto mi se svidja je da ima mesta, da su sedista vrh, da se lepo i komforno moze voziti a osecaj je sportski.
Nozne komande i volan su odlicni. Pokretanje kljuca - i oglasava se savrseno sportskim zvukom
Milina za usi. Kada zatvorite vrata, tih je, nema vibracija na leru.
Utisci u voznji
Nije bas za grad ni za ove nase rupetine. Ali se lako vozi, tiho. Sve klizi, osim sto mu ne prijaju ovi krateri. Ono sto je savrseno je kako se upravlja ovim autom (osim menjaca zvakastog). Sportski ludo
. Motor do 2000 obrtaja deluje kao neki klasican 1.6 benzinac... medjutim cim se predje 2000 obrtaja - vezite se polecemo
Ide kao blesav
Treca i cetvrta, ubrzava kao metak a iznad 3500 obrtaja ima SAVRSEN zvuk motora, iako bucniji za moj ukus, ali osecaj, uz taj zvuk su perfektni
Na autoputu druga prica. Auto je zakovan, ali zakovan za put. Komande odlicne, volan sportski - odlican, klizi pripijen uz asfalt, slusa kao bolid. Ubrzava ludo uz savrsen (vec rekoh) zvuk. Ovo bih vozio beskonacno po autoputu
Klima radi savrseno, motor je gotovo ne oseca (osim malo jaceg gasa na kretanju). Auto je utegnut perfektno. Po gradu trosi oko 12, a na otvorenom, izmerena je potrosnja od oko 7,5l malo ostrije voznje ka CG i nazad (prosek od cepa do cepa). Kum kaze da ide i na 6 litara ako se vozi penzionerski magistralom. Njegova zamerka se isto odnosi na kratere i kaze da autu to ne prija.
U normalnoj voznji gradom je tih, vrlo dobru izolaciju ima. Bucan je preko 3500-4000 obrtaja i tu se oseti da fali VI brzina, na preko 130 buka je jaca, ali naravno ne mislim da smeta, ali ipak jaca od nekih drugih automobila koje sam vozio.
Ono sto mi se najvise svidelo je sportski osecaj sedenja i taj stil voznje. Mene nije privlacilo da ga vozim brzo, vec agilno, a kad zatreba da se pretekne, reski zvuk i lepljenje u sediste pokazuju karakter ovog auta. Pretice u sekundi
Ima smek:)
Takodje mi se svidja sto ima mesta a gabaritno je cini mi se manji od Fabie karavan.
Falinke cete videti na slikama, kum je odro prednji branik na kamenjaru (nije procenio dobro), i zalepio nalepnice neke, mora da ide da to sredi.
Pre voznje (snimio sam i malo turiranja mogu da okacim da cujete zvuk):




http://www.dodaj.rs/f/U/U8/2F5i8Ivn/dscf5117.jpg





Motor ima 165 KS i mislim 208 Nm.
Enterijer je izuzetno ocuvan, koza je skoro kao nova, ali krenimo redom.
Plastika u kabini - tipicno Alfa - tvrda, gruba, tupa na dodir i ne bas precizno uklopljena. To sam video i u Gulieti, nista novo. Mislim da kvalitet nije nista posebno. Koza na sedistima je odlicna, a sama sedista su takodje odlicna, udobno se sedi, pozicija vozaca je odlicna i sportska, to mi se svidja. I vozaci vecih gabarita lako nadju poziciju. Sve lepo lezi, osim komandi klime koje su cudne i klikcu ko da su kineske. Menjac mi se ne svidja, tipicno italijanski, zvaka - kao da je gumiran, kad sam seo nazad u moj auto shvatio sam sta znaci japanski mehanizam

Nozne komande i volan su odlicni. Pokretanje kljuca - i oglasava se savrseno sportskim zvukom

Utisci u voznji






U normalnoj voznji gradom je tih, vrlo dobru izolaciju ima. Bucan je preko 3500-4000 obrtaja i tu se oseti da fali VI brzina, na preko 130 buka je jaca, ali naravno ne mislim da smeta, ali ipak jaca od nekih drugih automobila koje sam vozio.
Ono sto mi se najvise svidelo je sportski osecaj sedenja i taj stil voznje. Mene nije privlacilo da ga vozim brzo, vec agilno, a kad zatreba da se pretekne, reski zvuk i lepljenje u sediste pokazuju karakter ovog auta. Pretice u sekundi

Takodje mi se svidja sto ima mesta a gabaritno je cini mi se manji od Fabie karavan.
Falinke cete videti na slikama, kum je odro prednji branik na kamenjaru (nije procenio dobro), i zalepio nalepnice neke, mora da ide da to sredi.
Pre voznje (snimio sam i malo turiranja mogu da okacim da cujete zvuk):




http://www.dodaj.rs/f/U/U8/2F5i8Ivn/dscf5117.jpg




