Honda CR-V 2012 (MkIV)
Poslato: 26 Jul 2012, 18:03
Predstavljen novi model Honda CR-V
Honda predstavlja četvrtu generaciju modela CR-V. Po prvi put uz CR-V biće ponuđena opcija pogona na dva i na četri točka, a poboljšanja na motoru su ostvarila značajno smanjenje emisije CO2. Prodaja novog modela CR-V za Evropu počeće u novembru 2012. godine, a proizvodiće se u Velikoj Britaniji. Novi model predstavlja savršeni sklad između efikasnosti, funkcionalnosti i bezbednosti.
SPOLJAŠNJI DIZAJN
Kod spoljašnjeg dizajna, smanjena je visina i dužina vozila bez ugrožavanja prostora, povećan je prtljažni prostor, a snažnija vrata su projektovana samo za Evropu. Takođe je poboljšana pozicija za vožnju po autoputu i ugrađena su prednja i zadnja LED svetla. U odnosu na prethodnu generaciju novi model CR-V dobija agresivniji i aerodinamičniji stav sa dubljim konturama i hrabrijim dizajnom. Cilj Honde je uvek da smanji veličinu mehaničkih delova u cilju obezbeđivanja više putničkog prostora. Repozicioniranje vetrobrana i novo dizajnirane haube obezbedili su drugu korist, a to je da prednji deo automobila ne može da se vidi sa sedišta vozača, što popoljšava vidljivost i lakše manevrisanje. Ekspanzivna staklena površina otkriva prostranost kabine, a u Hondi su posebno ponosni na dizajn zadnjeg prozora.
DIZAJN ENTERIJERA
Dizajn enterijera kod novog modela je kvalitetniji i funkcionalniji. Poboljšanja se odnose na prostranost, ergonomsku efikasnost, NVH, 5” integrisani, inteligentni, multi – informacioni displej (I-MDI), prednja i zadnja sedišta. Postignuta je značajna redukcija buke koja ulazi u kabinu. Dodatni zvučni izolacioni material postavljen je na donji deo putničke kabine, kao i na sva vrata. Ovaj kvalitetni ambijent dodatno je poboljšan impresivnim spektrom opreme. U kabini pažnju odvlači I-MID displej, koji kontroliše zvuk, telefon i navigacioni sistem (ukoliko postoji). Prednja sedišta imaju mogućnost približavanja bočnim stranama vozila, što olakšava izlazak.
EFIKASNOST I UDOBNOST
Bolju efikasnost čini poboljšana aerodinamika, 2.0 i-VTEC i 2.2 i-DTEC motor, 12% smanjena emisija CO2, ECO Assist sistem i ECON režim, kao i IDLE STOP tehnologija. Pod haubom novog modela CR-V korisnici će pronaći 2.0 i-VTEC benzinski i 2.2 i-DTEC dizel motore koji su redizajnirani u funkciji smanjenja emisije štetnih gasova. Takođe poznati Hondin ECON režim smanjuje potrošnju goriva, a ECO Assist sistem pomoću ekrana savetuje vozače kako njihov stil vožnje utiče na efikasnost goriva. Udobnu vožnju, rukovanje i stalnu bezbednost obezbeđuju MA-EPS, HAS, HDC, VSA, ADAS, ACC, CMBS, LKAS, ESS sistemi.
Proizvesti novu verziju modela koji je prodat u preko 5 miliona primeraka je velika odgovornost, ali za Hondine inžinjere to je predstavljalo izazov i zadovoljstvo. Da bi poboljšali vozilo koje je već dobro izbalansirano i poštovano, jedino rešenje je da se to vozilo poboljša u svakoj oblasti što je Honda upravo i uradila.
Preuzeto sa honda-srbija.rs







Honda predstavlja četvrtu generaciju modela CR-V. Po prvi put uz CR-V biće ponuđena opcija pogona na dva i na četri točka, a poboljšanja na motoru su ostvarila značajno smanjenje emisije CO2. Prodaja novog modela CR-V za Evropu počeće u novembru 2012. godine, a proizvodiće se u Velikoj Britaniji. Novi model predstavlja savršeni sklad između efikasnosti, funkcionalnosti i bezbednosti.
SPOLJAŠNJI DIZAJN
Kod spoljašnjeg dizajna, smanjena je visina i dužina vozila bez ugrožavanja prostora, povećan je prtljažni prostor, a snažnija vrata su projektovana samo za Evropu. Takođe je poboljšana pozicija za vožnju po autoputu i ugrađena su prednja i zadnja LED svetla. U odnosu na prethodnu generaciju novi model CR-V dobija agresivniji i aerodinamičniji stav sa dubljim konturama i hrabrijim dizajnom. Cilj Honde je uvek da smanji veličinu mehaničkih delova u cilju obezbeđivanja više putničkog prostora. Repozicioniranje vetrobrana i novo dizajnirane haube obezbedili su drugu korist, a to je da prednji deo automobila ne može da se vidi sa sedišta vozača, što popoljšava vidljivost i lakše manevrisanje. Ekspanzivna staklena površina otkriva prostranost kabine, a u Hondi su posebno ponosni na dizajn zadnjeg prozora.
DIZAJN ENTERIJERA
Dizajn enterijera kod novog modela je kvalitetniji i funkcionalniji. Poboljšanja se odnose na prostranost, ergonomsku efikasnost, NVH, 5” integrisani, inteligentni, multi – informacioni displej (I-MDI), prednja i zadnja sedišta. Postignuta je značajna redukcija buke koja ulazi u kabinu. Dodatni zvučni izolacioni material postavljen je na donji deo putničke kabine, kao i na sva vrata. Ovaj kvalitetni ambijent dodatno je poboljšan impresivnim spektrom opreme. U kabini pažnju odvlači I-MID displej, koji kontroliše zvuk, telefon i navigacioni sistem (ukoliko postoji). Prednja sedišta imaju mogućnost približavanja bočnim stranama vozila, što olakšava izlazak.
EFIKASNOST I UDOBNOST
Bolju efikasnost čini poboljšana aerodinamika, 2.0 i-VTEC i 2.2 i-DTEC motor, 12% smanjena emisija CO2, ECO Assist sistem i ECON režim, kao i IDLE STOP tehnologija. Pod haubom novog modela CR-V korisnici će pronaći 2.0 i-VTEC benzinski i 2.2 i-DTEC dizel motore koji su redizajnirani u funkciji smanjenja emisije štetnih gasova. Takođe poznati Hondin ECON režim smanjuje potrošnju goriva, a ECO Assist sistem pomoću ekrana savetuje vozače kako njihov stil vožnje utiče na efikasnost goriva. Udobnu vožnju, rukovanje i stalnu bezbednost obezbeđuju MA-EPS, HAS, HDC, VSA, ADAS, ACC, CMBS, LKAS, ESS sistemi.
Proizvesti novu verziju modela koji je prodat u preko 5 miliona primeraka je velika odgovornost, ali za Hondine inžinjere to je predstavljalo izazov i zadovoljstvo. Da bi poboljšali vozilo koje je već dobro izbalansirano i poštovano, jedino rešenje je da se to vozilo poboljša u svakoj oblasti što je Honda upravo i uradila.
Preuzeto sa honda-srbija.rs













