Stranica 1 od 3
Šta sa Epicom?
Poslato: 06 Mar 2013, 21:32
od Bax
Kao sto sam pre pisao, rodja ima ovo cudo od vozila. Kupio ju je novu, pre mozda 5 godina, cena je bila mozda 24k evra.
Tri puta je crkao motor, inace redni sestak 2.0 automatik.
Motor je ciknuo na 60k, pa na 75k.
I sada komacno na 110k km.
Popravka je 4000 evra, sta da uradi sa tim kolima on nece da ulaze vise u njega.
Moze li ovde da se uradi neki swap motora od Opela ili slicno, steta da trune auto? Neke ideje?
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 06 Mar 2013, 21:37
od dragvorl
Trebao je da se ratosilja zla sto pre. Taj motor mi se nekako ne cini bas da ide sraf na sraf na Opela, a ne znam nesto drugo da ubacuje da li bi bilo vise stete ili koristi. Ako moze da se pokrpi ja bih pokrpio pa na oglase. Ako hoce da se jebava sa nekom menjazom motora onda bolje da zameni i zadrzi za sebe. Koji piece of shit.

Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 06 Mar 2013, 21:49
od trojanac
A od čega crkava motor tako? Neka fabrička falinka? Jel ima taj motor u još nekom modelu?
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 06 Mar 2013, 21:59
od Bax
Ma nema niko pojma sta je to.
Sad je pukla radilica, pre su pucali ventili, nema tu sad krpljenja, mora brdo delova da se menja.
Uglavnom taj motor i kad je ispravan bio, trosio je 30l plina po gradu.
Ja nesto kontam neki 2.0 8v iz Omege neke kad bi moglo?
Nece on vise da daje pare za njega, otpisao ga je.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 06 Mar 2013, 22:04
od dragvorl
Moze da se ubudzi tu i iz 200d Merca motor, ali da li ima svrhe praviti takvu nakazu. Treba tu i elektroniku strojiti, on ima verovatno i poseban komp za menjac, ako nije zajedno sa motornim, zuraja je to. Jel se raspitivao onaj 2.0 dizel da li moze da se ubaci negde?
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:01
od ljubitelj
Bax napisao:Ma nema niko pojma sta je to.
Sad je pukla radilica, pre su pucali ventili, nema tu sad krpljenja, mora brdo delova da se menja.
Uglavnom taj motor i kad je ispravan bio, trosio je 30l plina po gradu.
Pucanje je obicno posledica nekontrolisanih detonacija, koliko kapiram ima naknadno ugradjen plin.
Ispravan motor od 2000 kubika sigurno ne moze da potrosi 30 lit plina cak ni po gradu.
Nesto tu nije ispravno, big time uz takvu potrosnju.
Sumnjam da moze ijedan drugi motor da se stavi bez ozbiljnih prepravki, pogotovu sto je motor sa softverskim upravljanjem a pride jos i automatik.
Mozda da nadje neki motor iz slupanog, ne mora nuzno da bude ovde. Eventualno da uveze motor kao rezervni deo.
Tesko je biti pametan kako postupiti, da li ulagati i nastaviti onda vise godina koristiti ili prodati auto kao neispravan da se neko drugi bakce.
Bas nezgodna situacija, kako proceniti manji gubitak u novcu.
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:04
od dragvorl
Ne znam koliko moze tu slupanih da nadje, mala je ponuda na oglasima, sto me bas i ne cudi.
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:15
od Bax
Plin je ugradio jos pre preuzimanja vozila, secam se da je na otvorenom trosio 13-14l plina, ali to je veliki auto, i automatski menjac.
Ja koliko sam razumeo on nece da radi tu generalnu, po treci put, jer taj auto na trzistu vise ne vredi nista specijalno, a njemu se smucio.
A ja razmisljam da li moze neka budzevina da se uradi, tj tipa ubaci neki primitivni stari benzinac iz Opela, i manuelni menjac i tera, posto kako stvari stoje, auto je maltene rashodovan, stoji rasklopljen, i nema se zelje da se ponovo bacaju pare na njega.
A greota, unutra je koza, klima

Mislim da cak ni kredit jos nije istekao, ali to nisam siguran...
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:25
od MAD MAX
Imali smo problem sa captivom 2,0 dizel. Motor ne paše ni od jednog GM, rešenje je bilo Italija otpadi.
Elektronika je nesavladiva prepreka. Usredsredite se na nabavku polovnog motora iz inostranstva.
Inače Sevroleji su kante, svaka čast.
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:31
od Bax
Znaci mrka kapa, promasen model...
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:34
od dragvorl
Budzenje CAN bus magistrale nije bas posao uz pivo za jedno popodne, da krenemo od toga.
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:36
od Bax
Ma da sve je to na modernim kolima, u jednom sistemu, verovatno mu ne bi radilo nista na kolima ako skloni ECU...
Kolko moze ta benzinjara da kosta u Italiji, i te papirologije?
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:40
od MAD MAX
Na 200 000 je prsla većina, elemenata vešanja po 2 puta, zadnji kardan 2 puta prepravljan, jer je original 1200€ i to se čeka 30 dana. Motor pucala bregasta, pa glava 2 puta, dizne, a onda je počeo i ulje da jede na 200 000. Od svega, još služi automatski menjač bez problema. Klima se puni 2 puta godišnje. U ovlašćenom servisu kažu da je to normalno
Ne znam koliko je drugar platio motor, ali mislim sa carinom da je manje od 1000€
Benzin je samo jeftiniji
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:46
od Bax
I na burazerovoj je menjac ono sto valja.
A diskove krivi na svakih godinu dana...
Kupio je posle neki polovni C5 HDI 140ks, pa to sad vozi, taj Citroen je kostao oko 6.000e, pa je jasno zasto mu se ne ispalati da ulaze 4000e, u glupu Epicu...
Re: Šta sa Epicom?
Poslato: 07 Mar 2013, 00:56
od dragvorl
Ako mu igra ulogu neka pozove Aca servis u NS, oni rade te Daewoo fazone, mislim da imaju i delova. Drugar je tamo odrzavao auto i bio zadovoljan, ali ne bih ulazio dalje u njihovu strucnost, uglavnom ne kosta puno da zovne.
http://www.aca.co.rs/