Audi A4 1.8 TFSI 2013
Poslato: 07 Jul 2013, 11:30
Ovih dana vozim A4 1.8, verzija sa 125kW. Auto je nov, dva meseca star sa 5 000km na satu, automatik sa 8 brzina
Utisci o autu su mi potpuno izmesani, od odlicnih do katastrofalnih.
Enterijer je vrlo kvalitetan, sve je lepo uradjeno jedino su vrata ko preuzeta iz skode...
Sta je najveci problem, nesto tu u celoj kombinaciji turbo motora, prednje vuce i ovako podesenog menjaca ne valja.
Prvo, najveci problem je mislim pidesenje menjaca koji se trudi da smanji potrosnju i pri tome preteruje. Drzi auto prenisko u obrtajima i zato cak i na autoputu pri dodavanju gasa javljaju se vibracije koje se osete i na volanu. Zapravo strasno je iritantan u D, prvo dam mislio kako sam vozio kultivisanije dizele, nedjutim menjac je problem. Tako da ga sad vozim iskljucivo u S modu. Ovde pomenuti problem ne postoji, ali ovde sada prelako ubacuje u nizi stepen na svako dodavanje gasa, te onda auto odhednom naglo povlaci, a posto motor ima dosta izrazenu turbo rupu, kad se iskombinuje turbo rupa i prebacivanje brzine imamo definitivno previse skokovite odzive gasa.
Skokovit odziv je posebno problem pri polasku pod nagibom. Stiskam gas, auto mumla al se ne pomera (jako dugo ne krece), nastavljam da dodajem gas i onda od jednom krece skripa guma. Mnogo puta sam se slucajno pitpisao jer je to nemoguce uzbeci ako morate brzo da krenete, ovde su problem menjac, motor i prednja vuca.
Inace menjac je osim loseg podesenja odlican, u rucnom modu odlicno, brzo i neosetno menja brzine. Motor deluje zbunjujuce, povremeno deluje kao da ima 100ks a povremeno 300ks, problem je turbo lag i menjac. Zvuk motora je onako, nista posebno.
Zatim, zvucna izolacija je odlicna a brzina a u autu se ne oseti, zaista mi je tesko da ocenim koliko idem i lako se zanesem.
Sve u svemu mislim da bi quatro znatno poboljsao utisak, prednja vuca nije na nivou ovog auta.
I za kraj potrosnja, i tu me je razocarao. Juce sam merio na 250km autoputa brzine od 80 do 130, trosio je 7.4l, moj 325xi je trosio u takvim uslovima 8-8.5, ocekivao sam vecu razliku.... vec 325 iz 2008 trosi manje od ovog Audi-a.
Utisci o autu su mi potpuno izmesani, od odlicnih do katastrofalnih.
Enterijer je vrlo kvalitetan, sve je lepo uradjeno jedino su vrata ko preuzeta iz skode...
Sta je najveci problem, nesto tu u celoj kombinaciji turbo motora, prednje vuce i ovako podesenog menjaca ne valja.
Prvo, najveci problem je mislim pidesenje menjaca koji se trudi da smanji potrosnju i pri tome preteruje. Drzi auto prenisko u obrtajima i zato cak i na autoputu pri dodavanju gasa javljaju se vibracije koje se osete i na volanu. Zapravo strasno je iritantan u D, prvo dam mislio kako sam vozio kultivisanije dizele, nedjutim menjac je problem. Tako da ga sad vozim iskljucivo u S modu. Ovde pomenuti problem ne postoji, ali ovde sada prelako ubacuje u nizi stepen na svako dodavanje gasa, te onda auto odhednom naglo povlaci, a posto motor ima dosta izrazenu turbo rupu, kad se iskombinuje turbo rupa i prebacivanje brzine imamo definitivno previse skokovite odzive gasa.
Skokovit odziv je posebno problem pri polasku pod nagibom. Stiskam gas, auto mumla al se ne pomera (jako dugo ne krece), nastavljam da dodajem gas i onda od jednom krece skripa guma. Mnogo puta sam se slucajno pitpisao jer je to nemoguce uzbeci ako morate brzo da krenete, ovde su problem menjac, motor i prednja vuca.
Inace menjac je osim loseg podesenja odlican, u rucnom modu odlicno, brzo i neosetno menja brzine. Motor deluje zbunjujuce, povremeno deluje kao da ima 100ks a povremeno 300ks, problem je turbo lag i menjac. Zvuk motora je onako, nista posebno.
Zatim, zvucna izolacija je odlicna a brzina a u autu se ne oseti, zaista mi je tesko da ocenim koliko idem i lako se zanesem.
Sve u svemu mislim da bi quatro znatno poboljsao utisak, prednja vuca nije na nivou ovog auta.
I za kraj potrosnja, i tu me je razocarao. Juce sam merio na 250km autoputa brzine od 80 do 130, trosio je 7.4l, moj 325xi je trosio u takvim uslovima 8-8.5, ocekivao sam vecu razliku.... vec 325 iz 2008 trosi manje od ovog Audi-a.