Stranica 1 od 2
BMW I3
Poslato: 23 Jul 2013, 22:17
od Geza
Re: BMW I3
Poslato: 23 Jul 2013, 22:23
od nuk
Auuu...
Re: BMW I3
Poslato: 23 Jul 2013, 22:53
od AcaKayak
Jel ume neko (ako je uopste moguce) na osnovu kapaciteta baterije i cene struje da odredi koliko kosta struja koja je potrebna da se baterija napuni?
Re: BMW I3
Poslato: 23 Jul 2013, 22:57
od pedja
I na to da doda zivotni vek baterije, broj punjenja, ukupnu cenu za punjenja, predjenu kilometrazu i cenu zamenske baterije (vreme utroseno na punjenja, mala autonomija i sl nemaju cenu)
Uvek me je zanimalo, koliko se ovakve stvari na kraju isplate, kada dodje do zamene baterije.
Mada je gotivan i za grad je keva, a ovaj bi mogao i na stazu

Da imam viska novca, "za oko kuce" bi rado posedovao jednog elektricnog.
Re: BMW I3
Poslato: 23 Jul 2013, 23:09
od Paja
:trljamoci: Za ovo je Dačia premium.
Re: BMW I3
Poslato: 23 Jul 2013, 23:52
od nidza
I zagađenje stostruko na globalnom nivou u odnosu na motore SUS. Vidi se da volim elektromobile. :-D
Tapatalk HD
Re: Одг: BMW I3
Poslato: 24 Jul 2013, 07:32
od Saša
Kažu da je zagađenje (kada se sve sabere) ipak duplo manje kod elektromobila nego SUS. Reda veličina 100 grama prema 200 gr. I dok se proizvede nafta odnosno njeni derivati pravi se takođe veliko zagađenje vazduha. To svi zaboravljaju. A još i zagađuješ u vožnji, dok je kod elektro posle emisija ravna nuli.
Tapatalk
Re: BMW I3
Poslato: 24 Jul 2013, 11:47
od nidza
To ne može nikad da bude tačno, jer energiju treba proizvesti sa svim gubicima, transportovati na udaljenu lokaciju, sve su to ogromni gubici, a kompenzacija je samo zagađenje. To ima smisla jedino ako se svi prešaltamo na čistu energiju u bliskoj budućnosti. Jedina prednost je što se lokalno zagađuje manje, ali globalno je zagađenje svakako veće.
Ima računica mnogo po netu "od izvora do auspuha" ili tako nešto. Nemam sad vremena da kopam, ali svojevremeno sam se interesovao i kao veliki pobornik ekologije sam se razočarao čitavom pričom. Sve je to lepo, ali vreme mu još uvek nije. Postoje brojni preduslovi koji moraju da se ispolje.
Re: Одг: BMW I3
Poslato: 24 Jul 2013, 12:09
od Saša
Istu paralelu, troškove i gubitke imaš i u proizvodnji nafte + kasnije zagađivanje sagorevanjem tog istog goriva. Osim toga, struja može da se dobije i na alternativne načine koji opet mnogo manje zagađuju okolinu (gledano na duži period). Što se mene tiče, moj glas ide struji...
Tapatalk
Re: BMW I3
Poslato: 24 Jul 2013, 12:11
od ftj
Moj isto ali samo ako se stvara u nuklearnoj elektrani.
Re: BMW I3
Poslato: 29 Jul 2013, 22:39
od Geza
Re: BMW I3
Poslato: 30 Jul 2013, 10:03
od Dzoni_m
Nikad mi nece biti jasno koji to marketing strucnjaci pisu brosure, potpuno su zbunili ljude sa verizijom koja ima produzenu autonomiju. Aman, kakvih 300 km, ima autonomiju kao i svaki drugi auto. Kad nema struje ukljuci se mali SUS koji je stvara i koji sluzi samo za to, kada nestane benzina sipas i teraj. U principu mozes da ga koristis kao svaki drugi auto, autonomija je neogranicena sve dok imas benzina

E taj koncept je jedino sto priznajem.
Re: BMW I3
Poslato: 30 Jul 2013, 10:06
od Scuderia
Re: BMW I3
Poslato: 25 Avg 2013, 19:30
od Geza
Re: BMW I3
Poslato: 25 Avg 2013, 20:01
od Risto
najruzniji BMW trenutno, nikada ne bi tako nesto kupio... jos su felne minimum 19 zoll, treba finansirati gume za taj auto
