BMW 116i F20
Poslato: 19 Avg 2013, 23:56
Jutros pre posla ostavim auto u servisu i uzmem kao zamenski auto 116i F20.
Prvi utisak kada sam seo u njega je bio cudan jer je enterijer slicno dizajniran kao moj a sam auto mnogo manji unutra. Raspored tastera i komandi potpuno isti kao kod mene, tako da nije bilo potrebno nikakvo privikavanje.
Popodne sam ga malo vise provozao pa cu ovde ukratko da napisem utiske.
Kvalitet izrade je dobar ali se vidi da je klasa ispod 3ojke. Razlika izmedju 3ojke i 5ice nije tolika kao izmedju 3ojke i keca. Mozda je moj utisak subjektivan jer primerak koji sam vozio nije imao neku posebnu opremu...klasicna platnena sedista i tapacirunzi bas izgledaju jeftino. Vrata su mnogo laksa nego na seriji 3 pa je zvuk pri zatvaranju previse "metalan". Sam enterijer je izradjen veoma kvalitetno za tu klasu...dizajn je kao sto rekoh, slican onom u F30 i meni se svidja. Dizajn eksterijera mi se s druge strane nikako ne dopada...
Motor me je prijatno iznenadio, verovatno zato sto u startu nisam ni imao neka ocekivanja od njega. Vozi se lepo i za neke normalne uslove u saobracaju je i vise nego dovoljan. Sa njim definitivno necete imati osecaj nedostatka snage a i zvuk motora je takodje interesantan. To je inace 1.6 motor razvijen u saradnji sa PSA ali je BMW svoj prilagodio svojim modelima. Ima 136ks i po fabrickim specifikacijama, do 100 stize za 8.5s a max brzina mu je 210, sto je slozicete se, sasvim dovoljno za vecinu vozaca. Na leru je skoro necujan ali pri ubrzanju preko 4000rpm pocinje mnogo da rezi sto mi se iskreno nije svidelo i ako je prvih par puta bilo interesantno kad ga "kickujem" pa kad sa 2000rpm skoci na 5000 i pocne da urla. Moze biti da sam navikao na dizel koji ubrzava bez puno galame, mozda sam penzos, mozda je nesto trece...
Menjac je 8-briznski automatik koji je sasvim lepo uparen sa motorom. Brzine menja bas kako treba, glatko i necujno.
U D modu standardno salta cesto i trazi optimalne obrtaje za minimalnu potrosnju dok ga u DS ne spusta ispod 2500rpm a pri dodavanju gasa obavezno ide u crveno polje.
Potrosnja po BC-u posle 80ak km autoputa i gazenja po regionalnim putevima je 8l.
Primerak koji sam vozio od opreme, kao sto rekoh, nema nesto posebno ali ima xenone, profi navigaciju (izgleda da u CH nema novijih modela bez toga), automatik, parking senzore nazad i za razliku od mog ima i DAB tuner koji je u praksi sranje...kad je signal dobar (u centru) zvuk je odlican ali se na autoputu cesto gubi pa dolazi do prekida (digitalni radio ili radi super ili ne radi nikako).
Od zamerki bih naveo jednu subjektivnu...auto je ruzan i objektivnu, veoma je skucen. Vecina vas me poznaje i znate da nisam visok. E ja kad podesim vozacko sediste, iza mene neko moje visine vec ne moze da sedi komforno jer su kolena bukvalno zalepljena za vozacevo sediste
Sve u svemu ok auto ali nisam siguran da bih to izabrao u C segmentu...zapravo nisam siguran da bih se vise i vracao na C segment.
Prvi utisak kada sam seo u njega je bio cudan jer je enterijer slicno dizajniran kao moj a sam auto mnogo manji unutra. Raspored tastera i komandi potpuno isti kao kod mene, tako da nije bilo potrebno nikakvo privikavanje.
Popodne sam ga malo vise provozao pa cu ovde ukratko da napisem utiske.
Kvalitet izrade je dobar ali se vidi da je klasa ispod 3ojke. Razlika izmedju 3ojke i 5ice nije tolika kao izmedju 3ojke i keca. Mozda je moj utisak subjektivan jer primerak koji sam vozio nije imao neku posebnu opremu...klasicna platnena sedista i tapacirunzi bas izgledaju jeftino. Vrata su mnogo laksa nego na seriji 3 pa je zvuk pri zatvaranju previse "metalan". Sam enterijer je izradjen veoma kvalitetno za tu klasu...dizajn je kao sto rekoh, slican onom u F30 i meni se svidja. Dizajn eksterijera mi se s druge strane nikako ne dopada...
Motor me je prijatno iznenadio, verovatno zato sto u startu nisam ni imao neka ocekivanja od njega. Vozi se lepo i za neke normalne uslove u saobracaju je i vise nego dovoljan. Sa njim definitivno necete imati osecaj nedostatka snage a i zvuk motora je takodje interesantan. To je inace 1.6 motor razvijen u saradnji sa PSA ali je BMW svoj prilagodio svojim modelima. Ima 136ks i po fabrickim specifikacijama, do 100 stize za 8.5s a max brzina mu je 210, sto je slozicete se, sasvim dovoljno za vecinu vozaca. Na leru je skoro necujan ali pri ubrzanju preko 4000rpm pocinje mnogo da rezi sto mi se iskreno nije svidelo i ako je prvih par puta bilo interesantno kad ga "kickujem" pa kad sa 2000rpm skoci na 5000 i pocne da urla. Moze biti da sam navikao na dizel koji ubrzava bez puno galame, mozda sam penzos, mozda je nesto trece...
Menjac je 8-briznski automatik koji je sasvim lepo uparen sa motorom. Brzine menja bas kako treba, glatko i necujno.
U D modu standardno salta cesto i trazi optimalne obrtaje za minimalnu potrosnju dok ga u DS ne spusta ispod 2500rpm a pri dodavanju gasa obavezno ide u crveno polje.
Potrosnja po BC-u posle 80ak km autoputa i gazenja po regionalnim putevima je 8l.
Primerak koji sam vozio od opreme, kao sto rekoh, nema nesto posebno ali ima xenone, profi navigaciju (izgleda da u CH nema novijih modela bez toga), automatik, parking senzore nazad i za razliku od mog ima i DAB tuner koji je u praksi sranje...kad je signal dobar (u centru) zvuk je odlican ali se na autoputu cesto gubi pa dolazi do prekida (digitalni radio ili radi super ili ne radi nikako).
Od zamerki bih naveo jednu subjektivnu...auto je ruzan i objektivnu, veoma je skucen. Vecina vas me poznaje i znate da nisam visok. E ja kad podesim vozacko sediste, iza mene neko moje visine vec ne moze da sedi komforno jer su kolena bukvalno zalepljena za vozacevo sediste

Sve u svemu ok auto ali nisam siguran da bih to izabrao u C segmentu...zapravo nisam siguran da bih se vise i vracao na C segment.