BMW 428xi
Poslato: 27 Sep 2013, 20:40
Danas sam bio do Delte na servis svog auta i imao sam priliku da probam test vozilo koje je stiglo dan-dva ranije, novi 428xi. Odakle da pocnem? Spolja meni licno lep, lepsi nego stara 3-jka coupe, ali nista WOW. Ima tu liniju koju BMW fura na skoro svim modelima, sa naglasenim agresivnim izgledom, ali nista preterano. Uglavnom sedi neko od prodavaca kada se ide na test voznju, ali meni ga dadose da se sam provozam, sto me zacudilo, ali i prijalo. Lepo je znati da imaju poverenje u tebe, a drugo lagodnije se osecam. Ulazim, zatvaram vrata, pojas sa leve strane krece napred i staje mi pored ramena. OK, dakle bogat paket opreme, pomisljam, cim su i to "izdr*avanje" stavili... Menjac standardni BMW automatik 8-brzinac, sa onom "robotskom" rucicom, volan sportski, kozni trokraki. Komande na volanu naravno i "flappy paddle" papucice na volanu. Ima onaj standardni "izlazeci" displej kao i svaka 3-jka recimo, enterijer je gotovo uniformisan, nemam tu sta da puno pricam.
Motor 2000cc benzinac, 245ks, 350Nm, xdrive, felne 19" sa sportskim niskoprofilnim gumama, u leru necujan, kada se krene jos necujniji. Samo se cuje rezanje iz auspuha. Zvuk generalno, zvuk, zvuk, fenomenalan, narocito kada se potera auto brze. Rezi kao da se radi o mnogo vecoj zverki ispod haube. Kao da je 6-tak.
Auto ima svega 93km na satu, vidim da je vozen svega 5-6 puta do sada, kratke relacije po gradu i rad u mestu, prosecna potrosnja na BC je otud preko 13 lit /100km. U osnovnoj opremi je (valjda) oko 35k eura ako se dobro secam. Ovako opremljen ("sport paket" i gomila dzidza-bidza) kosta 53k eura. Opasno velika cena. Zalazi u teritoriju skupljih modela.
Elem, krenuo od Delta Motorsa ka Obrenovcu, limit je 80, pa necu brzo... Vozim normalno, kontam negde na 70-75 sam. Pogledam u kilometar sat, idem 120 km/h... Usporio, onda izasao na autobahn
i nagazio ga da vidim sta moze. Lepo povlaci sa svih obrtaja, pre svega jer je ovaj 8-brzinski automatik pametan, tj ima dovoljno brzina da moze da balansira lepo i da je uvek u pravoj. Promene se gotovo i ne osete, a verujem da ih neko koga ne interesuju automobili ne bi konstatovao ni po zvuku. Za cas posla stize od 80km/h na 160km/h, a kada kazem za cas posla mislim zaista za cas posla. Odlicno je izolovan, buke nema ni na tih 160 (a i moje usi su navikle godinama na dizele). Skrenuo levo ka Zelezniku (Beogradjani, dobro sam napisao? Zeleznik je kada se krene ka Obrenovcu na prvoj raskrsnici?), stao da napravim par fotki spolja i onda se vracao nazad ka Delti. Ukljucujem se sa sporednog puta na glavni, skrecem u levo i kada sam otpoceo skretanje nagazim ga po gasu da vidim dal' ce da proseta zadnji kraj... i onda se setim da je xdrive. Kao po sinama. Mislio sam da ovo necu nikad reci, ali bas i nije zabavno (iako je bezbedno da ne moze bezbednije). Stavio ga u povratku na tempomat na 100km/h, trenutna potrosnja zakucana na 6 lit /100 pri toj brzini. Za benzinca od 245ks, po meni izuzetno!
Stao na prosirenje, pustio sva vozila koja nailaze, probao kickdown iz mesta. Povlaci jako dobro, ALI... ocekivao sam bolje. Iskreno, moj stari 320d je mnogo "divljackije" povlacio. Imao si osecaj u tih prvih par sekundi da hoce da pokida asfalt. Onaj osecaj u stomaku kao da poleces. Kod ovog toga nema. Mozda zato sto ima pogon na sva 4 tocka, a mozda zato sto je benzinac koji jednako vuce do visokih obrtaja. U svakom slucaju, siguran sam da mnogo brze stize do 100km/h i da sve to sa strane deluje jako brzo, ali iz ugla vozaca imas osecaj kao da si najnormalnije krenuo i ubrzao. Promene pravca iz trake u traku takodje prolaze glatko, kao i sve u ovom automobilu. Imas osecaj da mu ne mozes nista, tj da ne mozes nikako ni da se izvrtis, ni da ga izbacis iz putanje, niti da bilo sta podje naopako. Jeste bezbedno i generalno volim kada je tako, ali umanjuje zabavu, priznajem. Probao sam ga u sport modu, probao sa flappy paddles, slican je osecaj.
Jos jednom moram da istaknem zvuk. Jaaaako dobro zvuci kada se potera u obrtaje.
Auto nije savrsen, ali je jako dobar. Nakon voznje ti ostane osmeh narednih pola sata, a da je RWD verujem da bi trajao i duze, jer u ovakvom tipu auta RWD je izgleda obavezan za dodavanje adrenalina...
Fotke su umanjene na rezoluciju koju forum dozvoljava.
Motor 2000cc benzinac, 245ks, 350Nm, xdrive, felne 19" sa sportskim niskoprofilnim gumama, u leru necujan, kada se krene jos necujniji. Samo se cuje rezanje iz auspuha. Zvuk generalno, zvuk, zvuk, fenomenalan, narocito kada se potera auto brze. Rezi kao da se radi o mnogo vecoj zverki ispod haube. Kao da je 6-tak.
Auto ima svega 93km na satu, vidim da je vozen svega 5-6 puta do sada, kratke relacije po gradu i rad u mestu, prosecna potrosnja na BC je otud preko 13 lit /100km. U osnovnoj opremi je (valjda) oko 35k eura ako se dobro secam. Ovako opremljen ("sport paket" i gomila dzidza-bidza) kosta 53k eura. Opasno velika cena. Zalazi u teritoriju skupljih modela.
Elem, krenuo od Delta Motorsa ka Obrenovcu, limit je 80, pa necu brzo... Vozim normalno, kontam negde na 70-75 sam. Pogledam u kilometar sat, idem 120 km/h... Usporio, onda izasao na autobahn

Stao na prosirenje, pustio sva vozila koja nailaze, probao kickdown iz mesta. Povlaci jako dobro, ALI... ocekivao sam bolje. Iskreno, moj stari 320d je mnogo "divljackije" povlacio. Imao si osecaj u tih prvih par sekundi da hoce da pokida asfalt. Onaj osecaj u stomaku kao da poleces. Kod ovog toga nema. Mozda zato sto ima pogon na sva 4 tocka, a mozda zato sto je benzinac koji jednako vuce do visokih obrtaja. U svakom slucaju, siguran sam da mnogo brze stize do 100km/h i da sve to sa strane deluje jako brzo, ali iz ugla vozaca imas osecaj kao da si najnormalnije krenuo i ubrzao. Promene pravca iz trake u traku takodje prolaze glatko, kao i sve u ovom automobilu. Imas osecaj da mu ne mozes nista, tj da ne mozes nikako ni da se izvrtis, ni da ga izbacis iz putanje, niti da bilo sta podje naopako. Jeste bezbedno i generalno volim kada je tako, ali umanjuje zabavu, priznajem. Probao sam ga u sport modu, probao sa flappy paddles, slican je osecaj.
Jos jednom moram da istaknem zvuk. Jaaaako dobro zvuci kada se potera u obrtaje.

Auto nije savrsen, ali je jako dobar. Nakon voznje ti ostane osmeh narednih pola sata, a da je RWD verujem da bi trajao i duze, jer u ovakvom tipu auta RWD je izgleda obavezan za dodavanje adrenalina...
Fotke su umanjene na rezoluciju koju forum dozvoljava.