Mazda 6, 2008
Poslato: 05 Feb 2014, 13:19
Za vikend sam provozao Mazdu 6 2.5 170ks 2008, dakle prethodna generacija.
Manje vise sve je bilo po ocekivanjima.
Da krenem od enterijera… Cinjenica je da na sredini ima malo previse obicne plastike koja malo srozava utisak auta, medjutim najbitnije je da nista ne krcka, skripi I sl. Nije previse lose ali nije ni dobro kako bi moglo biti. Volan I instrument table su vrlo lepi, po meni mozda I najbolja kombinacija u klasi tog godsita. Kozna sedista su fina, ali kao I u svim Mazdama za moj ukus malo pretvrda. Grejaci sedista su razocaravajuci, treba im dosta vremena da se ugreju a greju samo guzicu, ne I ledja…
Najbolja stvar kod enterijera je ponuda prostora… Iako ovaj auto spolja ne deluje tako veliki unutra ima jako mnogo mesta, neuporedivo vise od BMW E90, Alfe 159… Dakle mozete se vrlo lako I komforno smestiti, cak ce se I putnici na zadnjim sedistima osecati iznenadjujuce udobno. Zatim, preglednost je osrednja, A stub I srednji retrovizor zaklanjaju pogled ali nije strasno. Zatvaranje vrata bi moglo biti malo bolje, dakle ne odaje onaj onako robustan utisak koji je vrlo bitan ovde na forumu
Zvucna izolacija mi deluje vrlo dobra, vrlo je tiho u autu svo vreme. Vozio sam je samo po gradu tako da ne znam kako je na visim brzinama, ali mi kazu da je takodje vrlo tih. Ozvucenje je bilo Bose, sasvim solidno, nista spektakularno ali vise nego dovoljno dobro.
Zatim, da predjemo na voznju. Ovaj 2.5l motor je jako jako fin izbor za ovaj auto. Ima vise nego dovoljno snage, auto zaista super ide a najbolji detalj mi je elasticnost motora, povlaci iz svih obrtaja I osetno je elasticniji od 2.5l motora koji sam imao u E90 325. Vec na nesto preko 1000rpm pocinje vrlo zivahno da vuce. Zvuk motora je onako, njaaa, nista, ne zvuci kao neki mocan motor. Motor se vrlo brzo zagreva cak I po hladnom vremenu.
Menjac je odlican, vrlo preciazn, lako jako ulazi u brzine, taman kako I treba da bude. Svidja mi se I rucica menjaca, vrlo prijatno lezi u ruci. Kvacilo je pomalo sportsko, malo tvrdje I dosta ostro hvata, posto sam navikao na automatic morao sam malo da obratim paznju na ovo…
Sam auto je veoma cvrst I dosta tvrdo podesen, medjutim iako ima 18-ice ne treska previse pri naletima na rupe I neravnine, sa ovom dimenzijom tockova moguce ga je bez vecih problema voziti po srpskim putevima (za E90 smatram da to nije moguce jer pri svakoj rupi odvali I auto I vozaca, verovatno je problem vise u RFT gumama). Pri ostrijim skretanjima auto ostaje ravan ko pegla, ne naginje se a trenutak kada ste preterali cete osetiti kada auto pocne jasno da podupravlja. Osecaj na volanu je vrlo solidan, nema previse izrazen servo kao mnoga danasnja kola.
Ovaj primerak je presao 60 000km I apsolutno odaje utisak savrseno utegnutog auta, bez mrvice lufra volana, menjaca, ikakvih lupkanja I skripanja.
Na kraju bih samo kratko da je uporedim sa novom 6-icom 2.0 koju sam vozio. Prvo, iako je razlika u motorima na papiru samo 5ks, u voznju je daleko veca… Ovaj stariji 2.5l motor je daleko daleko elasticniji I u voznji se doima kao daleko jaci motor, jednostavno mnogo je prijatniji za voznju daje vam utisak kao da vozite vrlo brz I eksplozovan auto dok je onaj 2.0 kao sto sam vec pominjao po meni neka prava mera I ne bih isao ispod njega.
Malo je razocaravajuce sto je preglednost u novoj definitivno nesto losija a sto me iznenadjuje rekao bih cak da stara ima nesto vise mestta unutra (ne garantujem za mesto, morao bih da ih poredim jednu pored druge).
Eto toliko za ovaj put, nisam previse vozio auto, vreme za vikend je bilo kakvo je bilo pa nije bas bilo previse zanimljivo za neke duze test voznje. Sve u svemu rekao bih odlican, tehnicki perfektan auto kome samo iz nekog razloga fali malo nekog smeka. Inace jako se lako vozi, cim sednete srodite se autom I imate utisak da ga vec dugo poznajete.
Manje vise sve je bilo po ocekivanjima.
Da krenem od enterijera… Cinjenica je da na sredini ima malo previse obicne plastike koja malo srozava utisak auta, medjutim najbitnije je da nista ne krcka, skripi I sl. Nije previse lose ali nije ni dobro kako bi moglo biti. Volan I instrument table su vrlo lepi, po meni mozda I najbolja kombinacija u klasi tog godsita. Kozna sedista su fina, ali kao I u svim Mazdama za moj ukus malo pretvrda. Grejaci sedista su razocaravajuci, treba im dosta vremena da se ugreju a greju samo guzicu, ne I ledja…
Najbolja stvar kod enterijera je ponuda prostora… Iako ovaj auto spolja ne deluje tako veliki unutra ima jako mnogo mesta, neuporedivo vise od BMW E90, Alfe 159… Dakle mozete se vrlo lako I komforno smestiti, cak ce se I putnici na zadnjim sedistima osecati iznenadjujuce udobno. Zatim, preglednost je osrednja, A stub I srednji retrovizor zaklanjaju pogled ali nije strasno. Zatvaranje vrata bi moglo biti malo bolje, dakle ne odaje onaj onako robustan utisak koji je vrlo bitan ovde na forumu
Zvucna izolacija mi deluje vrlo dobra, vrlo je tiho u autu svo vreme. Vozio sam je samo po gradu tako da ne znam kako je na visim brzinama, ali mi kazu da je takodje vrlo tih. Ozvucenje je bilo Bose, sasvim solidno, nista spektakularno ali vise nego dovoljno dobro.
Zatim, da predjemo na voznju. Ovaj 2.5l motor je jako jako fin izbor za ovaj auto. Ima vise nego dovoljno snage, auto zaista super ide a najbolji detalj mi je elasticnost motora, povlaci iz svih obrtaja I osetno je elasticniji od 2.5l motora koji sam imao u E90 325. Vec na nesto preko 1000rpm pocinje vrlo zivahno da vuce. Zvuk motora je onako, njaaa, nista, ne zvuci kao neki mocan motor. Motor se vrlo brzo zagreva cak I po hladnom vremenu.
Menjac je odlican, vrlo preciazn, lako jako ulazi u brzine, taman kako I treba da bude. Svidja mi se I rucica menjaca, vrlo prijatno lezi u ruci. Kvacilo je pomalo sportsko, malo tvrdje I dosta ostro hvata, posto sam navikao na automatic morao sam malo da obratim paznju na ovo…
Sam auto je veoma cvrst I dosta tvrdo podesen, medjutim iako ima 18-ice ne treska previse pri naletima na rupe I neravnine, sa ovom dimenzijom tockova moguce ga je bez vecih problema voziti po srpskim putevima (za E90 smatram da to nije moguce jer pri svakoj rupi odvali I auto I vozaca, verovatno je problem vise u RFT gumama). Pri ostrijim skretanjima auto ostaje ravan ko pegla, ne naginje se a trenutak kada ste preterali cete osetiti kada auto pocne jasno da podupravlja. Osecaj na volanu je vrlo solidan, nema previse izrazen servo kao mnoga danasnja kola.
Ovaj primerak je presao 60 000km I apsolutno odaje utisak savrseno utegnutog auta, bez mrvice lufra volana, menjaca, ikakvih lupkanja I skripanja.
Na kraju bih samo kratko da je uporedim sa novom 6-icom 2.0 koju sam vozio. Prvo, iako je razlika u motorima na papiru samo 5ks, u voznju je daleko veca… Ovaj stariji 2.5l motor je daleko daleko elasticniji I u voznji se doima kao daleko jaci motor, jednostavno mnogo je prijatniji za voznju daje vam utisak kao da vozite vrlo brz I eksplozovan auto dok je onaj 2.0 kao sto sam vec pominjao po meni neka prava mera I ne bih isao ispod njega.
Malo je razocaravajuce sto je preglednost u novoj definitivno nesto losija a sto me iznenadjuje rekao bih cak da stara ima nesto vise mestta unutra (ne garantujem za mesto, morao bih da ih poredim jednu pored druge).
Eto toliko za ovaj put, nisam previse vozio auto, vreme za vikend je bilo kakvo je bilo pa nije bas bilo previse zanimljivo za neke duze test voznje. Sve u svemu rekao bih odlican, tehnicki perfektan auto kome samo iz nekog razloga fali malo nekog smeka. Inace jako se lako vozi, cim sednete srodite se autom I imate utisak da ga vec dugo poznajete.