Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta
Poslato: 06 Feb 2014, 23:44
Poznato je da jurim sledeci auto.
Pikovi:
#1 Honda Civic osme generacije, pozeljnije mladja.
#2 Honda Civic devete generacije, test ili sluzbeno vozilo.
Zbog izgleda i spolja i iznutra, velikog gepeka, magicnih sedista, otvaranja zadnjih vrata pod 90 stepeni, prednost dajem petovratnom hecbeku u odnosu na limuzinu.
Nemam trenutno decu ali ce biti u narednih par godina ...
Ne planiram brzo da ga menjam. Punta vozim 4 godine, tako da bi sigurno toliko vozio i Civica.
Type S koji sam gledao kao trovratni "moze da prodje", posto atraktivnost i oprema koju ima [xenoni i panorama] "pobiju" par zadnjih vrata.
U ovom trenutku o drugom modelu ne razmisljam, ali ako bi birao to bi bio neki iz C segmenta VAG grupe tipa Golf 6/7, A3, Leon, Altea, Octavia.
Automobili iz uvoza me ne zanimaju, tj moze samo u verziji neke preporuke ili da preko nekog uvezem neki koji ja nadjem.
E sada sta su problemi:
- Civica hecbeka nema puno na oglasima. Podesim od 2006. i mladji i nadje 10, podesim npr Golf i nadje 100+ ...
- Civic bas drzi cenu, sto dovodi do toga da su neki precenjeni. Tako se sada moze na oglasu videti da je jedan 2007. 10700e, isto koliko i Type S 2010.
- imam malo vece kriterijume po pitanju izbora, koliko je dobro sto trazim jedan model, opremu i motor, toliko je i lakse posto ne gledam ostale.
Razlozi zasto hocu Civica prakticno "ubijaju" ostale iz konkurencije:
- unikatan izgled [nekom je onako, brzo dojadi, od pocetka los, meni je savrsen] spolja i iznutra.
- jako dobra oprema u svim paketima. Prvi Comfort paket ima vise nego dovoljno opreme, Sport je prava mera [kozni multifunkc volan, kozni menjac, tempomat, 6 er begova, alarm, alu felne...], Executive ima kozu koju ne volim.
- 1.8 benzinski motor, 140ks, 6 brzina, je prakticno savrsen. Koliko je dobar gotovo da nista nije menjano, i dalje se devetu generaciju ubacuje.
Redovno odrzavanje nije skupo: 110e mali servis, oko 400e set kvacila, 220e registracija, kvalitetna guma ~100e.
- ima gde i kod koga da se odrzava [za razliku od Kie/Hjundze]
- veliki broj njih, gotovo svi su kupljeni ovde, pa se mogu proveriti.
Posle iskustva sa crvenim Type S-om, zelim maksimalnu proveru svega u vezi auta, i spreman sam da platim REALNO.
Sudeci po cenama onih iz oglasa koji su prodati, i obzirom da je izasao novi model, neka okvirna realna cena za 2010/11 godiste je 9500-10000-10500e.
2006/07 su oko 6000-6500e.
U ovom trenutku budzet je oko 10000e.
Mozemo diskutovati siromasnu ponudu, casakti o prednostima i manama nekih iz ponude, ako imate neku preporuku dajte, slusam predloge i iskustva, misljenje ...
Nigde ne zurim.
Pikovi:
#1 Honda Civic osme generacije, pozeljnije mladja.
#2 Honda Civic devete generacije, test ili sluzbeno vozilo.
Zbog izgleda i spolja i iznutra, velikog gepeka, magicnih sedista, otvaranja zadnjih vrata pod 90 stepeni, prednost dajem petovratnom hecbeku u odnosu na limuzinu.
Nemam trenutno decu ali ce biti u narednih par godina ...
Ne planiram brzo da ga menjam. Punta vozim 4 godine, tako da bi sigurno toliko vozio i Civica.
Type S koji sam gledao kao trovratni "moze da prodje", posto atraktivnost i oprema koju ima [xenoni i panorama] "pobiju" par zadnjih vrata.
U ovom trenutku o drugom modelu ne razmisljam, ali ako bi birao to bi bio neki iz C segmenta VAG grupe tipa Golf 6/7, A3, Leon, Altea, Octavia.
Automobili iz uvoza me ne zanimaju, tj moze samo u verziji neke preporuke ili da preko nekog uvezem neki koji ja nadjem.
E sada sta su problemi:
- Civica hecbeka nema puno na oglasima. Podesim od 2006. i mladji i nadje 10, podesim npr Golf i nadje 100+ ...
- Civic bas drzi cenu, sto dovodi do toga da su neki precenjeni. Tako se sada moze na oglasu videti da je jedan 2007. 10700e, isto koliko i Type S 2010.
- imam malo vece kriterijume po pitanju izbora, koliko je dobro sto trazim jedan model, opremu i motor, toliko je i lakse posto ne gledam ostale.
Razlozi zasto hocu Civica prakticno "ubijaju" ostale iz konkurencije:
- unikatan izgled [nekom je onako, brzo dojadi, od pocetka los, meni je savrsen] spolja i iznutra.
- jako dobra oprema u svim paketima. Prvi Comfort paket ima vise nego dovoljno opreme, Sport je prava mera [kozni multifunkc volan, kozni menjac, tempomat, 6 er begova, alarm, alu felne...], Executive ima kozu koju ne volim.
- 1.8 benzinski motor, 140ks, 6 brzina, je prakticno savrsen. Koliko je dobar gotovo da nista nije menjano, i dalje se devetu generaciju ubacuje.
Redovno odrzavanje nije skupo: 110e mali servis, oko 400e set kvacila, 220e registracija, kvalitetna guma ~100e.
- ima gde i kod koga da se odrzava [za razliku od Kie/Hjundze]
- veliki broj njih, gotovo svi su kupljeni ovde, pa se mogu proveriti.
Posle iskustva sa crvenim Type S-om, zelim maksimalnu proveru svega u vezi auta, i spreman sam da platim REALNO.
Sudeci po cenama onih iz oglasa koji su prodati, i obzirom da je izasao novi model, neka okvirna realna cena za 2010/11 godiste je 9500-10000-10500e.
2006/07 su oko 6000-6500e.
U ovom trenutku budzet je oko 10000e.
Mozemo diskutovati siromasnu ponudu, casakti o prednostima i manama nekih iz ponude, ako imate neku preporuku dajte, slusam predloge i iskustva, misljenje ...
Nigde ne zurim.