Peugeot 308
Poslato: 08 Feb 2014, 20:21
Vozio sam par dana poslednju 308icu po Švabiji. Par slika sam okinuo i ajd' da napišem par utisaka.
Eksterijer, ništa novo kod Puga u ovoj klasi, sve je već viđeno. Ima mesta napred, pozadi onako. Gepek isto onako, za malo može da stane najveći kofer uzduž, što znači da bi mogla da stanu dva jedan pored drugog (verovatno bi moralo da pomeri malo sedište i zabravi nazad, jer stvarno mrvica fali da stane i bez toga). Sve u svemu, to je skroz dobro.
Sedišta izgledaju lepo, sedalni deo je odličan, iako kratak. Kada se sedište spusti do patosa i dalje je dobar oslonac za desnu nogu. Kod mnogih primeraka iz klase mi je desna noga malo odvojena od sedalnog dela, tako da posle nekog vremena počne da smeta pa i boli na dužim putovanjima. Centralna konzola je grozna, sa sitnim dugmićima, ali je krcata opcijama - mjuza, mp3, blutut, navigacija, telefon, sve što vam padne napamet. Dugmići i organizacija je katastrofa, da ne ulazim u detalje, ali potpuni horor.
Podešavanje volana je isto grozno, jedva sam napipao ručicu. To mi se nije desilo još ni sa jednim autom do sad. Položaj može da se nađe OK, ali je za moj ukus volan malo predaleko - ali ne uzmite za minus, na većini kola je volan predaleko za moj ukus.
Zvučna izolacija je fenomenalna, a dizel motor preslab. Koliko sam skontao njihovu saobraćajnu, neka 103 konja se spominju, ili 80 i nešto kW. Gledam sad malo po netu i pojma nemam koji je to motor, ne uklapa se ni u jednu listu. Najbliže je 1.6 HDI. Gas do patosa je uglavnom mučenje između 170 i 190 kada se naiđe na baš dobru nizbrdicu.
Instrumenti su skroz bezveze. Lepi su na slici, ali kazaljke se ni ne naziru kad se gleda kroz šoferku. Apsolutno ne postoje koliko su tanke, a koliko dominira debeo beli prsten. Inače, auto sam preuzeo po mraku, i kad sam izašao iz garaže osvetljaj instrumenata je toliko bio nasviran da sam jedva uspeo da vidim gde idem. Inače, podešavanje osvetljaja je jedno dugmence, bez bilo kakvog svetlosnog indikatora, negde tik ispod obrtomera. Apsolutna glupost. U očaju sam krenuo da pipam sve redom i naleteo na njega. Ne kapiram tu logiku, plus to dugme služi i da se pojačava i da se smanjuje osvetljaj, tj pipkanjem ide za po jedan korak do maksimalne vrednosti, a onda krene ka minimalnoj i tako u krug.
Naslon na sedištu mi nije legao nikako, iako ima podešavanje i za lumbalni deo. Za razliku od Puga 508 gde je lumbalni deo električan i mogao je da se podiže i spušta, ne samo da se podešava pritisak na krsta. Taj auto je imao super sedišta, opisaću ga uskoro i njega.
Inače, od svega su najveći utisak na mene ostavile gume.
Poslednjih 50tak km vožnje je bilo gaženje po oštrim krivinama brzinom od 100 na sat. Očekujući zimske gume, a koje ovoliko dobro drže na suvom putu, jedva sam čekao da parkiram i vidim šta je u pitanju. Na moje razočarenje, u pitanju nisu uopšte bile zimske, nego all-season Kleber. Šara je više letnja nego zimska, tako da je svaka iluzija o čudu neviđenom pala u vodu.
Potrošnja je jako mala za autoput i brzine do 150km/h, oko 5 litara.
Sve u svemu, korektan autić. Slike u prilogu:









Eksterijer, ništa novo kod Puga u ovoj klasi, sve je već viđeno. Ima mesta napred, pozadi onako. Gepek isto onako, za malo može da stane najveći kofer uzduž, što znači da bi mogla da stanu dva jedan pored drugog (verovatno bi moralo da pomeri malo sedište i zabravi nazad, jer stvarno mrvica fali da stane i bez toga). Sve u svemu, to je skroz dobro.
Sedišta izgledaju lepo, sedalni deo je odličan, iako kratak. Kada se sedište spusti do patosa i dalje je dobar oslonac za desnu nogu. Kod mnogih primeraka iz klase mi je desna noga malo odvojena od sedalnog dela, tako da posle nekog vremena počne da smeta pa i boli na dužim putovanjima. Centralna konzola je grozna, sa sitnim dugmićima, ali je krcata opcijama - mjuza, mp3, blutut, navigacija, telefon, sve što vam padne napamet. Dugmići i organizacija je katastrofa, da ne ulazim u detalje, ali potpuni horor.
Podešavanje volana je isto grozno, jedva sam napipao ručicu. To mi se nije desilo još ni sa jednim autom do sad. Položaj može da se nađe OK, ali je za moj ukus volan malo predaleko - ali ne uzmite za minus, na većini kola je volan predaleko za moj ukus.
Zvučna izolacija je fenomenalna, a dizel motor preslab. Koliko sam skontao njihovu saobraćajnu, neka 103 konja se spominju, ili 80 i nešto kW. Gledam sad malo po netu i pojma nemam koji je to motor, ne uklapa se ni u jednu listu. Najbliže je 1.6 HDI. Gas do patosa je uglavnom mučenje između 170 i 190 kada se naiđe na baš dobru nizbrdicu.
Instrumenti su skroz bezveze. Lepi su na slici, ali kazaljke se ni ne naziru kad se gleda kroz šoferku. Apsolutno ne postoje koliko su tanke, a koliko dominira debeo beli prsten. Inače, auto sam preuzeo po mraku, i kad sam izašao iz garaže osvetljaj instrumenata je toliko bio nasviran da sam jedva uspeo da vidim gde idem. Inače, podešavanje osvetljaja je jedno dugmence, bez bilo kakvog svetlosnog indikatora, negde tik ispod obrtomera. Apsolutna glupost. U očaju sam krenuo da pipam sve redom i naleteo na njega. Ne kapiram tu logiku, plus to dugme služi i da se pojačava i da se smanjuje osvetljaj, tj pipkanjem ide za po jedan korak do maksimalne vrednosti, a onda krene ka minimalnoj i tako u krug.
Naslon na sedištu mi nije legao nikako, iako ima podešavanje i za lumbalni deo. Za razliku od Puga 508 gde je lumbalni deo električan i mogao je da se podiže i spušta, ne samo da se podešava pritisak na krsta. Taj auto je imao super sedišta, opisaću ga uskoro i njega.
Inače, od svega su najveći utisak na mene ostavile gume.

Potrošnja je jako mala za autoput i brzine do 150km/h, oko 5 litara.
Sve u svemu, korektan autić. Slike u prilogu:








