Stranica 1 od 2

Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 11:55
od Heineken
Idemo treca sreca :kezo:


Moj rodjak koji zivi u SLO zeli da zameni auto, budzet je oko 10k evrica. Juce je probao lagunu sa oglasa i odusevio se iako nije bas ljubitelj Renoa..
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=854 ... XENON%204C

Dakle 2.0 DCi 175 konja, 4control, automatik.... kao sto vidite ima dosta opreme i meni deluje ovako sa slika da je u dobrom stanju. Kaze da se u voznji extra ponasa nista ne skripi ne lupka ali dobro to ce u servisu sve proveriti pre kupovine ako do nje dodje..


Zamolio bih poznavaoce Renoa da pomognu sa savetima, koje su slabe tacke Lagune 3, kako se ovaj automatik pokazao do sada, kada se radi servis na njemu?

Ja sam malo kopao po netu i jedino na sta se vlasnici zale je poveca potrosnja 2.0 dci...

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 15:48
od Click
Menjac se nista posebno ne odrzava, navodno je punjenje uljem for life. Ipak, savetuje se promena na oko 300.000 km ili 10 godina. Proizvodjac menjaca je Jatco, japanska firma. Ima sest brzina i radi izuzetno ugladjeno. Nije brzanjac kada salta, ali to za limuzinu nije ni potrebno, Ima i mogucnost sekvencijalne promene brzina.
Kao mane se navode amortizeri koji su odlazili u garanciji, i posle obicno nije bilo problema sa zamenjenim i ubrzano trosenje zadnjih plocica.
Sto se tice potrosnje, ja sa tim "povecana potrosnja" ne mogu nikako da se slozim. Meni je prosek na poslednjih gotovo 40.000 km ravno 6 litara i tu potrosnju ne smatram visokom za D segment. :sreckovic: :sreckovic:

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 15:53
od Heineken
:pivo:
Hvala

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 17:53
od Click
Ja zaista nisam cuo da se neko zalio na automatik. Vozio sam taj automatik u Koleosu, Laguni, Latitudeu.. Lepo i mekano salta, ima sest brzina. Pomalo je ubica performanski, kao i svaki klasican automatik, ali nije neka drasticna razlika.
L3 je vrlo, vrlo pouzdan auto. Na AB testu na 100.000 km nije imala nijedan kvar, jedino su zabelezeni risovi na letecim lezajevima. Od kraja 2008/pocetka 2009 i to je promenjeno, tako da je i taj problem resen,
Ako te zanima jos nesto, pitaj. Uradio sam disertaciju pre nego sto sam sebi kupio jednu. I pokazalo se da za sada nisam pogresio, naprotiv :sreckovic:

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 18:20
od methane.master
Nego Click, pošto si doktorirao Lagune, koliko se pouzdan pokazao ovaj 4Control?

Inače, konkretan primerak mi se sviđa, osim belog detalja na volanu, ali i to se da rešiti.

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 19:09
od Kuzmanovic
4 control je zakretanje sva 4 tocka? To su poceli i u Lagune limo da ubacuju?

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 19:26
od Heineken
Zaboravio sam da napisem i za taj 4control..

Kako on funkcionise, da li zahteva neko posebno odrzavanje?

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 19:31
od methane.master
Da. Zakreće zadnje točkove za par stepeni. Kod brze vožnje u istom pravcu kao i prednje čime se dobija na stabilnosti, kod spore u suprotnom čime se smanjuje radijus okretanja, što na autu te veličine jako znači.

@Kuzmanovic
4Control je išao kod obe verzije, u jačim paketima.

Sent using Tapatalk

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 25 Jun 2014, 19:33
od Kuzmanovic
:doubleup:

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 26 Jun 2014, 13:33
od sebekkg
methane.master napisao:Da. Zakreće zadnje točkove za par stepeni. Kod brze vožnje u istom pravcu kao i prednje čime se dobija na stabilnosti, kod spore u suprotnom čime se smanjuje radijus okretanja, što na autu te veličine jako ...

Sent using Tapatalk

Pre ti to zavisi od toga koliko se okrece volan. To je sistem kao kod japanaca.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 26 Jun 2014, 14:39
od methane.master
Pravo da ti kažem nisam toliko ulazio u detalje, mada mislim da ima veze i sa brizinom kretanja.

http://www.youtube.com/watch?v=6ZUn-8rETlI

http://www.youtube.com/watch?v=eGsts6P09kI

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 26 Jun 2014, 14:52
od elMaestro
Koliko ja znam, kod Lagune ima veze sa brzinom kretanja. Ne znam kako je na starijim sistemima, tipa Hondin 4ws. Logicnije je da je povezan sa brzinom kretanja, u suprotnom moze da pri npr. 150km/h zakrene tockove u suprotnu stranu, a to je prevrtanje u najavi.

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 26 Jun 2014, 23:11
od Floyd
Ima drugar iz Pariza takvu sa ful opremom. Kupljena je skoro nova sa nekih 10k km na satu. Ide lepo ali ne baš kao što se to očekuje od auta sa 180ks (320d u odnosu na nju ide kao da ima min 50ks više). Iako ovaj primerak ima skoro sve od opreme, kvalitet iste nije baš na nekom visokom nivou. Menjač mi se nikako ne dopada jer je spor. Ozvučenje je Bose ali deluje sasvim prosečno. Još jedna zamerka je potrošnja... i gradu preko 10l. Nekih posebnih problema nema ali ova je praktično nova... prešla tek nekih 30k km.

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 26 Jun 2014, 23:28
od Heineken
Verovatno taj automatik " ubija" performanse. Gleda rodjak i C5 2.0 HDI kod istog prodavca ali mu savetuje da C5 izbegava..ja jos nisam cuo da ovaj poslednji C5 ima nekih problema.. :zbunjen:

Re: Renault Laguna 3 2.0 DCI 175

Poslato: 27 Jun 2014, 12:11
od Click
Heineken napisao:Zaboravio sam da napisem i za taj 4control..

Kako on funkcionise, da li zahteva neko posebno odrzavanje?
Ne zahteva nikakvo odrzavanje. U pitanju je aktivni sistem, koji ima tri nivoa kontrole, slicno kao u avionici. Dakle, ako slucajno zakaze jedan nivo funkcionisanja, komande idu preko drugog nivoa itd. Nisam cuo da je neko imao problem sa tim sistemom, ne u Srbiji gde ima relativno malo ovih automobila, nego ni u Francuskoj (cesto "visim" na njihovim forumima).
Granica zakretanja tockova je 60 km/h, koliko se secam. Do te brzine, okrecu se u kontra stranu od prednjih (3.5 stepeni), a preko 60, do 2 stepena, osim u stanjima koje sistem proceni kao "urgentna", pa dozvoljava okretanje do 3.5. Sam sistem se sastoji od jednog elektromotora koga kontrolise ECU, a ulazne podatke dobija preko senzora ABS/ESP-a, kao i senzora ugla volana. Komunikacija ide preko CAN mreze, a sam sistem je tezak 15 ili 17 kg, ne secam se tacno. U slucaju bilo kakve havarije u ovom sistemu koja izbacuje sva tri nivoa kontrole (ono sto sam pricao - avionika), tockovi se "zakljucavaju" u srednjem polozaju. Inace, sistem je izbacen 2007, a neposredno nakon toga prihvatio ga je i BMW za sedmicu.
Floyd napisao:Ima drugar iz Pariza takvu sa ful opremom. Kupljena je skoro nova sa nekih 10k km na satu. Ide lepo ali ne baš kao što se to očekuje od auta sa 180ks (320d u odnosu na nju ide kao da ima min 50ks više). Iako ovaj primerak ima skoro sve od opreme, kvalitet iste nije baš na nekom visokom nivou. Menjač mi se nikako ne dopada jer je spor. Ozvučenje je Bose ali deluje sasvim prosečno. Još jedna zamerka je potrošnja... i gradu preko 10l. Nekih posebnih problema nema ali ova je praktično nova... prešla tek nekih 30k km.
Pariz nemoj bas da uzimas za reper za potrosnju za gradsku voznju. Desavalo mi se da stojim po 15-20 minuta, a da se ne pomerim 3 metra. tako da..

Sto se tice performansi

Laguna

BMW

http://youtu.be/fOQ1AOFYW1A