Stranica 1 od 4
Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 07:59
od ficha007
Imam Stilo MW JTD, 85kw, 2005-o godište, koji jako slabo vuče. Serviser je mislio da je EGR pa je isti pran, ali dok je pre tog pranja turbina palila na 1800-2000 obrtaja, što se uvek osetilo, sada posle pranja EGR-a auto radi kao da nema turbine, nema onog "šusa" u doope na tih 2000 obrtaja, pa ni kasnije, pa se pitam da li je to turbina riknula ili je neko "crevce" defektno, naprslo...itd. Ne znam da možda nije protokomer i kako se manifestuje kvar protokomera pošto EGR izgleda definitivno nije.
Juče sam radio veliki servis i rekao majstoru da sumnjam na EGR a on čovek kada je pogledao vidi da je ovaj čist, opran a kada je probao auto kaže mi: Pa ovo ko da je običan dizel.
Da li je neko imao slično iskustvo sa svojim autom i kako ga je rešio?
Hvala unapred na odgovorima.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 08:02
od Geza
Već si rekao, turbina ili crevo. Ako neki kršten majstor ne može da pogleda to, onda ga menjaj...
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 08:05
od dragvorl
Valjalo bi taj auto nakaciti na dijagnostiku prvo.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 08:09
od nikaragva
Da, jeftinije ti je da promenis majstora. Takvi kvarovi se lako resavaju.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 08:17
od ficha007
Prvo da vam se zahvalim na brzim odgovorima, a drugo i ako sam pravnik hoću da saznam gde je potencijalni kvar a ne da me šišaju ko ovcu. Koliko sam od jutros video po raznim forumima, uglavnom se sumnja na turbinu i "crevca" oko njem a druga varijanta je protokomer.
Ne moram ja da sve znam oko kola, jer danas dobra dijagnostika i kvalitetan majstor čuda prave, ali čisto radi sebe da kad odem u servis ne budem ko Steva Žigon u "Pričama iz majstorske radionice"
Ivane, hvala. O tome pričam. I ako je ovo 21. vek postoje još uvek neke stvari koje se mogu "manuelno" odraditi. A ja to hoću da naučim jer nemam neko iskustvo. Moj matori je čitav svoj vek sam održavao VW Bubu, a ne danas u eri "Gugela"

što bi se kaz'lo

Re: Одг: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 08:32
od Ivan
Pa protokomer eliminises lako, skines ga samo, skida se za minut, kucaj na guglu pokazace ti tacnu poziciju i nacin skidanja.
Kada je skinut protokomer ecu zauzme neke "default" vrednosti i radi skoro kao da je ispravan, lako ces videti razliku ako je do njega problem.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 08:44
od nikaragva
Ne mora da znaci. Kod mene nije tako, ne znam kako je na stilu. MAF i MAP senzor ce lako naci po greskama na dijagnostici. Ostale kvarove tipa puklo crevo, vizuelnim pregledom i to je to

Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 11:22
od nidza
Trebao bi poprilično da dimi ako vuče falš vazduh na crevu (ostali simptomi su tu).
Bez dijagnostike, a pogotovo ako nisi tehničko lice sa razumevanjem kako stvari ispod haube funkcionišu, bolje nemoj da diraš ništa.
Majstora definitivno menjaj, jer su to osnovne stvari koje bi morao da može da reši. EGR bi takođe video po dijagnostici da li je do njega. Takođe EGR može da bude i čist i neispravan, ne mora da bude prljav da bi pravio problem.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 11:50
od Kuzmanovic
Ispipaj crevo koje ide iz interkulera do turbine, ako je ono osetices naprsnuce ili liniju koja deluje beznacajno, ali posto se crevo siri kako rastu obrtaji tu najvise izlazi vazduha. Takodje, trebalo bi da u voznji cujes sistanje vazduha.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 13:24
od nikaragva
Pogledaj vakuum creva, pogotovo na spojevima, ili na mestima gde dodiruje blok motora ili neki metalni deo koji se usija, pa posla 10-15 godina ta guma stvrdne i pukne od silnog grejanja i hladjenja.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 13:27
od ficha007
Što više čitam vaše savete i priče po ostalim forumuma, mislim da je problem oko turbine i creva oko nje. Naime do čišćenja EGR-a ona se uvek osetila. Dakle krećem, on se vuče do nekih 1500-2000 o/мин pa onda osetiš "šus" u doope i onda čupa. Sada je simptom drugačiji. Kreneš, nabijaš mu obrtaje a on se vuče. Nema tog povratnog osećaja kada turbina proradi pa kad cimne.
Auto je kod majstora jer nije juče stigao da se sve odradi, a bilo je Boga mi svega. Veliki i mali servis, komplet prednji trap ( obe viljuške, stabilizatori... ), remenica radilice, kojekakva sitnarija ( amortizeri gepeka, kontrola ulja u menjaču i svih ostalih kaiševa...itd ). Nastavak priče je danas ( komplet šusplehovi, sva tri i levo prednje podkrilo koje je pri dnu polomljeno ), pa očekujem da se onesvestim kad napravim total finansija
Još samo ovu lenjost da rešim...ali samo da ne bude

Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 15:53
od ficha007
Evo se vratio od majstora. Iskustvo čuda čini. Radi se o mome školskom drugu. Seo čovek u kola sa mnom, izašli negde na pravac, stisnuo gas i ko iz topa - protokomer. Nemaš crni dim, kaže on meni, više ti je beo. Vratili se u servis, raskačili džek, ja seo dao gas i...umalo da poletim na Mesec.
Naručen protokomer, doduše polovan, i još ove "šusplekove" i to je to. I stvarno ide ko mećava.
Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 15:55
od Kuzmanovic
Odlicno

Re: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 17:31
od Libero
Drago mi je da si manifestovao problem i da ga rešavaš.
Nego, jedno glupo pitanje od mene, koje sam sad otkrio da me zanima, pošto se ne razumem u protokomer.
Znači ako protokomer zeza, a on obično kad zeza auto ide kao atmosferac dizel, tj ne ide
I skineš ga, isprobaš auto i on ide onda odlično, ako sam dobro razumeo?
Re: Одг: Fiat Stilo slabo vuče
Poslato: 29 Avg 2014, 17:37
od dag81
Obicno protokomer gusi auto na visim obrtajima e sad zavisi kako zabaguje. Kad ga skines a ispravan je auto ce ici slabije(ostrina, snaga u visim obrtajima) a kad je neispravan i skines ga auto ce prodisati jer ce ecu uzeti kolicinu vazduha po nekoj srednjoj vrednosti.