Stranica 1 od 4

Fabia Mk1 vRS

Poslato: 16 Sep 2014, 20:26
od 16_Valve_
Ima li neko iskustva sa ovim autom? Po mnogim testovima, jako je dobro ocenjen. Ono sto mene najvise zanima, da li je taj 1.9 tdi pd motor isti po svim komponentama kao kod Golfa 4, tj da nema posebnih delova? Fabiju kao Fabiju dobro poznajem, imao sam dve, 1.2 htp i 1.4 16v 100ks, i bio sam jako zadovoljan sa njima, a sada je doslo vreme da se uzme jedan auto pored golfa koji ce biti mami za svaki dan, a i ja da se posluzim. I jos nesto, kakve su cene delova za taj tdi motor?

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 16 Sep 2014, 20:31
od Misha
16_Valve_ napisao:a sada je doslo vreme da se uzme jedan auto pored golfa koji ce biti mami za svaki dan,
Sad ozbiljno. :mrgreen: Odlican je autic,meni je pored Ibize Cupre TDI - razuman izbor. :thumbup:

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 16 Sep 2014, 21:27
od Uroš S.
Ako nema istu oznaku motora kao TDI 130 u Golfu onda ima nekih razlika. Jedan od retkih dizela koji su mi zanimljivi.

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 03:09
od 16_Valve_
Misha, koroli koju sada ona vozi je doslo vreme za zamenu, a golfa zelim da sacuvam sto vise iz razloga sto mi je ostao kao uspomena, i verovatno ga necu prodavati, samo cu ga sredjivati sve vise, tako da mislim da ta Fabija pruza najbolji odnos automobila koji ima snage a u isto vreme relativno mladjeg automobila, koji ne trosi previse, i nece se ukakiti pri preticanju sa upaljenom klimom ;) I Ibiza je u opticaju sa tim motorom, ali iskljucivo sa 5 vrata ;)

Uros, moram proveriti da li je ista oznaka motora. Znam da je kod nekih Fiat-a i Alfi bilo situacija u kojima oba automobila imaju po 1.9 jtdm motor iste snage, a npr creva od interkulera se razlikuju... Ako je u potpunosti isti motor kao u Golfu, to ne bi trebao da bude problem za odrzavanje, problem je samo ukoliko su za nju potrebni neki specificni delovi ;)

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 06:59
od dragvorl
Ima je jedan clan, pa mozda primeti temu i da komentar.

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 08:53
od Ivan
U fabiji vrs je 1.9 tdi 130ks (ASZ oznaka) isti kao u oktaviji mk1, ibizi mk3, leonu mk1, cordobi mk2, toledu mk2, a3 mk1, golf 4, bori, polu mk4, znaci delova ima, motor je odlican, mislim da creva interkulera ne pasu, sto je i normalno jer je razlicit oblik karoserije, pa su drugacije krivine izduvne grane, usisa, pozicije interkulera, ali svi kljucni elementi su isti.

Inace od kraja 2005 je krenuo BLT motor koji ima DPF.

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 09:47
od McGruja
I redak dizel hot hatch :)

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 09:51
od Velja
Da, ASZ motor je roditelj. Zaboravili ste trenutno najpopularnije Audije u Srba, A6 i A4 1.9 TDI sa ovim motorom :)

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 09:54
od Markoni
Prava mrcina od motora. Ide odlicno, malo potrosac...

Tapatalk Post

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 10:01
od Ivan
U a4/a6/passatu/superbu je 1.9tdi AWX sa 5 brzina, a AVF sa 6 brzina i uzduzno je postavljen, a ASZ je poprecno :)

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 10:14
od Gaginh0
Jel vidite sa kakvim se znanjem pise po forumu? :mrgreen:

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 13:04
od Rakhil
Reci kakav je solution provider :mrgreen:

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 13:16
od ftj
Taj u superbu/passatu od 130 ima jaču turbinu i bolji potencijal za tjuning.

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 13:17
od stefanan
Rakhil napisao:Reci kakav je solution provider :mrgreen:
Hahaha :kezo:

Re: Fabia Mk1 vRS

Poslato: 17 Sep 2014, 13:28
od 16_Valve_
Uh ljudi, hvala vam na kvalitetnim odgovorima :) Znaci to je manje vise proveren motor, bez decijiih bolesti. To nam i treba, neka raga sa kojom nece biti problema, naravno, necu uzimati auto sa velikom kilometrazom. Fabija mi se vise svidja od Ibize, ali mislim da neke sustinske razlike izmedju ta dva automobila i nema, plus se na jednu fabiju nalazi 3 ibize sa tim motorom, pa mi to zvuci i kao realnija opcija. Tacnije, trenutno u oglasima kod nas nema uopste fabije vrs. Postoji mogucnost da odem preko i da je uvezem licno.

Sto se tice tjuninga, ne treba mi za to, ostace 100% stock. Em imam Golfa za isterivanje buva kad me dodje, a em mi je u interesu da keva ima sto manje problema, tj da sipa i vozi ;)