Fiesta ST
Poslato: 08 Nov 2014, 20:59
Otprilike ovo je eksterijer i enterijer.


Evo nekih specifikacija:
Mazdin motor(Yamaha), lanac u razvodu
Displacement:
1999 cm3 / 121.6 cui
Power net:
110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)
Torque:
190 Nm / 140 ft-lb
Top speed:
208 km/h / 129 mph
0-60 mph (sec):
7.9
0-100 km/h (sec):
8.2
Fuel consumption:
10.4 / 5.7 / 7.4 l/100km
Edit, mogao bi da zamolim admine, da ovo prebace u drugu temu, a ja cu se ponedelji potruditi da malo fotkam auto, ako se dovede u vozno stanje.
Imam cak i napisane nivoe ulja, koje sam mu kontorlisao na motoru.
Recimo letos je na 1000km, potrosio nesto mizerno, tipa 1 deci.
Sredjena mu je cantra za vodu, tj. zamenjena, i nov je hladnjak ubacen, to je bio minimum da bi mogao da vozi auto.
Na zalost samo jedna zamena ulja za 1,5 godinu, koliko je auto kod njega, bojim se da je pitanje meseca kad ce da zariba...
Utisci iz voznje su ekstra uzbudljivi, trap mu je bio dobar kad sam ga letos cepao, lezanje odlicno, motor puca od snage u malom auticu. Enterijer je dobar sedista odlicna, ali neverovatno prljav i zatrpan sa brdom opusaka, flasa za kokakolu, i slicnu. Decko je dobar, ali nije za kola.
Npr, imao je novog Z10, na kome nije kontrolisao ulje, i spucao je motor, jer je curelo ulje na lose zasrafljenom srafu kartera....
Fiesta je imala udarac od napred, koji nije bio strasan, ali je zato lose sredjen, zato i ima problema sa hladnjacima, koji su suplji (zamenjen je ovaj za vodu, jer je vitalan.) Jedan far smo zamenili, sad su farovi relativno ok, ali sam ih ja vezivao vezanicama, jer cak ni plasticar nije zavario nosace, nego su vraceni u a auto na po jednom nosacu, vezanicom je fiksiran i gril, kao i plasticne sajtnice. Sajtnice se drze na zabicama, koje su majstori potpuno izlomili na dizalicama, ja sam mu to sredio, da ne otpadnu, ali onako malo inprovizovano.
Mislim da je morao jos i jedna lezaj da zameni, kao i zadnje plocice, kojih vise nije ni bilo...


Evo nekih specifikacija:
Mazdin motor(Yamaha), lanac u razvodu
Displacement:
1999 cm3 / 121.6 cui
Power net:
110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)
Torque:
190 Nm / 140 ft-lb
Top speed:
208 km/h / 129 mph
0-60 mph (sec):
7.9
0-100 km/h (sec):
8.2
Fuel consumption:
10.4 / 5.7 / 7.4 l/100km
Edit, mogao bi da zamolim admine, da ovo prebace u drugu temu, a ja cu se ponedelji potruditi da malo fotkam auto, ako se dovede u vozno stanje.
Imam cak i napisane nivoe ulja, koje sam mu kontorlisao na motoru.
Recimo letos je na 1000km, potrosio nesto mizerno, tipa 1 deci.
Sredjena mu je cantra za vodu, tj. zamenjena, i nov je hladnjak ubacen, to je bio minimum da bi mogao da vozi auto.
Na zalost samo jedna zamena ulja za 1,5 godinu, koliko je auto kod njega, bojim se da je pitanje meseca kad ce da zariba...
Utisci iz voznje su ekstra uzbudljivi, trap mu je bio dobar kad sam ga letos cepao, lezanje odlicno, motor puca od snage u malom auticu. Enterijer je dobar sedista odlicna, ali neverovatno prljav i zatrpan sa brdom opusaka, flasa za kokakolu, i slicnu. Decko je dobar, ali nije za kola.
Npr, imao je novog Z10, na kome nije kontrolisao ulje, i spucao je motor, jer je curelo ulje na lose zasrafljenom srafu kartera....
Fiesta je imala udarac od napred, koji nije bio strasan, ali je zato lose sredjen, zato i ima problema sa hladnjacima, koji su suplji (zamenjen je ovaj za vodu, jer je vitalan.) Jedan far smo zamenili, sad su farovi relativno ok, ali sam ih ja vezivao vezanicama, jer cak ni plasticar nije zavario nosace, nego su vraceni u a auto na po jednom nosacu, vezanicom je fiksiran i gril, kao i plasticne sajtnice. Sajtnice se drze na zabicama, koje su majstori potpuno izlomili na dizalicama, ja sam mu to sredio, da ne otpadnu, ali onako malo inprovizovano.
Mislim da je morao jos i jedna lezaj da zameni, kao i zadnje plocice, kojih vise nije ni bilo...