Problem sa paljenjem
Poslato: 11 Apr 2015, 22:37
Znate za moj predjasnji problem sa paljenjem koji se povremeno desavao, uglavnom leti, po vrucnama... e sada je, ubedjen sam, taj isti problem postao mnogo gori, evo sta se sada desava:
PRE NEKI DAN
Dodjem kuci normalno, parkiram se, hocu opet da upalim auto da se bolje parkiram, nece da upali, vergla najnormalnije ali nece da upali.
Posle 5 minuta i 10-ak pokusaja - upali. Dalje sve normalno.
DANAS
Dosao sam u NS, 2-3 puta u toku dana palim auto iz prve ali mi se cini kao da nije to to, ne pali vise tako eksplozivno.
Krecem za BG, stajao je 3 sata, nece da upali, vergla ali nece da upali.
Stizem kuci, parkiram se, gasim, namerno ponovo da upalim - hoce, opet ugasim, upalim - NECE, i nece sledecih nekoliko puta.
Posle toga upali. Odem uzmem drugi kljuc, probam sa njim, prvi put upali, drugi put nece. Verglam jos 2-3 puta, nece, onda upali. Posle toga pali puno puta normalno.
UCINILO mi se ali samo ucinilo, da jednom nije uopste upalio lampicu imobilajzera, to cu da pratim pa cu javiti sta se desava. Mislim da sam se istripovao, ovo za sada zanemarite, zaboravite.
Na dijagnostici nikada nista nije prijavio kao gresku, do sada. NA OVAJ NACIN JE POCELO DA SE DESAVA PROSLOG LETA, povremeno, ne cesto.
STA MOZE DA BUDE ??? Mislim da je ovo isti problem koji se mnogo pogorsao i plasim se da necu znati sta je tacno dok mi jednom ne rikne totalno i dok uopste ne budem mogao da upalim auto. Moram na more za 3 meseca u neku grcku vukojebinu i zaista sam veoma zabrinut !
Neki senzor ???
Evo sta je jos prosle godine napisao Trio majstor ali to prosli put kada sam bio nismo detaljno proveravali:
" Posto je to ucestali problem i desava se ponekad bez nekih pravila i to uglavnom kada odstoji malo trebalo bi proveriti dizne da slucajno ne propustaju gorivo u stanju mirovanja..
Ako je to ok onda proveriti odrzavanje pritiska u sistemu nakon nekog vremena da ne opadne kao i ventil na pumpi da ne zaglavi pa ne moze da nabije pritisak koji mu je potreban za start..
Mozda ima veze sa vrucinom jer su tada veca isparenja i postoji mogucnost da ventil(solenoid) koji otvara i kontrolise pritisak goriva u rezervoaru(purge valve) zaglavi i ta isparenja stignu do usisne grane pa bukvalno presisa u prevodu ispuni usisnu granu parama goriva,a kada se to desi onda motoru treba duze vremena da (vergla) usisa svez vazduh i pocne da pali u prilogu je data slika solenoida koji se sa kanisterom nalazi kod pozarnog zida...sve to mozemo proveriti u servisu da ne bi nagadjali sada ima jos dosta varijanti za dati problem "
POMOC !!!
PRE NEKI DAN
Dodjem kuci normalno, parkiram se, hocu opet da upalim auto da se bolje parkiram, nece da upali, vergla najnormalnije ali nece da upali.
Posle 5 minuta i 10-ak pokusaja - upali. Dalje sve normalno.
DANAS
Dosao sam u NS, 2-3 puta u toku dana palim auto iz prve ali mi se cini kao da nije to to, ne pali vise tako eksplozivno.
Krecem za BG, stajao je 3 sata, nece da upali, vergla ali nece da upali.
Stizem kuci, parkiram se, gasim, namerno ponovo da upalim - hoce, opet ugasim, upalim - NECE, i nece sledecih nekoliko puta.
Posle toga upali. Odem uzmem drugi kljuc, probam sa njim, prvi put upali, drugi put nece. Verglam jos 2-3 puta, nece, onda upali. Posle toga pali puno puta normalno.
UCINILO mi se ali samo ucinilo, da jednom nije uopste upalio lampicu imobilajzera, to cu da pratim pa cu javiti sta se desava. Mislim da sam se istripovao, ovo za sada zanemarite, zaboravite.
Na dijagnostici nikada nista nije prijavio kao gresku, do sada. NA OVAJ NACIN JE POCELO DA SE DESAVA PROSLOG LETA, povremeno, ne cesto.
STA MOZE DA BUDE ??? Mislim da je ovo isti problem koji se mnogo pogorsao i plasim se da necu znati sta je tacno dok mi jednom ne rikne totalno i dok uopste ne budem mogao da upalim auto. Moram na more za 3 meseca u neku grcku vukojebinu i zaista sam veoma zabrinut !
Neki senzor ???
Evo sta je jos prosle godine napisao Trio majstor ali to prosli put kada sam bio nismo detaljno proveravali:
" Posto je to ucestali problem i desava se ponekad bez nekih pravila i to uglavnom kada odstoji malo trebalo bi proveriti dizne da slucajno ne propustaju gorivo u stanju mirovanja..
Ako je to ok onda proveriti odrzavanje pritiska u sistemu nakon nekog vremena da ne opadne kao i ventil na pumpi da ne zaglavi pa ne moze da nabije pritisak koji mu je potreban za start..
Mozda ima veze sa vrucinom jer su tada veca isparenja i postoji mogucnost da ventil(solenoid) koji otvara i kontrolise pritisak goriva u rezervoaru(purge valve) zaglavi i ta isparenja stignu do usisne grane pa bukvalno presisa u prevodu ispuni usisnu granu parama goriva,a kada se to desi onda motoru treba duze vremena da (vergla) usisa svez vazduh i pocne da pali u prilogu je data slika solenoida koji se sa kanisterom nalazi kod pozarnog zida...sve to mozemo proveriti u servisu da ne bi nagadjali sada ima jos dosta varijanti za dati problem "
POMOC !!!