Stranica 1 od 6

Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do 5-6

Poslato: 04 Jan 2016, 12:00
od gazza
Ova tema bi trebalo da prikuplja iskustva raznih vlasnika dizelasa novije generacije vezano za modele koji u praksi u Srbiji pokazuju sto manje problema a vezano za brendove koji se najvise kupuju - VW, Opel, Ford, Renault, Peugeot, Fiat itd. Motori - TDI, CDTi, dCi, TDCi, itd itd.

Takodje i drugi brendovi i vrste motora kojih ima u Srbiji.

Pokrenuo sam ovu temu jer sam u fazi zamene kola - trazim polovnjak ove starosti.

U principu trazim vozila koja ili nemaju najskuplje sklopove za odrzavanje ili se oni najmanje kvare na pomenutim modelima - plivajuci zamajac, DPF (FAP), EGR ventil, komplikovane usisne grane itd.

Bitno je da budu modeli relativno novijih, poslednjih ili pretposlednjih generacija. Znaci ako pricamo o VW ne pricamo o TDI od 90KS nego o drugim motorima, 105, 140, 165KS, na primer. Recimo mene bas zanima taj VW motor od 165KS, mislim da je common rail.

Ja mogu da pocnem temu sa Fiatovim motorom mjet (isto i GM grupa kao CDTI) od 150KS koji je ugradjivan sve do 2011. u Opele (za Fiat ne znam) koji je genijalan za voznju ali ima sve sto moze da se sjebe. S tim da je dobra vest da su jako pojeftinili delovi tako da usisna grana sada kosta 21.000 dinara, a set kvacila sa plivajucim oko 40.000. Ipak ga ne bi preporucio za gradsku voznju vec za dugacke ture. Ipak performanse su jako dobre, ubrzava oko 8 sec 0-100 a max brzina je ionako veca od onog sto moze da se vozi u Srbiji bezbedno na bilo kom putu, elasticnost motora benzinska. Kada bi na novijim kolima postojala verzija koja nema usisnu granu i DPF to bi bila idealna kupovina, apsolutno.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:06
od nikaragva
Imam taki dizel i nemam DPF :D

Tih godina si mogao birati da li hoces dpf :D


A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane? :kezo:


Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.


A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.



Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti :D
Ubedljivo.


Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:10
od Geza
Ako budeš otvorio još jednu temu o kupovini, lično ću ti skinuti točkove sa novih kola. Slika

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:13
od nikaragva
Geza gaza :D

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:19
od starac vujadin
Geza napisao:Ako budeš otvorio još jednu temu o kupovini, lično ću ti skinuti točkove sa novih kola. Slika
Good point :)

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:24
od Uroš S.
U kom to autu ubrzava za 8s? Teži slučaj? Biće da je bliže desetki.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:24
od branja
a ako ne bude mjet onda cu ti doci sa razredjivacem...cisto zbog haube :mrgreen: :mrgreen:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:30
od nikaragva
Uroš S. napisao:U kom to autu ubrzava za 8s? Teži slučaj? Biće da je bliže desetki.
8.9s na papiru.
U praksi, ko to zna :)

U onoj maloj alfi, to vreme je jos manje.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 12:50
od dragan
U alfi je 5s :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 13:33
od schonenk
jos kad cipnes ide i ispod.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 14:27
od Ivan
I to sa delovima za trap i menjac u gepeku :D

Послато са GT-N7100

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 14:37
od nikaragva
Stavis wintere i ne brines za trap.
Alfatek je to!

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 15:47
od gazza
nikaragva napisao:Imam taki dizel i nemam DPF :D

Tih godina si mogao birati da li hoces dpf :D


A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane? :kezo:


Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.


A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.



Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti :D
Ubedljivo.


Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.

ko radi to sa usisnom granom (koji servis), koliko to kosta i kakve su posledice na performanse (pad snage) i trajanje motora (promena rezima rada)?

u kom opelovom vozilu starosti 5-6 godina se nalazi taj 2.0 dti?

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 15:50
od gazza
Geza napisao:Ako budeš otvorio još jednu temu o kupovini, lično ću ti skinuti točkove sa novih kola. Slika
ne zezaj, ovo je korisna tema za mnoge, ne samo za mene

ja na kraju mozda kupim nesto sa 1.4TSI motorom....:=)..... i sve vas zeznem. :cool!:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do

Poslato: 04 Jan 2016, 16:12
od Sinisa G.
gazza napisao: ..... i sve vas zeznem. :cool!:
Nas neces sigurno :D