Stranica 1 od 16

Honda NSX

Poslato: 09 Jan 2012, 21:40
od Geza
Sport Hybrid SH-AWD® (Super Handling All Wheel Drive™) hybrid system :uf: . Dimenzije 4.330 x 1.895 x 1.160 mm. Međuosovinsko rastojanje 2.575 mm. Pneumatici 275/30R20 i 255/35R19.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Honda NSX

Poslato: 11 Jan 2012, 01:08
od trojanac
Moćno, nema šta. :cool!:

Re: Honda NSX

Poslato: 11 Jan 2012, 09:48
od Geza
I u igrici Gran Turismo 5.

http://youtu.be/0vPyZecTp_Q

Re: Honda NSX

Poslato: 30 Jan 2012, 23:20
od Geza

Re: Honda NSX

Poslato: 31 Jan 2012, 01:30
od trojanac
Fantastična reklama!
A tek auto! :smesko:

Re: Honda NSX

Poslato: 31 Jan 2012, 07:39
od Cherokee
Dizajn do jaja :cool!: :sreckovic:

Hibrid :thumbdown:

Re: Honda NSX

Poslato: 31 Jan 2012, 09:51
od dunx81
Gallardo silueta...
Dobar :doubleup:

Re: Honda NSX

Poslato: 31 Jan 2012, 12:35
od Xepoj87
Nadam se da je hybrid u fazonu Porsche-a 918 :D Ali se takodje nadam da nece da kosta kao 918,ne bi valjalo da je 800.000e :kezo:
Sve u svemu,svaka im cast ! :doubleup:
Bilo je krajnje vreme da izbace sportski auto.

Re: Honda NSX

Poslato: 31 Jan 2012, 13:00
od Scuderia
Odlicno izgleda, a reklama je :rofl:

Re: Honda NSX

Poslato: 02 Feb 2012, 18:25
od Geza

Re: Honda NSX

Poslato: 03 Feb 2012, 14:19
od superboss
Xepoj87 napisao: Bilo je krajnje vreme da izbace sportski auto.
Zar NSX nije stari model?

Nije ni stari bio los, po performansama.

Inace ovaj novi je VRLO :mrgreen:

Re: Honda NSX

Poslato: 03 Feb 2012, 14:29
od Bax
Stari NSX nije bio los po performansama? :)


Avgusta 1990. godine NSX je konačno postao zvanični model. Bio je prvi automobil u istoriji koji je imao potpunu aluminijumsku karoseriju i potpunu aluminijumsku šasiju čime se uštedelo čak 40% težine u odnosu na čelik iste jačine. Auto je ručno pravljen u posebnoj fabrici u Tochigi Takanezawa koja je smeštena odmah uz stazu Suzuka. U početku je imao DOHC motor radne zapremine 3.0 litra, V6 orijentacije sa uglom između cilindara od 60 stepeni, 24 ventila i snage od 270 hp. Menjač je bio petostepeni manuelni, a ubrzanje do 100 ispod 6 sekundi. Motor je posedovao VTEC sistem (sistem promenljivog otvaranja ventila), imao PGM-FI sistem ubrizgavanja koji je razvijen u Formuli 1 i bio je prvi motor u istoriji koji je imao titanijumske klipnjače. NSX je tada koštao 65.000 dolara i bio je (i kasnije i ostao) najskuplji japanski automobil ikada.
Dugo vremena NSX je bio i brzinski nedostižan za svoje konkrente, sve do poslednjih nekoliko godina kada je 500 i više konja postalo standard, da ne kažemo minimum, u superautomobilima. Čak i onda je NSX-R uspevao da na stazi Nordschleife ostvari isto vreme kao i 100 konja jači civilni Ferrari namenjen za trke (360 CS). I dok za pravac svako može da napravi brz automobil, dotle su vremena na zastrašujučoj Nordschleife stazi dugoj 20.8 km koja ima 173 krivina dokaz da je šasija ovog automobila i dalje nedostižna za konkurente. NSX-om jednostavno vijugate kroz krivudave puteve bez uticaja bilo kakvih kompjutera, dok vas na novim superautomobilima vozi elektronika.

Re: Honda NSX

Poslato: 03 Feb 2012, 14:33
od Gaginh0
Ne znam kako se pokazala, ali znam da je ovo najjeftiniji stari model u Svabiji :D http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Re: Honda NSX

Poslato: 03 Feb 2012, 14:34
od Djole
Gaginh0 napisao:Ne znam kako se pokazala, ali znam da je ovo najjeftiniji stari model u Svabiji :D http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
30 soma :shock:

Re: Honda NSX

Poslato: 03 Feb 2012, 15:18
od dragan
ako se dobro secam i airton je ucestvovao u setovanju nsx-a...ima klip na yt kako cepa u nekim smesnim giljama 8-)