Stranica 1 od 2

Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 11:06
od mikiv065
Posjedujem pezo 206 2.0 hdi prije njega sam imao isti sa 1.4 hdi motorom pa me zanima sledece:

Ovaj 2.0 je malo pretezak naprijed i nije bas brz u krivinama kao prosli pa me zanima da li bi pomoglo nekp dodatno stezanje trapa
Vidio sam da na jacim vozilima povezuju solje amortizera krutom vezom, pa me zanima da li ima ucinka i kako se zove ona sipka sto se ugradjuje

Kome nije mrsko neka podijeli svoje misljenje

Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 11:10
od Sloba
Strut bar ili koska.

Ne verujem da bi dobio nesto sto je primetno. Tezak je pa je tezak...

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 11:21
od mikiv065
Sloba napisao:Strut bar ili koska.

Ne verujem da bi dobio nesto sto je primetno. Tezak je pa je tezak...

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sta mislis da li bi bar produzio vijek trajanja lafetama, stabilizatorima...

Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 11:35
od Sloba
To je sistem protiv uvijanja karoserije. Trap je slobodan u odnosu na karoseriju.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 13:08
od Uroš S.
Pre će ti značiti neki bolji anti rol bar nego koska. Al to je sve šminkanje leša kad su dizeli u pitanju.

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 14:28
od mikiv065
Onda cu probati sa boljim gumama da ga natjeram na poslusnost, sada su neke ljetne tigar naprijed a na starom su bile kontinental mozda je u njima razlikq

Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 22:25
od ljubitelj
U tome jeste razlika, kao sto je i razlika sto je 2.0 dizel Pezo u vecem debalansu masa od 1,4 pa je takav kakav je.
Nije ni pravljen za jurcanja niti krivine. Mali gradski auto za voznju u lokalu.
Tezak napred, prednji pogon. ne mozes ti tu nista promeniti u ponasanju bezanja preko nosa.

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 22:35
od mikiv065
Sad idemo 4 zimske na njega pa ce tezak motor biti + kad bude snijega na cemernu i rogoju

Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 14 Sep 2016, 22:45
od ljubitelj
Tezak motor je veliki minus, zato i imas taj osecaj (problem) a na snegu je sve jos gore.
Napredak bi bio smanjenje mase napred i sto blize balansu 50-50%.

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 15 Sep 2016, 06:56
od nidza
Težak auto napred sa pogonom napred je zapravo odličan setup za sneg, kad već nemaš 4x4.

Ne širiti dezinformacije na forumu. :-)

Tapatalk

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 15 Sep 2016, 07:55
od Grujic
Prednost samo za kretanje iz mesta na ravnom, za sve drugo i ne vidim prednost

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 15 Sep 2016, 08:12
od Sloba
Sad ce cas iz fizike da padne, a covek samo hteo kosku. :-D

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 15 Sep 2016, 08:42
od ljubitelj
nidza napisao:Težak auto napred sa pogonom napred je zapravo odličan setup za sneg, kad već nemaš 4x4.

Ne širiti dezinformacije na forumu. :-)

Tapatalk
Pa ne siriti dezinformacije, odlican je setup kada bi ga vozio u rikverc samo sto se slabo vidi umece vozaca da iskoriste prednost teskog motora na prvoj ozbiljnijoj uzbrdici cim padne sneg :)

Mozda treba dodati koji dzak cement ispod haube da bude jos tezi napred, sigurno ce manje bezati preko nosa u krivini ;)

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 15 Sep 2016, 17:26
od nidza
A, da, zaboravio sam zimske radosti i piruete na snegu vozila sa ~50/50 i pogonom nazad iz vremena pre elektronskih mogala. Zapravo su najslađi trenuci kada ne možeš da izađeš sa parkinga, onda si bar siguran da nećeš piruetu da izvrtiš gde joj mesto nije. ;)

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 15 Sep 2016, 17:33
od Velja
Dve zimske gume na pravoj osovini rešavaju sve to :)