Stranica 1 od 2
Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 21 Apr 2017, 12:36
od HKS
Citam na GCF forumu kako ljudi zale sto u S350d ide 4x4, kao sa zadnjom vucom bolje upravljanje (drugacije ponasanje volana), bolja dinamika. Sve to zbog dodatne tezine, dodatnih sila koje prave poluosovine. Po mom misljenju pretjerana izjava, pogotovo kod auta te velicine. Ima li neko ko je vozio isti/slican auto sa zadnjim pogonom i sa 4x4, da potvrdi ove navode?
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 21 Apr 2017, 23:55
od Delija
Lepse i zanimljivije se vozi RWD, tu nema neke velike filozofije.
Zavisi od konkretnog auta kolika je razlika.
F10 sam vozio i sa RWD i sa xDrive i to sa razlicitim motorima. Nije mi zanimljiv auto za voznju generalno kada uporedim sa F30 (iako je kvalitetniji), ali bih opet birao RWD bez mnogo razmisljanja.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 00:30
od Scuderia
Pored tolike izolacije od puta, elektronike i generalno namene, S nije auto koji toliko pokazuje razliku ovog tipa, ali i dalje je izmedju njih blizu sto kg razlike, drugaciji raspored tezine i verovatno drugacije ogibljenje i podesavanje istog. Oseti se svakako, pogotovo ako je agresivniji vozac taj koji je probao i zalio se.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 01:51
od shandu90
Ko to pegla standardnu verziju S klase? To je ogrman auto u svakom pogledu.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 02:04
od HKS
Neki 'olandjanin.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 09:15
od dragvorl
Cisto sumnjam da je zbog tezine, nije to toliko tesko kada se poredi sa ostatkom vozila. Pre ce biti zbog delovanja pogonske sile na upravljacke tockove.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 10:07
od ftj
To je tezina na strateskim delovima tako da itekako ima veze. Npr. na 911 mozes manuelno da iskljucis pogon al opet to nece biti kao carrera 2.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 10:23
od dragvorl
Pa ne znam bas koliko ce mu 30 kila odmoci na prednjoj osovini, s obzirom da je 50 kila tezina celog sistema ukljucujuci i centralni razvodnik snage, koji je daleko od prednje osovine a ceo auto je prilicno tezak. Slicna je prica recimo i sa Gallardom gde je ceo sistem tezak 35 kila, ali jednostavno kada upravljacki tockovi prenose moment malo ce da gubi na ostrini upravljanja zarad bolje trakcije.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 10:33
od ftj
Pa da nema uticaja onda bi znacilo da ako iskljucis 4x4 na 911ici, ona bude ista kao 911 2wd. A siguran sam da nije bas tako.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 10:46
od dragvorl
Sve i da toliko utice, a ne znam kako bi, 911 ima verujem jos manje tezine u prednjem difu, ali sto je jako bitno auto je 500 kila laksi, sa vecom tezinom na zadnjoj osovini. Nije isto kad u autu od 2 tone i 1.5 tona nesto menjas, mislim da nije za poredjenje.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 11:05
od ftj
Pa ok pricam generalno. Da nema uticaja onda bi svi uzimali 911 4x4 i eventualno gasili 4x4 po potrebi. Doduse znam da je to gasenje funkcionisalo na 997, nisam siguran za ovaj najnoviji.
Na S klasi se to svakako manje primecuje al siguran sam da i tu ima razlike u voznji.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 12:41
od NexT
Vozio sam S350d i S500, oba 4matic.
Auto je toliko tezak i veliki da ne znam zasto bi iko imao zelju da divlja s njim, sem ako je AMG.
Ponasanje jeste mnogo drugacije od E klase sa zadnjim pogonom, pre svega na volanu jer jednostavno sad nesto pokrece i prednje tockove, ali ne vidim sta bih mu i zasto zamerio u normalnoj voznji.
Za auto te klase, velicine i svrhe, 4x4 bi mi bio prvi stikliran u dodatnoj opremi, koji god da je motor.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 13:23
od Delija
dragvorl napisao:Cisto sumnjam da je zbog tezine, nije to toliko tesko kada se poredi sa ostatkom vozila. Pre ce biti zbog delovanja pogonske sile na upravljacke tockove.
Pazi, gomila njih (bimmerfest forum) se kune da se 328i bolje vozi od 335i zbog dobrane razlike u masi na prednjoj osovini, kao i odnosa masa prednjeg i zadnjeg dela auta - a vesanje je identicno. Veliki broj ljudi tjunira 328i iiliti ulaze cifre i vece od razlike u ceni izmedju njih u startu.
http://www.motortrend.com/news/total-vi ... 35i-21501/
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 14:03
od dragvorl
Oni pricaju ovde i o izbalansiranosti motor-menjac, a tih 30 kila ako toliko menja, nije rec o autu od manje od tonu pa da se sve oseti. Ovde je prica pocela na konto 4x4 vs zadnji pogon koja je mnogo drugacija prica sa vise uticajnih parametara nego kada se poredi zadnji vs zadnji.
Re: Zadnji pogon protiv 4x4
Poslato: 22 Apr 2017, 14:07
od Scuderia
Ja sam i rekao da je u pitanju zbir nekoliko faktora, a ne samo tezina.