Akumulatori
Re: Akumulatori
Zar nije fora da se pali crvena lampica na tabli kada se prazni aku?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Akumulatori
Ja sam vec rekao svoje misljenje, akumulatori SVI su dno dna, kupovat najeftinije kad zveknu na reklamaciju pa gadjati pametnjakovica koji kaze da je jos ok....
Zet ima Vartu silver 750A, punjenje mu je odlicno vozi svaki dan po 100-150km duge relacije, jutros zablejeo a vozen juce... upalio sa kablovima, aku star tacno tri godine i 2 meseca, jos kaze da je oblozen i zasticen
Akumulator se testira tako sto se napuni (najbolje sa auta ne punjacem!) i odstoji 48h! naravno ne u sobi vec u garazi pa se onda meri a ne magarc u servisu pune (prepunjavaju) na 17-18v i testtiraju nakon 6-12h
Jer je akumulator predvidjen da radi u radnim uslovima a ne u sobi pored punjaca!
E sad ako su u alternatore stedeli pa stelovali da slabije puni kako se ne bi opterecivao jadnicak i tako duze trajao, onda je krivica i na akumulatoru i proizvodjacu auta!
Ja jos jednon ponavljam golf 2, astra 1996, uvek akumulator pun i na -20C! (proveravao sam i tada peridicno napone zimi i bilu su uvek 80% puni i na -15C!) isto kratke relacije, jos su dizelke te TESKO palile, 1.3 mjet pali ko mina i vecina novijih autova sto je sramota da zataji na minusu!
Zet ima Vartu silver 750A, punjenje mu je odlicno vozi svaki dan po 100-150km duge relacije, jutros zablejeo a vozen juce... upalio sa kablovima, aku star tacno tri godine i 2 meseca, jos kaze da je oblozen i zasticen
Akumulator se testira tako sto se napuni (najbolje sa auta ne punjacem!) i odstoji 48h! naravno ne u sobi vec u garazi pa se onda meri a ne magarc u servisu pune (prepunjavaju) na 17-18v i testtiraju nakon 6-12h
Jer je akumulator predvidjen da radi u radnim uslovima a ne u sobi pored punjaca!
E sad ako su u alternatore stedeli pa stelovali da slabije puni kako se ne bi opterecivao jadnicak i tako duze trajao, onda je krivica i na akumulatoru i proizvodjacu auta!
Ja jos jednon ponavljam golf 2, astra 1996, uvek akumulator pun i na -20C! (proveravao sam i tada peridicno napone zimi i bilu su uvek 80% puni i na -15C!) isto kratke relacije, jos su dizelke te TESKO palile, 1.3 mjet pali ko mina i vecina novijih autova sto je sramota da zataji na minusu!
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
U pravu si, generalno je jako loš kvalitet akumulatora, a čak ni zvučno ime više ne garantuje ništa. Na kraju će se sve svesti na to koliko ko daje garanciju i kupovaćemo ih prema tome.
Inače, somborski Black Horse opet "jaše", počeli su pre nekih mesec i nešto opet sa proizvodnjom, istina sa manjim kapacitetom nego ranije. Preuzeo ih je (tj. namerava da ih kupi) "Viskol" iz Futoga. Da li ćemo ih opet videti po prodavnicama veliko je pitanje jer za sada sve što naprave ide za izvoz, a u međuvremenu je domaće tržište jeftinih akumulatora preplavila gomila kojekakvih "no name" brendova...
Inače, somborski Black Horse opet "jaše", počeli su pre nekih mesec i nešto opet sa proizvodnjom, istina sa manjim kapacitetom nego ranije. Preuzeo ih je (tj. namerava da ih kupi) "Viskol" iz Futoga. Da li ćemo ih opet videti po prodavnicama veliko je pitanje jer za sada sve što naprave ide za izvoz, a u međuvremenu je domaće tržište jeftinih akumulatora preplavila gomila kojekakvih "no name" brendova...
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Danas stavim BH koji nije hteo ni da bekne na punjac i on pokaza 12.1V. Koliko je neki minimum da je ziv tj da drzi struju donekle?
Napunjen i upalio auto bez problema.
Napunjen i upalio auto bez problema.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Zavisi od više faktora, ali recimo u uputstvu za onaj punjač što si kupio piše da čak i ako je napon akumulatora vrlo nizak (ne piše koliko) punjač će pokušati da ga vrati u život, ali ako u roku od 30 minuta ne dostigne 10.5 V - smatraće da je defektan i nacrtaće znak precrtanog akumulatora (i prestaće sa pokušajima). Ako je taj tvoj bio 12.1 V - to zvuči već u startu jako dobro.
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Pa i meni laicki zvuci dobro, a on ni da zavergla.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Dobro u smislu da je ispravan. To što nije mogao da zavergla znači da je bio (verovatno) samo prazan. Prati kako se ponaša...
TT
TT
- dag81
- Postovi: 7234
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Auto je na prodaju tj prodat verovatno ali videce svakako pa javljam kad ga zakolje jos koji minus ovih dana.
Re: Akumulatori
Treba da vidis koliki je napon kada vergla. Ako pada ispod 9.5V, onda mozes da ga recikliras
Medjutim sad se pojavilo dosta nekih servisa, koji rade desulfatizaciju akumulatora. Nemam pojma koliko to kosta, ali ako nije skupo, mozda vredi pokusati.
Mada treba znati da li je akumulator korodirao ili sulfatizovao. Ako je korodirao, onda tu nema pomoci.
Iskreno retki su majstori koji to dooobro znaju u malom prstu. A i akumulatora je svakakvih, bukvalno svaki ima neku svoju manu ili vrlinu
Napisao sam kako sam "oziveo" jedan akumulator. Mozda je bio sulfatizovan, nemam pojma. Ali sibno sam ga na 24V, bukvalno na 2 sekunde. Struja je nenormalno skocila. Posle toga vratio na 12V i punjenje se nastavilo normlano. Eno auto sinoc verglao i palio normalno. A pre toga nije htela kazaljka punjaca da se pomeri nista.
Doduse ja imam matori taj punjac, sa kojim imas odresene ruke da radis sta hoces, pa i da zajebes
Medjutim sad se pojavilo dosta nekih servisa, koji rade desulfatizaciju akumulatora. Nemam pojma koliko to kosta, ali ako nije skupo, mozda vredi pokusati.
Mada treba znati da li je akumulator korodirao ili sulfatizovao. Ako je korodirao, onda tu nema pomoci.
Iskreno retki su majstori koji to dooobro znaju u malom prstu. A i akumulatora je svakakvih, bukvalno svaki ima neku svoju manu ili vrlinu
Napisao sam kako sam "oziveo" jedan akumulator. Mozda je bio sulfatizovan, nemam pojma. Ali sibno sam ga na 24V, bukvalno na 2 sekunde. Struja je nenormalno skocila. Posle toga vratio na 12V i punjenje se nastavilo normlano. Eno auto sinoc verglao i palio normalno. A pre toga nije htela kazaljka punjaca da se pomeri nista.
Doduse ja imam matori taj punjac, sa kojim imas odresene ruke da radis sta hoces, pa i da zajebes
Re: Akumulatori
Uhh ne smem mnogo da pricam, ali tesko da ce ih Viskol kupiti za sada samo iznajmljuju fabriku za neku smesnu cifru, imam neke informacije ali to ostavljam za uzivo.Saša je napisao:Inače, somborski Black Horse opet "jaše", počeli su pre nekih mesec i nešto opet sa proizvodnjom, istina sa manjim kapacitetom nego ranije. Preuzeo ih je (tj. namerava da ih kupi) "Viskol" iz Futoga...............
Re: Akumulatori
Black Horse video u ponudi na pumpi pre neki dan.Saša je napisao:U pravu si, generalno je jako loš kvalitet akumulatora, a čak ni zvučno ime više ne garantuje ništa. Na kraju će se sve svesti na to koliko ko daje garanciju i kupovaćemo ih prema tome.
Inače, somborski Black Horse opet "jaše", počeli su pre nekih mesec i nešto opet sa proizvodnjom, istina sa manjim kapacitetom nego ranije. Preuzeo ih je (tj. namerava da ih kupi) "Viskol" iz Futoga. Da li ćemo ih opet videti po prodavnicama veliko je pitanje jer za sada sve što naprave ide za izvoz, a u međuvremenu je domaće tržište jeftinih akumulatora preplavila gomila kojekakvih "no name" brendova...
Moj black horse 45Ah oslabio, ovo mu je peta zima i skoro sigurno poslednja.
Juce sam morao da ga dopunim 2 sata punjacem prvi put od kontrole letos, doduse auto je stajao 6 dana bez voznje, i duze sam verglao jer je paljen direktno na LPG pri -9C.
A to zahteva bas dobar aku, odlicno napunjen.
Nakon paljenja na LPG sam aktivirao i benzinski sistem, tj napunio lonce karburatora.
Trebace ovih dana benzinsko paljenje ako ode opet u dvocifreni minus.
Inace struja koja se pominje u postovima se meri, odnosno aku treba da isporuci pri minus18C, po EN normi.
Tako se i testira aku pravilno, pri -18C a ne sobnoj temperaturi.
Re: Akumulatori
ljubitelj,
kako zaista izistinski onda proveriti akk? Drzati ga u zamrzivacu
Posto obicno akk vrisne na -10, ako je u garanciji onda odes u servis, oni ga tamo napune u radionici na plus 20, probaju pred tobom, sve 5 sa zvezdicom.
Ti opet ganjas pet dana, ista prica. I tako u krug.
To je iz licnog iskustva
Tek iz petog puta su mi priznali garanciju.
kako zaista izistinski onda proveriti akk? Drzati ga u zamrzivacu
Posto obicno akk vrisne na -10, ako je u garanciji onda odes u servis, oni ga tamo napune u radionici na plus 20, probaju pred tobom, sve 5 sa zvezdicom.
Ti opet ganjas pet dana, ista prica. I tako u krug.
To je iz licnog iskustva
Tek iz petog puta su mi priznali garanciju.
Re: Akumulatori
Orginalni FIAT akumulatori po specijalnim cenama
http://www.stojanov.rs/blog/orginalni-f ... im-cenama/
Na niskim temperaturama akumulator igra veoma važnu ulogu i od njega zavisi da li će Vaš automobil da krene ili da ostane na parkingu. Kako ne bi došlo do problema i kako ne biste uzalud gubili vreme i živce, nabavite pouzdan akumulator na vreme.
Kod nas možete kupiti orginalne Fiat akumulatore po specijanim cenama :
40 AH – 5.200,00 din
44 AH – 5.750,00 din
50 AH – 6.600,00 din
60 AH - 8.000,00 din
70 AH – 9.900,00 din
95 AH -14.500,00 din
Za sve informacije pozovite nas na 021/2100490
http://www.stojanov.rs/blog/orginalni-f ... im-cenama/
Na niskim temperaturama akumulator igra veoma važnu ulogu i od njega zavisi da li će Vaš automobil da krene ili da ostane na parkingu. Kako ne bi došlo do problema i kako ne biste uzalud gubili vreme i živce, nabavite pouzdan akumulator na vreme.
Kod nas možete kupiti orginalne Fiat akumulatore po specijanim cenama :
40 AH – 5.200,00 din
44 AH – 5.750,00 din
50 AH – 6.600,00 din
60 AH - 8.000,00 din
70 AH – 9.900,00 din
95 AH -14.500,00 din
Za sve informacije pozovite nas na 021/2100490
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Mora im se priznati da imaju sluha za sezonu. Ili, verovatnije, neko njihov čita ove forume.
Cene su o.k, ja sam iskreno očekivao da su dosta jače.
TT
Cene su o.k, ja sam iskreno očekivao da su dosta jače.
TT