Stranica 1 od 1

Izbor rezervnih delova

Poslato: 27 Jan 2018, 19:59
od passenger
Neka admin preimenuje temu ako ima neku ideju. Trebala bi nam jedna tema gde se može pitati o kupovini.

Recimo, meni treba savet za lanac. Koje marke set za lanac da uzmem? Uzeo bih tati za njegovu Corsu 1.2 75ks. Čuje mu se dosta, pa da mu uzmem to da zameni.

Koji set preporučujete? Cene su šarenolike:

SKF 102 eura
SWAG 97 eura
FAI 96 eura
INA 83 eura

pa opet SWAG 55 eura... pa treći SWAG 70 eura
ne znam u čemu je razlika

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 28 Jan 2018, 10:42
od masaivan
Koje su cene u Srbiji?
Ako ne prelazi mnogo km, mozda nije lose da uzmes najjeftiniji...

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 28 Jan 2018, 11:08
od passenger
Ne znam u KGu gde bi mogao da uzme to. Oko 10k km godisnje prelazi.

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 28 Jan 2018, 16:03
od masaivan
U kg cene za komplet lanac I lancanici su od 8000 do 18000 din..
Koliko vidim problem SA zveckanjem lanca je cest problem, i posle zamene vrlo brzo se javlja isti problem.
Najduze traje orginalni prvi set, posle je sve lutrija koliko CE dugo da traje do ponovnog zveckanja.


Sent from my TA-1032 using Tapatalk



Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 28 Jan 2018, 16:14
od passenger
čuo se sa ocem, kaže da možda ventili zveckaju, pa kao kad zameni ulje, zveckanje se smanji.

Pa uzeo bih mu nešto bolje naravno, da traje bar 100 kkm

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 28 Jan 2018, 16:44
od dag81
Ja bih Inu i miran si, a mozes i SKF ako je to ponuda kod vas.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 28 Jan 2018, 22:49
od MadMike82
Jednom prilikom sam kupio glavcinu tocka sa lezajem "SKF" i lezaj je trajao celih 10000km.
Naravno, ispostavilo se da to nije proslo pored SKF-a, tako da, sta god da kupujes, nadji prvo na netu ko je uvoznik i kome distribuira proizvode, tako da bar smanjis sansu da kupis fals.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока


Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 03 Feb 2018, 16:07
od Пунтилак
@madmike

Ispravna ti je logika ali...

Ja sam tako tražio lambda sondu i svećice jednog poznatog japanskog proizvođača.
Kontaktirao fabriku mejlom, od njih dobio ovlašćenog uvoznika u Srbiji ( jedan poznati lanac za auto delove) i odem da uzmem.

Lambda sonda je crkla nakon mesec-mesec i po dana a svećice su posebna priča. Od 4 svećice, jedna je bila sumnjiva a četvrta totalno masna i crna. Naravno uz priču "Drugu nemamo, a ta je samo probana". Kažem - onda evo vam sve nazad - kad oni "E , evo ovde smo našli još svećica..."


Nedavno mi je zatrebao cilindar kvačila. Opredelio se za Sachs. Opet neka ( oaj put druga) poznata firma za auto delove. Najavim se telefonom, dođem po deo - kutija otvorena.
Pitam šta je ovo , neki džiber omladinac ( čudo kako se taj nesoj lepi na biznis sa auto delovima? ) mi kaže " Ma jok, to samo tako, otvoreno da se vidi" .
Naravno - to je jedini ciliondar, drugi nemaju ;)

Uzmem ipak, izađem, otvorim - kad ono curi tečnost iz cilindra. Ne da je otvaran, nego je i proban pa vraćen!
Vratim ga i ja , onog džiberčeta nema, njegov kolega mi uz izvinjenje zameni za drugi na licu mesta. Neotvorena kutija, neotvorena kesa, slavinica i čep cilindra suvi i novi, kao što treba.


Naravoučenije - nikad ne veruj ( bez provere ) trgovcima a posebno ne ovima što se bave auto delovima. Čak ni kad su "ovlašćeni uvoznici".

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 03 Feb 2018, 16:10
od McGruja
Zašto majstorima ne prepustite brigu o kvalitetu delova?

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 03 Feb 2018, 16:47
od Пунтилак
@mcGruja

Zato što je neuporedivo više "majstora" nego majstora.
Da sam njima verovao, sad bih bio lakši za oko 300e ( toliko samo za jedan slučaj kvara / poklušaj prevare ) a završio bih sa polovnim delom i budževinom.

Nakon svega - verujem samo sebi, proverenim entuzijastima sa foruma ( npr sasa, bax )i temeljnoj proveri po netu.
Od pomoći je i Hejnes uputstvo , a ako nekad baš zaškripi - onda dijagnostika u ovlašćenom ili chekstar servisu

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 03 Feb 2018, 16:52
od Ivan
Zato sto mozes proci kvalitetnije i jeftinije, a mozes se i zajebati, pa ko kako voli.
Prodavnica preporucuje ono gde imaju najbolju razliku u ceni.
Majstor ugradjuje gde ima najvecu zaradu, ali uzima u obzir da ce to resavati on u slucaju problema, ako je korektan naravno.

Npr. majstor ti moze ugraditi kocnice nize klase tipa icer koje ce raditi posao, ja bih se pre iscimao i sam uzeo ate i potrudio se da ne bude fals.

p.s. cak znam za neke majstore koji su na glasu koji imaju visok nivo usluge i cene, a rade sa delovima nizeg kvaliteta, a reklamacije resavaju bez pogovora.

Pa i TS uzice npr. za turbine, mada tu mislim da niko kod nas ne radi sa originalima, jedino su oni ranije radili, u slucaju reklamacije uvazavaju bez ikakvih problema, tako im se verovatno vise isplati nego da rade vrhunski kvalitet i da nemaju reklamacija.

Najgori su nekorektni diletantni koji izbegavaju odgovoronost i reklamacije.

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 03 Feb 2018, 16:58
od Пунтилак
@Ivan

Tako i ja otprilike. Kad već uštedim na rukama, uzmem najbolji deo što mogu da nađem i eto.
Mada kočnice sam radio u ovlašćenom servisu pa sam dobio "piskavce". Novo a cvili i pisti.
Reklamiram, oni ih nesto izbruse ( rekoše nekad je tvrđa ta smesa / feroda paknova ) , dosta se smanjilo cvilkanje ali i dalje cvilkaju do brzine od 20-30kmh.

Jbg, sve se danas bacilo na prevaru, yayarenje ..od direktora VW fabrike do majstora iz Malog Mokrog Luga.
Samo se hobistima i entuzijastima još može verovati ( po meni tako ). Sve što je biznis - "Alert! Danger" itd

Re: Izbor rezervnih delova

Poslato: 03 Feb 2018, 16:59
od Ikac
Ja sve prepuštam majstoru. On nabavlja delove, on ugrađuje. Uvek mi pokaže zamenjeni deo i kraj. Tako mi je lakše i u slučaju eventualne reklamacije. On nabavio deo, on ugradio. Ne postoji rizik da se on vadi da je deo koji sam ja kupio loš ili da u prodavnici kažu da nije dobro ugrađen i sl. Jedna glavobolja manje.