BMW 1 e87 (118d)
Poslato: 17 Sep 2020, 08:31
Kako sam i sam tražio informacije o ponašanju ovog, popularno nazvanog baybmw, automobila, a nema ih mnogo, prilika da dodate svoja zapažanja, iskustva, impresije kako bi zainteresovani mogli dobiti kompletniju sliku o ovom bmw.
Kako je prva dilema uglavnom dizel ili benzin i kod ovog bmwJa je ista, benzin ili dizel pokazalo se da za razliku od nekih drugih marki polovnih automobila dizel se pokazao daleko izdržljiviji i dugotrajniji bez umanjenja bilo kojih karakteristika,
Druga dilema je koliko je isplativ za održavanje. Iako je jedinica malo uprošćena morate biti svesni da je to ipak bmw i ako ga sami ne održavate bićete prinuđeni da izdvojite za majstore nešto veću sumu novca jer kad automehaničaru dovezete bmw kao da ste dovezli svemirski brod a ne auto i tako se uglavnom ponšaju pri obračunu uobičajenih radova. Ukoliko znate kako da sami menjate ulje, filtere, kaiševe, termostate, pločice, onda je ovaj bmw više nego povoljan za održavanje jer su delovi u rangu ili čak i jeftiniji nego kod sličnih marki automobila. Rezervnih delova zaista ima svuda, od kvalitetnih i dokazanih svetskih proizvođača, po povoljnim cenama, sem ako nećete da vam na nekom specifičnom rezervnom delu umesto SWAG, Fwbi,..baš piše bmw (mada je i to jeftino rešivo kupovinom polovnog dela)jer su originalni delovi ipak skuplji, ali susretao sam se sa npr. termostatom kojeg u originalu proizvodi Bera da se u prodavnicama autodelova isto nudi Bera termostat ali sa obrušenim znakom bmw na samom telu ali po znatno nižim cenama.
Vozne karakteristike su, iako možda izgledom najmanje liči na bmw limuzine su identčne kao i kod starije braće. Nije najudobniji za putnike, ali je kao stvoren za uživanje pre svega vozača, za razliku od drugih marki automobila vožnja ovog bmw_a pruža pravo zadovoljstvo u vožnji, a kad se dohvatite krivina zbog zadnje vuče vožnja je pravo uživanje. A kad smo kod zadnje vuče ne nasedajte na zastarele priče o proklizavanjima to je odavno rešeno DTC sistemima koji na dugme mogu da se siključe ako bi baš da driftujete.
Brzina je oko 210 km/h i relativno lako se postiže, ima dovoljno snage, tako da morate biti obazrivi ali i zahvalni kad je u pitanju preticanje.
Spoljašnost nekom je baš lepa, nekom se hečbek ne svidja, a unutrašnjost je kao pravljena za vozača i saputnika, dok je zadnja klupa više za decu ili zbog tunela kardana i diferencijal za najviše dvoje odraslih. Prtljažnik nije prevelik, ali se spuštanjem zadnje klupe dobija ravna površina sve do prednjih sedišta.
Jedna od važnih stavki ovog vozila je motor, dobar izdržljiv ali svakako treba obratiti pažnju na sledeće. BMW E87 je počeo da se proizvodi 2004- i od 2004. do 2007, je imamo jedan od naizdržljivijih motora M47, od 2007, N47 koji bio kandidat za odličan motor da mu nije pogonski lanac prebačen na kraj motora i neshvatljivo smanjen što neretko dovodi do pucanja, a zamena je zbog lokacije lanca komlikovana pa treba obratiti pažnjiu.
Pri kupovini se, i kod nas i u svetu se traže primerci sa što više dodatne opreme i naravno ispravnim motorima, zamajac kao i kod ostalih automobila je takođe ono na šta treba obratiti pažnju da bude ispravan jer limarija ovog modela bmw_a retko kad ima koroziju.
Nastaviće se...
Kako je prva dilema uglavnom dizel ili benzin i kod ovog bmwJa je ista, benzin ili dizel pokazalo se da za razliku od nekih drugih marki polovnih automobila dizel se pokazao daleko izdržljiviji i dugotrajniji bez umanjenja bilo kojih karakteristika,
Druga dilema je koliko je isplativ za održavanje. Iako je jedinica malo uprošćena morate biti svesni da je to ipak bmw i ako ga sami ne održavate bićete prinuđeni da izdvojite za majstore nešto veću sumu novca jer kad automehaničaru dovezete bmw kao da ste dovezli svemirski brod a ne auto i tako se uglavnom ponšaju pri obračunu uobičajenih radova. Ukoliko znate kako da sami menjate ulje, filtere, kaiševe, termostate, pločice, onda je ovaj bmw više nego povoljan za održavanje jer su delovi u rangu ili čak i jeftiniji nego kod sličnih marki automobila. Rezervnih delova zaista ima svuda, od kvalitetnih i dokazanih svetskih proizvođača, po povoljnim cenama, sem ako nećete da vam na nekom specifičnom rezervnom delu umesto SWAG, Fwbi,..baš piše bmw (mada je i to jeftino rešivo kupovinom polovnog dela)jer su originalni delovi ipak skuplji, ali susretao sam se sa npr. termostatom kojeg u originalu proizvodi Bera da se u prodavnicama autodelova isto nudi Bera termostat ali sa obrušenim znakom bmw na samom telu ali po znatno nižim cenama.
Vozne karakteristike su, iako možda izgledom najmanje liči na bmw limuzine su identčne kao i kod starije braće. Nije najudobniji za putnike, ali je kao stvoren za uživanje pre svega vozača, za razliku od drugih marki automobila vožnja ovog bmw_a pruža pravo zadovoljstvo u vožnji, a kad se dohvatite krivina zbog zadnje vuče vožnja je pravo uživanje. A kad smo kod zadnje vuče ne nasedajte na zastarele priče o proklizavanjima to je odavno rešeno DTC sistemima koji na dugme mogu da se siključe ako bi baš da driftujete.
Brzina je oko 210 km/h i relativno lako se postiže, ima dovoljno snage, tako da morate biti obazrivi ali i zahvalni kad je u pitanju preticanje.
Spoljašnost nekom je baš lepa, nekom se hečbek ne svidja, a unutrašnjost je kao pravljena za vozača i saputnika, dok je zadnja klupa više za decu ili zbog tunela kardana i diferencijal za najviše dvoje odraslih. Prtljažnik nije prevelik, ali se spuštanjem zadnje klupe dobija ravna površina sve do prednjih sedišta.
Jedna od važnih stavki ovog vozila je motor, dobar izdržljiv ali svakako treba obratiti pažnju na sledeće. BMW E87 je počeo da se proizvodi 2004- i od 2004. do 2007, je imamo jedan od naizdržljivijih motora M47, od 2007, N47 koji bio kandidat za odličan motor da mu nije pogonski lanac prebačen na kraj motora i neshvatljivo smanjen što neretko dovodi do pucanja, a zamena je zbog lokacije lanca komlikovana pa treba obratiti pažnjiu.
Pri kupovini se, i kod nas i u svetu se traže primerci sa što više dodatne opreme i naravno ispravnim motorima, zamajac kao i kod ostalih automobila je takođe ono na šta treba obratiti pažnju da bude ispravan jer limarija ovog modela bmw_a retko kad ima koroziju.
Nastaviće se...