Tjunirani auti se mogu registrovati samo u aprilu, maju i junu, odnosno u oktobru, novembru i decembru. Posto propisi se menjaju i januaru i julu i prva tri meseca ne mogu da prodju ni fabricki auti

Takodje auti koji nisu cesti u saobracaju imaju vece tolerancije posto ih manje vidjaju pa ne znaju sta je fabricko, a auti koji su cesti imaju problem i da prodju fabricki kad imaju dodatnu fabricku opremu, tipa Yugo sa zadnjim fabrickim pojasevima je problem

Prepravke se ne mogu raditi ako radis ugradnju plina, ali mozda prolaze ako radis reatest, ali ne prolaze opet ako vadis plin. Vazi isto za folije na staklima.
Eksterijer:
-Aftermarket prednji branik - NE, tj mozda ako stavljas fabricki sa sportskijeg modela, tipa sa Sportinga na obicnog Punta.
-Aftermarket zadnji branik - NE, tj mozda ako stavljas fabricki sa sportskijeg modela, tipa sa Sportinga na obicnog Punta.
-Pragovi - NE, tj mozda ako stavljas fabricki sa sportskijeg modela, tipa sa Sportinga na obicnog Punta.
-Spojler - NE, ovo je problem i kad imas fabricki.
-Front lip - Zavisi koliko je upadljiv, ako su oni 2-3cm gumeni sto mnogi auti imaju, to MOZDA
-Diffuser - NE, sem ako nije deo fabrickog sportskog branika
-Carbon Fuel Cap - DA
-LED ili Xenon svetla - U globalu DA ako nije jako upadljivo, znaci toplo i hladno belo, plavicasto i ostale nijanse NE, pozeljno bez svetlecih prstenova
-Promena auspuha - DA pod uslovom da je zavrsetak na fabrickom mestu i da nije preterano upadljivo i obavezno da ne strci vise od 1cm iz branika. Jer ako strci da se procita natpis na zavrsetku onda je kritican da se saplicu pesaci koji se provlace po parkingu i cesu o tvoj auto

Takodje valjda od sledece godine mere izduvne gasove zvanicno, tako da se moze ocekivati da ce neki samo meriti gasove, a neki ce insistirati da auto ima katalizator i DPF na mestu bez obzira na rezultat merenja.
-Front strut bar - U globalu DA, veca sansa da prodje ako je crno ofarbano.
Enterijer:
-Presvlacenje volana kozom (smooth & perforated leather) - DA ako je samo presvucen, MOZDA ako je menjan oblik i dimenzija
-Promena kugle/glave menjaca - DA
-Promena kozice menjaca - DA
-Alu pedale - DA sem ako nisu neke bofla
Mozda moze da bude Da ako imas poznanika na tehnickom
Sto se tice tuning scene u Srbiji u kojoj sam nekih 18 godina, iako jeste pogodjena promenama zakona, to nije glavni razlog sto ih ima puno manje na ulicama (ozbiljnije modifikovani auti su postali redji jos ranije), glavni razlog je nastajanje "potrosackog drustva" gde se auti zadrzavaju na 3 do 5 godina sto je nedovoljno za ozbiljan tuning projekat, plus kada znas da ga neces zadrzati tesko je opravdati ulaganje jer modifikovan auto u globalu u komadu vredi isto ili manje nego fabricki. Jedino ako je tvoj auto postao poznat po internetu iz nekog razloga moze nesto vise da izvuce. Tako da ako se nesto menja, menja se nesto minimalno sto moze lako da se skine i prebaci na sledeci projekat ili proda posebno da se povrati deo novca. A ne pomaze ni cinjenica da se sa tehnickih foruma preslo na opste drustvene mreze pa da se ravodnjilo znanje jer svi sve znaju pa se pametne stvari izgube u moru gluposti i onda ljudi koji probaju gluposti odustanu nakon loseg iskustva u tuning vodama... Takodje su cene polovnih auta nikad manje i tesko je ljudima objasniti cinjenicu da ako imas polovan auto od 800-1500e, bilo kakav ozbiljan pojedinacan tuning deo ne ide ispod 100e, a vrlo lako prelazi i 500. Pre 15 godina je cena polovnjaka bila puno bliza vrednosti novijih auta, pa su osnovne tuning prepravke bile ispod trzisne vrednosti auta, a sada sa malo unikatnijim setom felni i boljim gumama u nekoj "specijalnijoj" dimeniji mogu da predju vrednost auta.