Problem VW 1.6 tdi
Poslato: 14 Maj 2022, 16:19
Zdravo drugari, pre 2 meseca sam kupio vw golf 1.6 tdi 110ks 2016. godiste. Sa autom imam odredjenih "problema".
Ako neko ima neki savet ili sugestiju kako da resim problem, bio bih mu zahvalan.
Auto je presao 180.000 km, proverena kilometraza.
Javljaju se neki "sitni gremlini" koji me naprosto izludjuju.
Auto prilikom kretanja u prvoj brzini izmedju 2000-2500rpm kao da posustane prilikom ubrzavanja. Ono sto je jako cudno je da se to nikad ne desava prilikom ostrog kretanja, npr kada dodam ostrije gas. To se ne desava ni prilikom sporog kretanja sa laganim gasom. Dakle to posustajanje je prisutno samo prilikom nekog "srednjeg" kretanja i to ne uvek, nego svaki 4-5 put otprilike. To oklevanje na ubrzanju nije toliko vidljivo da bi ga putnici osetili, ali vozac to definitivno primecuje. I jako nervira.
Takodje, 2-3-4-5 brzina potpuno normalno se auto ponasa, normalno vuce.
Ovaj problem se javlja i kada je vruc i kada je hladan, nezavisno od toga da li je ukljucena klima npr ili neki drugi potrosac...totalno nepredvodivo.
Drugi problem koji imam tice se povisenih obrtaja na leru. Auto se upali, radi na priblizno 750rpm, posle 1-2 km, obrtaji se penju na 1000rpm i tako stoje. Auto vozim 50-60km na autoputu, stanem, obrtaji su i dalje na 1000rpm. Ugasim auto i ponovo ga upalim, obrtaji su na 750rpm. Posle 1-2 km ponovo rastu na 1000rpm i tako u krug.
Kada ugasim auto, ne cujem ventilator ili bilo sta sto bi mi ukazalo da je zapoceta regeneracija dpf-a. I ovaj problem se povremeno javlja, bez nekog pravila.
Napomenuo bih da mi sija check engine lampica. Na dijagnostici je izbacio gresku nekog senzora na izduvnim gasovima. Zamenjen je taj senzor, ali se check engine lampica ponovo upalila nakon 40-50 km.
Molim za bilo kakav savet. Isao sam kod vise majstora, ali cini mi se da oni ne shvataju ozbiljno problem dokle god auto normalno pali i ide. Hvala unapred.
Ako neko ima neki savet ili sugestiju kako da resim problem, bio bih mu zahvalan.
Auto je presao 180.000 km, proverena kilometraza.
Javljaju se neki "sitni gremlini" koji me naprosto izludjuju.
Auto prilikom kretanja u prvoj brzini izmedju 2000-2500rpm kao da posustane prilikom ubrzavanja. Ono sto je jako cudno je da se to nikad ne desava prilikom ostrog kretanja, npr kada dodam ostrije gas. To se ne desava ni prilikom sporog kretanja sa laganim gasom. Dakle to posustajanje je prisutno samo prilikom nekog "srednjeg" kretanja i to ne uvek, nego svaki 4-5 put otprilike. To oklevanje na ubrzanju nije toliko vidljivo da bi ga putnici osetili, ali vozac to definitivno primecuje. I jako nervira.
Takodje, 2-3-4-5 brzina potpuno normalno se auto ponasa, normalno vuce.
Ovaj problem se javlja i kada je vruc i kada je hladan, nezavisno od toga da li je ukljucena klima npr ili neki drugi potrosac...totalno nepredvodivo.
Drugi problem koji imam tice se povisenih obrtaja na leru. Auto se upali, radi na priblizno 750rpm, posle 1-2 km, obrtaji se penju na 1000rpm i tako stoje. Auto vozim 50-60km na autoputu, stanem, obrtaji su i dalje na 1000rpm. Ugasim auto i ponovo ga upalim, obrtaji su na 750rpm. Posle 1-2 km ponovo rastu na 1000rpm i tako u krug.
Kada ugasim auto, ne cujem ventilator ili bilo sta sto bi mi ukazalo da je zapoceta regeneracija dpf-a. I ovaj problem se povremeno javlja, bez nekog pravila.
Napomenuo bih da mi sija check engine lampica. Na dijagnostici je izbacio gresku nekog senzora na izduvnim gasovima. Zamenjen je taj senzor, ali se check engine lampica ponovo upalila nakon 40-50 km.
Molim za bilo kakav savet. Isao sam kod vise majstora, ali cini mi se da oni ne shvataju ozbiljno problem dokle god auto normalno pali i ide. Hvala unapred.