Stranica 1 od 1

Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 10 Apr 2023, 22:41
od Marko a5
Zdravo svima molim za pomoc u pitanju je audi A5 2.0 tfsi 211ks 2011 godiste sa prvih 180 hiljada
Imam problem na audiu, vec mesec dana mi auto trza secka i radi na tri cilindra zamenio sam svecice majstor je ustanovio taj kvar polse 200km opet isti problem, vratim se kod majstora majstor ustanivi kvar bombine na 2 cilindru zamenim to auto ide super posle 100km opet isto odem kaze majstor sve bombine da se menjaju zamenim ide auto super vuce sve, posle 2000km opet isto opet cilindar 2 majstor kaze dizna zamenim diznu auto ide super, polse 600,700km opet isto majstor kaze sve dizne i separator uljne pare zamenim to, auto ide super nekih 50,60km i opet isto odem na dekarbonizaciju zamenim sam svecicu auto ide, i opet posle 200km isto i cim zamenim svecicu ili auto odstoji dan dva ide lampica motora ne gori sve okej do 100,200 km, ako neko zna sta je i imao je slican problem unapred zahvalan

Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 10 Apr 2023, 22:46
od Geza
Promeni majstora.

Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 10 Apr 2023, 22:56
od Marko a5
Bice i toga interesuju me misljenja i da li je neko imao slican problem i cudan kao ovaj da auto radi par hiljada km pa ne radi pa radi zamenis svecicu idd pa ne ide i tako dalje

Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 11 Apr 2023, 01:22
od sebekkg
Moguće da je nešto od toga crkavalo ali mi se cini da je majstor rešavao posledice, a ne uzrok.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk


Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 11 Apr 2023, 05:49
od ljubitelj
MIšljenje je da prvo treba da se postavi dijagnoza od čega je auto bolestan, pa tek onda lečenje...tj popravka.

A u opisu je tako malo podataka šta se dešavalo tih 180,000km prethodnog održavanja i radih parametara motora pri korišćenju da dijagnozu nije moguće ni pretpostaviti.

Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 11 Apr 2023, 12:10
od Marko a5
Auto je odrzavan uvek mu je sve na vreme radjeno, pre ovoga je iso super, nikad problem nisam imao, idem s njim cesto relacija bor srbija, cirih svajcarska, od tamo sam ga i uzeo od majke koja ga je kupila novog tamo, pa je sebi uzela drugi auto a ovaj sam ja dovezo za mene, servisi su radjeni uvek na vreme i uvek sa manovim filterima

Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 11 Apr 2023, 12:15
od jovanvuk
VCDS spojiš ga i vidiš, doba Golfa keca i dvojke je odavno prošlo i finti majstor kaže..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Audi A5 2.0tfsi 211ks 2011

Poslato: 11 Apr 2023, 18:47
od ljubitelj
servisi su radjeni uvek na vreme
Šta je radjeno na vreme i redovno....proveravane svećice?
Proveravane vrednosti odsutpanja STFT i LTFT tj. trimovi goriva?
Proveravan katalizator redovno i mereno stanje?
Misfire ima ili nema, i kada ima, pri kojim temperaturama, pri kojim pritiscima goriva, pri kojoj lambda, pri kojim obrtajima? Na kom ili kojim cilindrima...

Turbina je redovno proveravana i kontrolisan protok i pritisak?
Kada je servis usisa radjen, uvek i na vreme redovno čišćen usis? Šta je sa servo motorima bregastih?
Šta je sa EGR?
Šta je sa leptirom, koliko redovno je čišćen?

A PCV, kada je zadnji put promenjen/ testiran?

I tako....ima jedno barem 50tak osnovnih elemnata redovnog održavanja TURBO motora sa DIREKTNIM ubrizgavanjem. VCDS ili slično se podrazumeva da se redovno koristi, i očitavaju parametri u realnom vremenu (neki sistemi koje treba analizirati su pomenuti).

Kakvi crni Mann filteri i ostalo, to se podrazumeva i potrošni je materijal...ovo gore navedeno je tek početak procesa dijagnostike kojom se može stići do početka razmatranja postavljenog pitanja.
vec mesec dana mi auto trza secka i radi na tri cilindra
ps. da li znate da očitate svećice vizuelnim pregledom, i procenite "kvalitet" procesa sagorevanja u cilindru?
To je osnovno, pregledom svećica se svašta nešto vidi o stanju motora i njegovom radu.
ABC redovnog održavanja.

To 2011. godište tih serija motora je još neko prelazno kada je VW imao problema sa konstrukcijom, tako da treba navesti i koji tačno motor je u pitanju.
Ima 3 takva 2,0TFSI motora, revizije. Da li motor troši više od 0,1 litar ulja /1,000km, ovo je jako bitan podatak za odgovor šta gledati na svećicama.
180,000km je već puno za taj motor, ako je originalna prva revizija. (originalni klipovi i karike).