F20 n47 116d Potrosnja ulja
Poslato: 14 Avg 2024, 21:15
Pozdrav svima!
Imam priliku da za jeftin novac, 6000e uzmem f20 koji je registrovan kod nas.
Problem, na svakih 2000km, trosi 500-1000ml ulja.
Pretpostavljam da su karike u pitanju?
U drugom slucaju verovatno i turbina moze biti problem.
Ne dimi.
Svi delovi za neku odsrednju generalnu bi mi izasli 300e(leteci lezajevi,gumice ventila, karike), ruke 400, remont turbine 300, + dihtunzi razni + lanac.
Da li mislite da postoji opasnost od stete na samim cilindrima?
I ako postoji mogucnost, koliko bi masinska obrada za to kostala?
Da li se sve ovo isplati na kraju? Racunam... ako sve to uradim, bar imam motor koji je znam kakav je.
Auto generalno super ide, samo eto trosi podosta ulja
Hvala na svim savetima!
Imam priliku da za jeftin novac, 6000e uzmem f20 koji je registrovan kod nas.
Problem, na svakih 2000km, trosi 500-1000ml ulja.
Pretpostavljam da su karike u pitanju?
U drugom slucaju verovatno i turbina moze biti problem.
Ne dimi.
Svi delovi za neku odsrednju generalnu bi mi izasli 300e(leteci lezajevi,gumice ventila, karike), ruke 400, remont turbine 300, + dihtunzi razni + lanac.
Da li mislite da postoji opasnost od stete na samim cilindrima?
I ako postoji mogucnost, koliko bi masinska obrada za to kostala?
Da li se sve ovo isplati na kraju? Racunam... ako sve to uradim, bar imam motor koji je znam kakav je.
Auto generalno super ide, samo eto trosi podosta ulja
Hvala na svim savetima!