Kružni tok(ovi) kod Ušća
Poslato: 26 Avg 2024, 13:45
Šta mislite o ovim kružnim tokovima? Ovaj prvi na samom početku Brankovog mosta se privodi kraju. Iako kružni tokovi često budu bolje rešenje od klasične raskrsnice, ovde mi to ne izgleda tako. Kao prvo, srž problema je što se tri velika bulevara ulivaju u jedan Brankov most, i čep praktično bude semafor na kraju mosta. Sve i da ne postoji taj semafor čep bi bio kasnije, na zelenjaku ili na kraju tunela. Ovo je prvi put da vidim da se kružni tok ubacuje u situaciju gde vrlo često sve stoji, pa će samim tim vrlo često i ceo kružni tok stajati. Šta može kružni tok da popravi u tom haosu? A evo šta može da pokvari. Analiziram samo situaciju u špicevima jer je tad baš kritično.
- kad dolaziš iz pravca mosta nalećeš na začepljen kružni tok. Do sad si mogao da prođeš pravo bez gužve i prilično bezbedno kad ti se otvori zeleno. Sad ćeš uletati u čekanje i guranje.
- Kad dolaziš iz pravca bulevara Nikole Tesle imaš sa leve strane kola koja većom brzinom doleću sa mosta. Potencijalno opasna situacija, kao što uostalom pokazuju i iskustva sa kružnog toka kod opštine gde su česti sudari tamo gde se susreću kola koja brzo dolaze iz pravca grada i kola koja pokušavaju da se uključe iz pravca starog merkatora. Naročito kad se par traka istovremeno uključuje. Onaj iza ima lošiji pregled a ako je malo nestrpljiviji i krene da "izviruje" eto sudara.
- Kad dolaziš iz pravca Bulevara Mihajla Pupina sad nailaziš na popunjen kružni tok koji stoji. Kako tu da se ubaciš? Realno nikako po propisima, moraćeš da se guraš i da se nadaš da će neko da te pusti, ovi od pozadi trube, ovi unutra ne puštaju, loša situacija.
- Ako bude kao na Slaviji, pešaci i biciklisti će imati prelaze malo udaljene od kružnog toka. Kako za njih, u toj količini saobraćaja, može da bude bezbednije nego što je bilo ranije kad su imali semafor? Može da bude samo gore.
Sve u svemu mislim da će ovo biti opšta katastrofa, red veličine gore od bilo kod kružnog toka koji imamo. Ovo sad sa semaforima jeste dovodilo do toga da dosta ljudi semafor uhvati u raskrsnici, ali nije bilo suštinski opasno. Imao si svoje zeleno kad možeš da kreneš, kad je crveno ovi drugi imaju priliku. Nisam na toj raskrsnici primećivao udese. Sa kružnim tokom u uslovima one velike gužve predviđam i svakodnevna čukanja a bojim se i stradale pešake.
- kad dolaziš iz pravca mosta nalećeš na začepljen kružni tok. Do sad si mogao da prođeš pravo bez gužve i prilično bezbedno kad ti se otvori zeleno. Sad ćeš uletati u čekanje i guranje.
- Kad dolaziš iz pravca bulevara Nikole Tesle imaš sa leve strane kola koja većom brzinom doleću sa mosta. Potencijalno opasna situacija, kao što uostalom pokazuju i iskustva sa kružnog toka kod opštine gde su česti sudari tamo gde se susreću kola koja brzo dolaze iz pravca grada i kola koja pokušavaju da se uključe iz pravca starog merkatora. Naročito kad se par traka istovremeno uključuje. Onaj iza ima lošiji pregled a ako je malo nestrpljiviji i krene da "izviruje" eto sudara.
- Kad dolaziš iz pravca Bulevara Mihajla Pupina sad nailaziš na popunjen kružni tok koji stoji. Kako tu da se ubaciš? Realno nikako po propisima, moraćeš da se guraš i da se nadaš da će neko da te pusti, ovi od pozadi trube, ovi unutra ne puštaju, loša situacija.
- Ako bude kao na Slaviji, pešaci i biciklisti će imati prelaze malo udaljene od kružnog toka. Kako za njih, u toj količini saobraćaja, može da bude bezbednije nego što je bilo ranije kad su imali semafor? Može da bude samo gore.
Sve u svemu mislim da će ovo biti opšta katastrofa, red veličine gore od bilo kod kružnog toka koji imamo. Ovo sad sa semaforima jeste dovodilo do toga da dosta ljudi semafor uhvati u raskrsnici, ali nije bilo suštinski opasno. Imao si svoje zeleno kad možeš da kreneš, kad je crveno ovi drugi imaju priliku. Nisam na toj raskrsnici primećivao udese. Sa kružnim tokom u uslovima one velike gužve predviđam i svakodnevna čukanja a bojim se i stradale pešake.