Fiat Scudo VS Mercedes Viano
Poslato: 26 Apr 2012, 22:29
Da napomenem odmah - nemam ideju koja je razlika u ceni.
Motori su 1.9 Mjet od 140 konja i 2.2 CDI od 150 konja. (Merc presao 370.000, Scudo 160.000)
Opterecen Mercedes mnogo lakse vuce od Mjet-a. Verovatno zahvaljujuci vecoj zapremini. Kada su prazni rekao bih da Fiat lakse povlaci sa nizih obrtaja.
Na vecim brzinama je Viano mnogo tisi, sum vetra se bas drasticno manji, i na auto-putu/magistrali je mnogo lepse voziti Mercedes. S druge strane, u gradu se Scudo lepse snalazi (motor + menjac), dok Mercedes ima prvu i drugu brzinu nenormalno kratku, pa je potrebno dosta paznje da se krene sa semafora kao automatik (bez cimanja). Najveca prednost Viana u gradu je nenormalan ugao zaokreta tockova i neverovatna okretnost. Lakse mogu da okrenem Viano nego 406, a kamoli Scudo.
Sama ponuda prostora za vozaca je vrlo slicna, i svi instrumenti su jako slicno rasporedjeni (Mercedes ima mnogo kvalitetniji enterijer). Cak je vrlo slican i raspored ostava za sitnice i njihova zapremina.
Sistem sklapanja sedista je isti na oba auta, rekao bih da su i po velicini vrlo slicna.
Da biram, izabrao bih iskljucivo Mercedes Viano ili VW Transporter.
Prvenstveno zbog statusa marke, gde su Merc i VW neprevazidjeni, a svi ostali (Fiat, Peugeot, Opel, Ford) su napravili dobre kombije, ali mislim da ce tek sledeca generacija, ili za dve generacije moci da pariraju Transporteru i Vianu.
Ono sto imam zelju da probam, i trebao bih krajem maja je novi Hyundai H1. Ne znam nista o njemu, ali mi izgleda vrlo zanimljivo, posto je u inostranstvu nastala pomama za njim.
Motori su 1.9 Mjet od 140 konja i 2.2 CDI od 150 konja. (Merc presao 370.000, Scudo 160.000)
Opterecen Mercedes mnogo lakse vuce od Mjet-a. Verovatno zahvaljujuci vecoj zapremini. Kada su prazni rekao bih da Fiat lakse povlaci sa nizih obrtaja.
Na vecim brzinama je Viano mnogo tisi, sum vetra se bas drasticno manji, i na auto-putu/magistrali je mnogo lepse voziti Mercedes. S druge strane, u gradu se Scudo lepse snalazi (motor + menjac), dok Mercedes ima prvu i drugu brzinu nenormalno kratku, pa je potrebno dosta paznje da se krene sa semafora kao automatik (bez cimanja). Najveca prednost Viana u gradu je nenormalan ugao zaokreta tockova i neverovatna okretnost. Lakse mogu da okrenem Viano nego 406, a kamoli Scudo.
Sama ponuda prostora za vozaca je vrlo slicna, i svi instrumenti su jako slicno rasporedjeni (Mercedes ima mnogo kvalitetniji enterijer). Cak je vrlo slican i raspored ostava za sitnice i njihova zapremina.
Sistem sklapanja sedista je isti na oba auta, rekao bih da su i po velicini vrlo slicna.
Da biram, izabrao bih iskljucivo Mercedes Viano ili VW Transporter.
Prvenstveno zbog statusa marke, gde su Merc i VW neprevazidjeni, a svi ostali (Fiat, Peugeot, Opel, Ford) su napravili dobre kombije, ali mislim da ce tek sledeca generacija, ili za dve generacije moci da pariraju Transporteru i Vianu.
Ono sto imam zelju da probam, i trebao bih krajem maja je novi Hyundai H1. Ne znam nista o njemu, ali mi izgleda vrlo zanimljivo, posto je u inostranstvu nastala pomama za njim.