Stranica 1 od 3

Renault Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 09:39
od dunx81
Kolega s posla ima staru lagunu ('97), zeli da je zameni novijom (model 2001-2005) i da bude iskjucivo benzinac 1.8 16V
Raspolaze sumom do 4500 max 5000 e tako da bi verovatno bio neki mladji primerak iz navedenog intervala.
E sad interesuje ga kako se pokazao taj motor,koliko su pouzdani,da li elektronika brljavi kod motora ili kod opreme i generalno kakvim informacijama baratate o ovom autu?
Ne mora biti hb moze i karavan a vidim da ih ima dosta u oglasima po relativno povoljnim cenama kada se uzme u obzir klasa,velicina,oprema...
Svi vec znate al cisto da nabacim sliku o kom se modelu radi

Slika

Re: Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 12:07
od sebekkg
koliko se secam, probleme oko table i jos neki elektricnih problema su imali megan i laguna do 2002-3 godine, nakon toga su bili bez problema. A sto se tice motora, ne bih znao, nisam ga vozio, ali sa strane da li su felericni, zavisi od pethodne voznje, a on nema trubinu kao ovi 1.9 pa da ih neki prethodni vlasnik akao. Tako da je opustenija kupovina.

Re: Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 13:25
od dunx81
Ok,onda u principu nek trazi mladjeg od 2003god.
Kad vec pomenusmo dizele da li ima neka granica sto se tice snage,godista ili necega treceg kada su u pitanju Delphi pumpe koje,kazu,treba izbegavati. Msm nesto tipa od-do ima od-do nema...

Re: Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 14:33
od elMaestro
Samo bi valjalo bežati od ex-Engleza, jer su Lagune jeftine tamo, pa ih ovde svako prebacuje. Iskreno najbolje bi bilo uzeti restajling model, posle 2005. ali on prelazi budžet. 1.9 dci nemaju toliko problema sa pumpom i diznama, ne žale se na njih kao na 1.5, ali kod 1.9 turbina može da napravi sranje. 2.2 dci ni za džabe (iako su ultra jeftini). Od benzinjara onaj 2.0 ide ne prima baš najbolje plin (ne znam da li uopšte može klasičan sekvencijalni), a 1.6 16v je prosečan. Tako da, pošto traži benzin, najbolji izbor mu je 1.8 16v i 2.0 16v (nije IDE) za koje lično ništa lše nisam čuo.

Re: Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 15:24
od sebekkg
pa upravo to kazem i za dizele, znaci doteraju iz engleske ili nemacke italije, a dusa mu izvadjena. zato bolje je i sigurnije benzin 1.8 ili 2.0, sigurno je manje presao, ali za plin nisam cuo da lose tera, ako se uradi kod dobro coveka,sa dobrim uredjajem.

Re: Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 16:00
od dunx81
Sad bas svratio do jednog od placeva u NS i naleteo na jednu koja ovako na prvu loptu odlicno izgleda.
Cena je 5200e, 2005 god

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Laguna

Poslato: 10 Maj 2012, 17:00
od elMaestro
Za ovu kažem, ima daleko manje problema sa elektronikom i ostalih klasičnih boljki za mk2a. Ako može da se otvori za ovu (ne konkretno ovu, ako je loš primerak) to je mnogo bolja investicija.

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 11:22
od djiuliju
Ako moze da se isprsi za phase 2, odlicno. Renoovi benzincki, 1.6 1.8 i 2.0 su pouzdani prilicno. Varijabilna remenica je standardan kvar, pre ili kasnije. Kod 1.8 ni bobine nisu neki cest kvar kao kod 1.6 recimo. 2.0 IDE nikako, mada mislim da nije ni isao u ph2

Ono sto moze da zeza je elektronika, kod modela napucanih opremom. Tipa, ima da se samo podesavaju sediste i retrovizori cim ubacis karticu, senzori pritiska u gumama...sve je to lepo, dok ne pocne da otkazuje i pali lampice

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 13:06
od dunx81
Na ovih par komada na koje sam bacio pogled svi imaju poprilicno opreme.
A od ovih restilizovanih kontam da se benzinac (1.8) moze naci za 5000e

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 14:10
od sebekkg
ma moze komotno, bez brige, da je pak 1.9 dizel mogao bi naci nekog a da se ulaze podosta, a ovako nemas brige, samo gledaj najbolje ocuvan primerak, i ako ima servisnu knjigu(ali to se danas da falcifikovati pa nije vise ni to merilo :( )

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 14:14
od nuk
broj sasije i pravac ovlasceni servis na proveru servisne istorije.

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 14:19
od sebekkg
ma i ja sami mislio da je to ok stvar a i jeste ako su npr auti sve vreme vozeni u ovlasceni, ali ako su vozeni do odredjene kilometraze vozili pa posle isli kod her zike iza coska, toga nema u bazi :( .

evo sad sam video audi a4 2003 godiste 1.9tdi koji je moj stric kupio i vozio jedno 4 godine i prodao ga sa 200-250hiljada 2007. i do tada uvek servis u ovl. a sada ima na satu oko 500k km, taj komsija koji ga je kupio, i ja ga sada npr uvezem u srbiju, sredim malo i prodam kao sa 255 kkm :D

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 14:57
od elMaestro
Dizela, pogotovo u toj klasi auta (kojima se lako vrati km, jer se ugl voze na dalje) uzeo bih samo nakon duge provere. Ja lično više volim dizele, ali definitivno je auto sa benzinskim motorom sigurnija kupovina. Plin iz inostranstva ni pod tačkom razno, oni prelaze tamo više od bilo kog dizela. I što kaže djijuliju na 1.6 16v bobine su slaba tačka (bar znam na Meganu, a to je isti motor, tako da mu dođe na isto), a i ja bih ako gledam benzin, pre gledao nešto malo jače (1.8 i 2.0).

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 16:23
od Aleksandar194
Pričao sam pre nekih godinu dana sa jednim taksistom koji vozi (ili je vozio) Renault Lagunu 1.9dci, neko 2002.god. Pljuje je na sve strane. Imao problema sa elektronikom, motorom.... I rekao mi je ono što su već ostali napisali, samo restyle verzija, od 2005.godine, benzin...

Mada i bivša devojka je imala Lagunu 1.9dci 2005+ godište, i ne sećam se da mi je pričala o nekim problemima. Pitaću je baš kad se čujemo, ako uopšte zna nešto o tome :)

Re: Laguna

Poslato: 11 Maj 2012, 16:44
od sebekkg
pa imali su megan i senic probleme sa tablom i te kako, i sa senzorima za airbag (i na clio II) kod table je bio problem, sto cip koji operise funkcijama table ima mali heat spread-er, tj metal koji se stavlja na njega da otkloni toplotu, pa su onda imali veliko zagrevanje, a posle su to promenili stavili vece, i stavili veci prorez za ventilaciju.