BMW M5 F10
Poslato: 21 Maj 2012, 11:13
Dakle, imao sam fantasticnu priliku da dobrano izvozam ovaj auto 
Pre mesec dana sam rezervisao M5-icu na 8 sati u okviru BMW on Demand programa, pocetna tacka je BMW Welt u Minhenu. Auto smo izvozali oko 400km tako da smo zaista imali prilike da uzivamo u njemu. Takodje je odlicno sto to nit je moj auto niti iciji privatni tako da mi uopste nije bilo zao da ga ocepim dobrano
Naravno i okruzenje je bilo odgovarajuce za probu, iako je bilo mnogo vise guzve nego sto smo se nadali, ipak smo nasli par cistina na autoputu bez ogranicenja gde smo ga mogli dobrano oplesti. Auto ima ama bas svu mogucu opremu, night vison, heads up, line departure, ekrane u zadnjim sedistima.... dakle ama bas sve.
Osecaj voznje ovog auta je otprilike kao da vozite bazuku po putu, i kad god pozelite i povucete okidac (papucicu gasa) lansirate granatu.
Jooj ljudi kako to ide. Na bilo kojoj brzini stiskanje gasa momentalno rezultuje u neverovatnom ubrzanju, bukvalno osetite kako pocinje da vas pritiska, lepi i ugarava u sediste. Brzina u njemu se uopste ne oseti, kada ga vozite 200kmh osecate da je to nesto najnormalnije moguce, da imate apsolutno punu kontrolu i da mozete zakociti kad god pozelite, daleko brze nego bilo ko oko vas...
Zastrasujuce je sto cim stisnete gas, momentalno dobijate osmeh na licu, i zelite da taj osecaj traje sto duze, ne zelite da popustite gas, medjutim vec nakon samo nekoliko sekundi vi ste na nenormalnim brzinama. Zaista je pravo mucenje voziti ga 120kmh na autoputu, prosto je previse snazan i mocan za to. Dakle vrlo je opasan po vozacku dozvolu
Naravno ocekivao sam da je auto limitiran na 250kmh, medjutim na moje iznenadjenje, nije. Umesto da se blokira na 250kmh, kazaljka je samo nesmanjenom brzinom nastavila dalje, dosli smo na trenutak na 270kmh, mnogo je to brzo, siprekidane linije postaju pune, jos nije ni bio prav deo autoputa... brze bolje koci
Auto je naravno ekstra udoban, na comfort podesavanju oslanjanja, ne mogu mu nista zameriti i voznja je super udobna kao u bilo kojoj limuzini visoke klase. Na sport i super sport vec odskace, sto je i normlano.
SMG 7-brzinski menjac radi odlicno menjanje brzina, fantasticno glatko menja brzine, bukvalno se ne oseti, ja vozim auto sa dobrim automatikom, al ovo menjanje brzina je za klasu bolje. Naravno ima rucice i na volanu i to mi se bas svidelo i maksimalno sam to koristio na regionalnom putu. Pred svako obilazenje ga spustim jednu dve brzine dole, odmah se zacuje resak zvuk urlanja motora, dodirom papucice gasa prelecete sve ispred sebe. Neverovatno, ali obilazenje koje zapocnem sa 90 i punim gasom zavrsavam sa 150-160, odmah brze bolje usporavaj jer ipak je to ogromna brzina, ali shvatate muke voznje ovog auta, prosto ne moze da se psotuje ogranicenje.
Po prvi put sam imao osceaj da uopste nije bitno sta drugi oko mene voze kada hocu da ih obidjem, da li ce dodati gas kada izadju na pravac ili ce me pustiti da ih obidjem, sve je to potpuno nebitno, kad patosirate gas na M5-ici dobijete osecaj kao da je vreme oko vas usporilo a svi ostali stali i samo prolecete pored njih, nazalost odmah nakon toga morate da kocite jer ste vec daleko preko ogranicenja.
Kad sam vec pomenuto sjajni menjac da mu navedem i nekoliko stvari koje mi se nisu bas svidele. Pre svega zbog ponasanja pri stani kreni voznji mislim da je obican automatik bolje resenje za svakodnevni auto. SMG ne moze tako lagano da krene kao obican automatik (da ne pominjem sta se desava ako vam je auto ostao sa nekim sportskim podesavanjima), plus se oseca povremeno kad spaja . Za razliku od obicnog automatika, kada se pusti kocnica on ne krece lagano napred! Potrebno je dodati gas kako bi auto krenuo, a s obzirom na snagu auta, samo malko se zaboravite i odmah cete ga cimnuti ili cak aktivirati ESP, moze biti nezgodno kad doajete gas a ono nista nista nista i onda od jednom krene... Druga stvar auto moze da krene unazad na uzbrdici, kada pustite kocnicu on drzi kocnicu jos sekund dva ali je nakon toga pusti i ode auto unazad.
Zatim, ne znam zasto, al ako u rucnom modu preterate sa obrtajima on nece da promeni brzinu navise vec motor udara blokadu, sa ovim sam se zbog navike par puta zeznuo pa udarao blokadu motora i prekidao ubrzanja. Na dole naravno menja brzine sam.
Zatim, malo bih zamerio podesavanje volana. Na comfort je skor OK za opustenu voznju, medjutim naravno ako ga pocnete gaziti imate utisak da malo pliva i ne ostite bas najbolje sta se desava. Naravno za to sluze Sport i Sport plus podesavanja volana, medjutim, izmedju sport i sport plus jako je mala razlika, dok je izmedju comfort i sport ogromna razlika i vec na sport je volan po meni previse tezak. Bukvalno imam utisak da bi pri maksimalnom skretanju najslabija karika bila moja snaga kojom i koliko brzo mogu okrenuti volan, dok bi auto sve to lagano ispratio. Dakle volan je daleko daleko tezi nego da nemate servo. Mada opet ima tu i navike, vise se treba navici da smete toliko jako da povucete volan.
I samo kratko par utisaka generalno o seriji 5 (jer je ovo isto za svaki pa i za M5), auto je bas veliki spolja, i nije mi bilo svejedno da ga isteram iz garaze (tim pre sto ne mozete samisliti koliko pazljivo pregledaju auto pre i posle izdavanja, medjutim ponudom prostora u unutrasnjosti sam malo razocaran. Ma koliko to bilo neverovatno, u njemu unutra ima samo malo vise mesta nego u mom E90 (a nije bas ni da on puca od prostora). Razlog za ovo je ogromna armatura, zatim prostor izmedju vozaca i suvozaca, kao i nenormalno debela sedista (pre bih rekao fotelje, mada to nije standardna oprema, pa sa obicnim sedistima ima i vise mesta pozadi valjda). Sve u svemu nije bas da se 4-oro moze udobno smestiti. Takodje nije se bas ubio ni od preglednosti, kad se ukljucujem sa sporednog puta, moram se malo vise potruditi da vidim dal neko nailazi.
Sve u svemu, zaista nezaboravno iskustvo koje bih svima preporucio da probaju, za kraj par slika, nisam ga previse slikao (zabavnije ga je voziti
)




Pre mesec dana sam rezervisao M5-icu na 8 sati u okviru BMW on Demand programa, pocetna tacka je BMW Welt u Minhenu. Auto smo izvozali oko 400km tako da smo zaista imali prilike da uzivamo u njemu. Takodje je odlicno sto to nit je moj auto niti iciji privatni tako da mi uopste nije bilo zao da ga ocepim dobrano

Osecaj voznje ovog auta je otprilike kao da vozite bazuku po putu, i kad god pozelite i povucete okidac (papucicu gasa) lansirate granatu.
Jooj ljudi kako to ide. Na bilo kojoj brzini stiskanje gasa momentalno rezultuje u neverovatnom ubrzanju, bukvalno osetite kako pocinje da vas pritiska, lepi i ugarava u sediste. Brzina u njemu se uopste ne oseti, kada ga vozite 200kmh osecate da je to nesto najnormalnije moguce, da imate apsolutno punu kontrolu i da mozete zakociti kad god pozelite, daleko brze nego bilo ko oko vas...
Zastrasujuce je sto cim stisnete gas, momentalno dobijate osmeh na licu, i zelite da taj osecaj traje sto duze, ne zelite da popustite gas, medjutim vec nakon samo nekoliko sekundi vi ste na nenormalnim brzinama. Zaista je pravo mucenje voziti ga 120kmh na autoputu, prosto je previse snazan i mocan za to. Dakle vrlo je opasan po vozacku dozvolu


Auto je naravno ekstra udoban, na comfort podesavanju oslanjanja, ne mogu mu nista zameriti i voznja je super udobna kao u bilo kojoj limuzini visoke klase. Na sport i super sport vec odskace, sto je i normlano.
SMG 7-brzinski menjac radi odlicno menjanje brzina, fantasticno glatko menja brzine, bukvalno se ne oseti, ja vozim auto sa dobrim automatikom, al ovo menjanje brzina je za klasu bolje. Naravno ima rucice i na volanu i to mi se bas svidelo i maksimalno sam to koristio na regionalnom putu. Pred svako obilazenje ga spustim jednu dve brzine dole, odmah se zacuje resak zvuk urlanja motora, dodirom papucice gasa prelecete sve ispred sebe. Neverovatno, ali obilazenje koje zapocnem sa 90 i punim gasom zavrsavam sa 150-160, odmah brze bolje usporavaj jer ipak je to ogromna brzina, ali shvatate muke voznje ovog auta, prosto ne moze da se psotuje ogranicenje.
Po prvi put sam imao osceaj da uopste nije bitno sta drugi oko mene voze kada hocu da ih obidjem, da li ce dodati gas kada izadju na pravac ili ce me pustiti da ih obidjem, sve je to potpuno nebitno, kad patosirate gas na M5-ici dobijete osecaj kao da je vreme oko vas usporilo a svi ostali stali i samo prolecete pored njih, nazalost odmah nakon toga morate da kocite jer ste vec daleko preko ogranicenja.
Kad sam vec pomenuto sjajni menjac da mu navedem i nekoliko stvari koje mi se nisu bas svidele. Pre svega zbog ponasanja pri stani kreni voznji mislim da je obican automatik bolje resenje za svakodnevni auto. SMG ne moze tako lagano da krene kao obican automatik (da ne pominjem sta se desava ako vam je auto ostao sa nekim sportskim podesavanjima), plus se oseca povremeno kad spaja . Za razliku od obicnog automatika, kada se pusti kocnica on ne krece lagano napred! Potrebno je dodati gas kako bi auto krenuo, a s obzirom na snagu auta, samo malko se zaboravite i odmah cete ga cimnuti ili cak aktivirati ESP, moze biti nezgodno kad doajete gas a ono nista nista nista i onda od jednom krene... Druga stvar auto moze da krene unazad na uzbrdici, kada pustite kocnicu on drzi kocnicu jos sekund dva ali je nakon toga pusti i ode auto unazad.
Zatim, ne znam zasto, al ako u rucnom modu preterate sa obrtajima on nece da promeni brzinu navise vec motor udara blokadu, sa ovim sam se zbog navike par puta zeznuo pa udarao blokadu motora i prekidao ubrzanja. Na dole naravno menja brzine sam.
Zatim, malo bih zamerio podesavanje volana. Na comfort je skor OK za opustenu voznju, medjutim naravno ako ga pocnete gaziti imate utisak da malo pliva i ne ostite bas najbolje sta se desava. Naravno za to sluze Sport i Sport plus podesavanja volana, medjutim, izmedju sport i sport plus jako je mala razlika, dok je izmedju comfort i sport ogromna razlika i vec na sport je volan po meni previse tezak. Bukvalno imam utisak da bi pri maksimalnom skretanju najslabija karika bila moja snaga kojom i koliko brzo mogu okrenuti volan, dok bi auto sve to lagano ispratio. Dakle volan je daleko daleko tezi nego da nemate servo. Mada opet ima tu i navike, vise se treba navici da smete toliko jako da povucete volan.
I samo kratko par utisaka generalno o seriji 5 (jer je ovo isto za svaki pa i za M5), auto je bas veliki spolja, i nije mi bilo svejedno da ga isteram iz garaze (tim pre sto ne mozete samisliti koliko pazljivo pregledaju auto pre i posle izdavanja, medjutim ponudom prostora u unutrasnjosti sam malo razocaran. Ma koliko to bilo neverovatno, u njemu unutra ima samo malo vise mesta nego u mom E90 (a nije bas ni da on puca od prostora). Razlog za ovo je ogromna armatura, zatim prostor izmedju vozaca i suvozaca, kao i nenormalno debela sedista (pre bih rekao fotelje, mada to nije standardna oprema, pa sa obicnim sedistima ima i vise mesta pozadi valjda). Sve u svemu nije bas da se 4-oro moze udobno smestiti. Takodje nije se bas ubio ni od preglednosti, kad se ukljucujem sa sporednog puta, moram se malo vise potruditi da vidim dal neko nailazi.
Sve u svemu, zaista nezaboravno iskustvo koje bih svima preporucio da probaju, za kraj par slika, nisam ga previse slikao (zabavnije ga je voziti






