Dmotion - Vesti
Dmotion - Vesti
Novi Audi A4 za 2025. unapred obećava
Nova generacija Audija A4 koja će se pojaviti 2025. biće prava labudova pesma, po principu "najbolje za kraj". Tako barem potvrđuje Audi, kaže da će novi A4 ostati na svojoj platfomi, a da će benzinci i dizeli najbolje što su ikada napravili, za oproštaj od motora sa unutrašnjm sagorevanjem. Doduše, prema onome što je službeno saopšteno, inače skupi Audi A4, postaće još skuplji...
https://dmotion.rs/2021/10/08/novi-audi-a4/
Nova generacija Audija A4 koja će se pojaviti 2025. biće prava labudova pesma, po principu "najbolje za kraj". Tako barem potvrđuje Audi, kaže da će novi A4 ostati na svojoj platfomi, a da će benzinci i dizeli najbolje što su ikada napravili, za oproštaj od motora sa unutrašnjm sagorevanjem. Doduše, prema onome što je službeno saopšteno, inače skupi Audi A4, postaće još skuplji...
https://dmotion.rs/2021/10/08/novi-audi-a4/
Re: Dmotion - Vesti
Stellantis pravi velku reorganizaciju - iz pogona Mirafiori zlaziće dva Maseratija
Pogon Mirafiori u Torinu deo je istorije što auto industrije, što Fijata. Nekada je zapošljavao 50.000 radnika i proizvodio 600.000 automobila godišnje. Ali, to je bilo 70-ih godina prošlog veka. Sada nova firma Stellantis gazduje, a Mirafiori će pored Fijata proizvoditi nešto sasvim drugo.
https://dmotion.rs/2021/10/12/iz-stella ... -maserati/
Pogon Mirafiori u Torinu deo je istorije što auto industrije, što Fijata. Nekada je zapošljavao 50.000 radnika i proizvodio 600.000 automobila godišnje. Ali, to je bilo 70-ih godina prošlog veka. Sada nova firma Stellantis gazduje, a Mirafiori će pored Fijata proizvoditi nešto sasvim drugo.
https://dmotion.rs/2021/10/12/iz-stella ... -maserati/
Re: Dmotion - Vesti
Tesla ipak kašlje od Covid-19 pandemije
Delovalo je da Tesli Covid-19 pandemija ne može ništa, ali stvarnost je drugačija. Iako pored Berina otvara svoj prvi giga pogon u Evropi, sa druge strane proizvodnja zapinje sa svih strana. Novi Roadster najavljen je još 2017. godine, a u proizvodnju će krenuti tek šest godina kasnije, 2023. godine, ako i tada ne bude odlaganja, a kako je krenulo, moraće na restilizaciju i pre nego što počne da se proizvodi. A Roadster koji će koštati 250.000$ je manji problem. Kasne i mnogo komercijalniji modeli...
https://dmotion.rs/2021/10/13/tesla-nij ... pandemiju/
Delovalo je da Tesli Covid-19 pandemija ne može ništa, ali stvarnost je drugačija. Iako pored Berina otvara svoj prvi giga pogon u Evropi, sa druge strane proizvodnja zapinje sa svih strana. Novi Roadster najavljen je još 2017. godine, a u proizvodnju će krenuti tek šest godina kasnije, 2023. godine, ako i tada ne bude odlaganja, a kako je krenulo, moraće na restilizaciju i pre nego što počne da se proizvodi. A Roadster koji će koštati 250.000$ je manji problem. Kasne i mnogo komercijalniji modeli...
https://dmotion.rs/2021/10/13/tesla-nij ... pandemiju/
Re: Dmotion - Vesti
Continental u čast svog 150 rođendana nagrađuje kupce
Korisna vest - u čast svog 150. rođendana Continental kupce kompletnog seta pneumatika nagrađuje poklonom, pa ako se razmišlja o nabavci novih pneumatika vredi pročitati...
https://dmotion.rs/2021/10/14/proslavit ... uz-poklon/
Korisna vest - u čast svog 150. rođendana Continental kupce kompletnog seta pneumatika nagrađuje poklonom, pa ako se razmišlja o nabavci novih pneumatika vredi pročitati...
https://dmotion.rs/2021/10/14/proslavit ... uz-poklon/
Dmotion - Formula 1 Vesti
Adrian Newey je odsustvovao sa nekolko trka Formule 1 - sada se zna i zašto
Tehnički direktor Formula 1 tima Red Bull nije se pojavljivao na poslednjih nekolko trka, a tek sada je otkrven razlog i zbog čega. Razlozi nisu bili rad na novom bolidu, ili obaveze u centrali tima u Milton Keyesu, nego nešto sasvim drugo - imao je udes na biciku i bio teže povređen. Odmah po povratku na posao otkrio je i probleme na bolidu Maxa Verstappena.
https://dmotion.rs/2021/10/16/newey-se- ... a-biciklu/
Tehnički direktor Formula 1 tima Red Bull nije se pojavljivao na poslednjih nekolko trka, a tek sada je otkrven razlog i zbog čega. Razlozi nisu bili rad na novom bolidu, ili obaveze u centrali tima u Milton Keyesu, nego nešto sasvim drugo - imao je udes na biciku i bio teže povređen. Odmah po povratku na posao otkrio je i probleme na bolidu Maxa Verstappena.
https://dmotion.rs/2021/10/16/newey-se- ... a-biciklu/
Re: Dmotion - Vesti
Herbert Diess prvi čovek VW Grupe kaže - kupite ID.4 ne Tiguan
Predsednik upravnog odbora Volkswagen Grupe Herbert Diess uradio je nešto što je malo njegovih, tako visoko rangiranih kolega do sada uradilo - otvoreno, jasno i glasno stao na stranu električnih automobila. Šta više, javno je uporedio cenu vožnje u EV i sličnom modelu sa SUS motorom, a računica kaže da razlika može ići i do 50% u korist EV. Doduše, tako je za sada, i biće još neko vreme, dok se struja ne optereti akcizama kao što je opterećeno fosilno gorivo...
https://dmotion.rs/2021/10/19/volkswage ... utomobili/
Predsednik upravnog odbora Volkswagen Grupe Herbert Diess uradio je nešto što je malo njegovih, tako visoko rangiranih kolega do sada uradilo - otvoreno, jasno i glasno stao na stranu električnih automobila. Šta više, javno je uporedio cenu vožnje u EV i sličnom modelu sa SUS motorom, a računica kaže da razlika može ići i do 50% u korist EV. Doduše, tako je za sada, i biće još neko vreme, dok se struja ne optereti akcizama kao što je opterećeno fosilno gorivo...
https://dmotion.rs/2021/10/19/volkswage ... utomobili/
Dmotion - MotoGP Vesti
Poznato je novo ime dosadašnjeg Petronas SRT MotoGP tima
SRT MotoGP tim i glavni i moćni sponzor Petronas zvanično su se razili ove godine, što je pratično istovremeno značilo da SRT – Sepang Racing Team prestaje da postoji u formi u kojoj ga poznajemo. Dva glavna čoveka SRT Tima odmah su najavili da gase svoje timove u Moto3 i Moto2 konkurenciji, ali i da će se pod novim imenom pojaviti u MotoGP sezoni 2022. U motoGP klasu SRT je stigao 2019. godine i impresionirao sjajnim rezultatima koje su postizali Fabio Quartararo i Franco Morbidelli. Međutim, samo tri godine kasnije, Petronas se povukao sa svojim novcem, definitivno nezadovoljan saradnjom sa Rossijem koji je već od pola sezone 2021. počeo sa pričama o svom MotoGP timu u partnerstvu da Petronasovim direktnim konkurentom. Dosadašnji Petronas SRT, od sledeće godine nastupaće kao WithU RNF tim, sa novim vozačem na mestu Valentina Rossija i ne baš čvrstim ugovorom sa Yamahom...
https://dmotion.rs/2021/10/22/srt-petro ... otogp-tim/
SRT MotoGP tim i glavni i moćni sponzor Petronas zvanično su se razili ove godine, što je pratično istovremeno značilo da SRT – Sepang Racing Team prestaje da postoji u formi u kojoj ga poznajemo. Dva glavna čoveka SRT Tima odmah su najavili da gase svoje timove u Moto3 i Moto2 konkurenciji, ali i da će se pod novim imenom pojaviti u MotoGP sezoni 2022. U motoGP klasu SRT je stigao 2019. godine i impresionirao sjajnim rezultatima koje su postizali Fabio Quartararo i Franco Morbidelli. Međutim, samo tri godine kasnije, Petronas se povukao sa svojim novcem, definitivno nezadovoljan saradnjom sa Rossijem koji je već od pola sezone 2021. počeo sa pričama o svom MotoGP timu u partnerstvu da Petronasovim direktnim konkurentom. Dosadašnji Petronas SRT, od sledeće godine nastupaće kao WithU RNF tim, sa novim vozačem na mestu Valentina Rossija i ne baš čvrstim ugovorom sa Yamahom...
https://dmotion.rs/2021/10/22/srt-petro ... otogp-tim/
Re: Dmotion - Vesti
Ducati sve dominantniji u MotoGP padoku - od 2023 MotoE na Ducati motociklima
Ducati i Dorna Sports promoter MotoGP šampionata sveta saopštili su da će Ducati razviti motocikl i biti jedini dobavljač takmičarima u MotoE šampionatu od 2023. godine. Kao je prilikom saopštavanja ove vesti naveo CEO Dorne Carmelo Ezpeleta, nekoliko proizvođača je dostavilo svoje projekte električnih trkačkih motocikala, a po Dornu najprihvatljiviji je bio projekat Ducatija...
https://dmotion.rs/2021/10/22/ducati-ra ... sampionat/
Ducati i Dorna Sports promoter MotoGP šampionata sveta saopštili su da će Ducati razviti motocikl i biti jedini dobavljač takmičarima u MotoE šampionatu od 2023. godine. Kao je prilikom saopštavanja ove vesti naveo CEO Dorne Carmelo Ezpeleta, nekoliko proizvođača je dostavilo svoje projekte električnih trkačkih motocikala, a po Dornu najprihvatljiviji je bio projekat Ducatija...
https://dmotion.rs/2021/10/22/ducati-ra ... sampionat/
Re: Dmotion - Vesti
Fabio Quaratraro je novi MotoGP šampion sveta
Pet krugova pre kraja MotoGP trke u Mizanu sve je bilo otvoreno, ali previše brzine u krivini, low side, i Francesco Bgnaia i Ducati u šljunku, praktično su promovisali Fabia Quartarara, vozača fabričkog tima Yamaha u MotoGP Šampiona Sveta 2021. dve trke pre kraja sezone.
https://dmotion.rs/2021/10/24/quartarar ... na-yamahi/
Pet krugova pre kraja MotoGP trke u Mizanu sve je bilo otvoreno, ali previše brzine u krivini, low side, i Francesco Bgnaia i Ducati u šljunku, praktično su promovisali Fabia Quartarara, vozača fabričkog tima Yamaha u MotoGP Šampiona Sveta 2021. dve trke pre kraja sezone.
https://dmotion.rs/2021/10/24/quartarar ... na-yamahi/
Dmotion - Formula 1
Verstappen stigao do sjajne i vredne pobede u Ostinu
Staza COTA u Ostinu trebala je odgovarati bolidima Meredes-Benz, a dovoljan je podatak da je Lewis Hamilton na stazi u Teksasu trijumfovao čak pet puta. Međutim danas, kada je možda bilo najvažnije još od 2014. godine, Max Verstappen i Red Bull bili su brži i bolji.
https://dmotion.rs/2021/10/24/formula-1 ... -u-ostinu/
Staza COTA u Ostinu trebala je odgovarati bolidima Meredes-Benz, a dovoljan je podatak da je Lewis Hamilton na stazi u Teksasu trijumfovao čak pet puta. Međutim danas, kada je možda bilo najvažnije još od 2014. godine, Max Verstappen i Red Bull bili su brži i bolji.
https://dmotion.rs/2021/10/24/formula-1 ... -u-ostinu/
Re: Dmotion - Vesti
Rodio se u Nici, preselo u Španiju i postao MotoGP šampion sveta - koje Fabio Quartararo?
Ima samo 22 godine i prvi je Francuz koji je ikada osvojio titulu šampiona sveta u motociklizmu, i to u najjačoj MotoGP konkurenciji. Nije iz bogate porodice, a zbog njega su menjana pravila u šampionatu sveta. Ko je Fabio Quartararo?
https://dmotion.rs/2021/10/25/ko-je-fab ... p-sampion/
Ima samo 22 godine i prvi je Francuz koji je ikada osvojio titulu šampiona sveta u motociklizmu, i to u najjačoj MotoGP konkurenciji. Nije iz bogate porodice, a zbog njega su menjana pravila u šampionatu sveta. Ko je Fabio Quartararo?
https://dmotion.rs/2021/10/25/ko-je-fab ... p-sampion/
Re: Dmotion - Vesti
Konačno predstavljen Corvette Z06, i vredelo je čekati
Dugo očekivani Chevrolet Corvette Z06 za 2023. godinu je predstavljen, a po svemu sudeći je još bolji nego što su višegodišnje spekulacije sugerisale. Corvette Z06 pokreće novi V8 agregat zapremine 5.5 litara, koji je praktično “civilna” verzija trkačkog agregata koji pokreće C8.R trkački automobil pravljen za šampionat izdržljivosti, a koji se već takmičio na 24 časa Lemana ove godine...
https://dmotion.rs/2021/10/27/novi-chev ... en-sa-lt6/
Dugo očekivani Chevrolet Corvette Z06 za 2023. godinu je predstavljen, a po svemu sudeći je još bolji nego što su višegodišnje spekulacije sugerisale. Corvette Z06 pokreće novi V8 agregat zapremine 5.5 litara, koji je praktično “civilna” verzija trkačkog agregata koji pokreće C8.R trkački automobil pravljen za šampionat izdržljivosti, a koji se već takmičio na 24 časa Lemana ove godine...
https://dmotion.rs/2021/10/27/novi-chev ... en-sa-lt6/
Dmotion - Vesti
CEO Volkswagen Grupe upozorava, a sindikati žele da ga smene
CEO Volkswagen grupe poručio je radnicima da je zabrinut za budućnost pogona u Wolfsburgu, i da moraju biti mnogo bliži Tesli kako bi obezbedili svoju budućnost. Ovo je samo uvertira pred veliko “spremanje” u celoj VW grupi, kako bi ostala konkurentna kada pogon Tesla pored Berlina dostigne punu produktivnost tokom naredne godine. Glavni i najveći konkurent Volkswagenu u segmentu električnih pa i vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem vrlo brzo otklanja svoje nedostatke kao što su kvalitet izrade i pouzdanost. Sa druge strane, sindikati kaži da ih Diess snabdeva slikama sa putovanja na društvenim mrežama, ali ih ne snabdeva mikro čipovima zbog čega je proizvodnja pala na najniže grane od 50-ih godina prošlog veka...
https://dmotion.rs/2021/11/05/ceo-vw-a- ... wolfsburg/
CEO Volkswagen grupe poručio je radnicima da je zabrinut za budućnost pogona u Wolfsburgu, i da moraju biti mnogo bliži Tesli kako bi obezbedili svoju budućnost. Ovo je samo uvertira pred veliko “spremanje” u celoj VW grupi, kako bi ostala konkurentna kada pogon Tesla pored Berlina dostigne punu produktivnost tokom naredne godine. Glavni i najveći konkurent Volkswagenu u segmentu električnih pa i vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem vrlo brzo otklanja svoje nedostatke kao što su kvalitet izrade i pouzdanost. Sa druge strane, sindikati kaži da ih Diess snabdeva slikama sa putovanja na društvenim mrežama, ali ih ne snabdeva mikro čipovima zbog čega je proizvodnja pala na najniže grane od 50-ih godina prošlog veka...
https://dmotion.rs/2021/11/05/ceo-vw-a- ... wolfsburg/
Dmotion - Vesti
Porsche i Audi su sve bliži Formuli 1, ali definitivne odluke još nema
Nemačka marka sportskih automobila Porsche, sve je bliže ulasku u Formulu 1. Korak bliže je postignut i nedavnim usaglašavanjem novih pravila po kojima od 2026. godine pogonski agregati neće imati komplikovani i skupi MGU-H sistem, na čemu je Porsche insistirao. Šta više, čuvena marka je imala želju da se u Formulu 1 uključi već ove 2021. godine, sa planom da svoju pogonsku grupu razvijenu za WEC, šampionat izdržljivosti, modifikuje prema pravilima Formule 1, ali se ova ideja nije materijalizovala. Sada je ponovo blizu odluci, ali još nije i definitivno odlučeno. Zbog čega?
https://dmotion.rs/2021/11/03/porsche-s ... e-da-ceka/
Nemačka marka sportskih automobila Porsche, sve je bliže ulasku u Formulu 1. Korak bliže je postignut i nedavnim usaglašavanjem novih pravila po kojima od 2026. godine pogonski agregati neće imati komplikovani i skupi MGU-H sistem, na čemu je Porsche insistirao. Šta više, čuvena marka je imala želju da se u Formulu 1 uključi već ove 2021. godine, sa planom da svoju pogonsku grupu razvijenu za WEC, šampionat izdržljivosti, modifikuje prema pravilima Formule 1, ali se ova ideja nije materijalizovala. Sada je ponovo blizu odluci, ali još nije i definitivno odlučeno. Zbog čega?
https://dmotion.rs/2021/11/03/porsche-s ... e-da-ceka/
Dmotion - Vesti
Da li stiže supersportista u duhu nekadašnjeg BMW M1?
U čuvenom jeziku diplomatije “kaži mnogo, ali ne reci ništa” iz BMW-a stiže zanimljiva vest iz pouzdanog i više nego dobro obaveštenog izvora. Kako je objavio Auto Motor und Sport, a pozivajući se na izjavu bivšeg prvog čoveka BMW M odeljenja Markus Flasha, pored već najavljenih modela kao što su BMW M3 CS i M4 CLS, uskoro će se pojaviti i jedan jedinstveni M model
https://dmotion.rs/2021/11/05/bmw-pripr ... ski-model/
U čuvenom jeziku diplomatije “kaži mnogo, ali ne reci ništa” iz BMW-a stiže zanimljiva vest iz pouzdanog i više nego dobro obaveštenog izvora. Kako je objavio Auto Motor und Sport, a pozivajući se na izjavu bivšeg prvog čoveka BMW M odeljenja Markus Flasha, pored već najavljenih modela kao što su BMW M3 CS i M4 CLS, uskoro će se pojaviti i jedan jedinstveni M model
https://dmotion.rs/2021/11/05/bmw-pripr ... ski-model/