VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Dizel VW
Nije majstor, ali nije ni daleko. Ne mogu da nađem neko je postavio negde, koji beše motori se izbegavaju kod Pasata B6? Imali su neke oznake BKC i slično, za 1.9 i 2.0 TDi.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Majstori za izbegavanje
Bio je spisak sa tim oznakama i koji motori i sistem ubrizgavanja. Mislim da je to važilo i za Golf 5.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Majstori za izbegavanje
BKP, zbog dizni.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Našao sam koristian link na ovu tematiku sa oznakama motora i dizni:
https://automobili.rs/forum/threads/sta ... atom.9320/
https://automobili.rs/forum/threads/sta ... atom.9320/
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Ja sam radio malo istrazivanje sa 2.0 motorima u folcvagenu (makar ovih u golfovima,a3 i octaviji) pa evo ukratko koga interesuje, da ima na jednom mjestu.
Do 2009 su PD motori
Od 2009 nadalje su CR motori
Kod PD je bitno gledati da li auto ima 1 ili 2 bregaste tj 8 ili 16v. (1 bregasta 8v, 2 bregaste 16v).
Ako vec birate sa 16v onda sto mladji, 2007 ili 2008 pozeljni jer su tu vec ispravili glave i mnogi manje pucJu.
Takodjer, bitni je gledati i koje su dizne.Siemens izbjegavati.Bosch je pozeljan.
Kod 140ks ima raznih verzija i to lagano nadjete na netu po kodu motora (koje su dizne).
Kod 170ks PD sve dizne su siemens.
Kod CR motora poslje 2009 nema problema sa glavom, a sve dizne su bosch.Generalno su ti motori dosta bolji od PD.
Kod mene je 125kw iz 2011.Kod motora CFGB.Motor iz golfa 6 GTD.
Slican motor je i u 2009 i 2010 ali je kod motora CBBB.Taj motor ima klapne na usisu (swirl flaps) dok ovaj moj iz 2011 i rane 2012 nema.
To je jedina razlika i to su zadnje 2 godine prozivodnje prije prelaska na novu generaciju motora (Golf 7, Audi A3 trece generacije itd).
O tim motorima poslje 2012 ne znam puno, ali kazu da su jos bolji od ovih 2009-2012.
Tu nema vise 103 kw (140 ks) vec je 110kw (150ks) a ovaj jaci nije 125kw vec 135kw.
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Do 2009 su PD motori
Od 2009 nadalje su CR motori
Kod PD je bitno gledati da li auto ima 1 ili 2 bregaste tj 8 ili 16v. (1 bregasta 8v, 2 bregaste 16v).
Ako vec birate sa 16v onda sto mladji, 2007 ili 2008 pozeljni jer su tu vec ispravili glave i mnogi manje pucJu.
Takodjer, bitni je gledati i koje su dizne.Siemens izbjegavati.Bosch je pozeljan.
Kod 140ks ima raznih verzija i to lagano nadjete na netu po kodu motora (koje su dizne).
Kod 170ks PD sve dizne su siemens.
Kod CR motora poslje 2009 nema problema sa glavom, a sve dizne su bosch.Generalno su ti motori dosta bolji od PD.
Kod mene je 125kw iz 2011.Kod motora CFGB.Motor iz golfa 6 GTD.
Slican motor je i u 2009 i 2010 ali je kod motora CBBB.Taj motor ima klapne na usisu (swirl flaps) dok ovaj moj iz 2011 i rane 2012 nema.
To je jedina razlika i to su zadnje 2 godine prozivodnje prije prelaska na novu generaciju motora (Golf 7, Audi A3 trece generacije itd).
O tim motorima poslje 2012 ne znam puno, ali kazu da su jos bolji od ovih 2009-2012.
Tu nema vise 103 kw (140 ks) vec je 110kw (150ks) a ovaj jaci nije 125kw vec 135kw.
Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Ima tu još faktora za gledanje, da li je motor uzdužno ili poprečno postavljen, da li je za DACH tržište ili Skandinaviju ili istočnu Evropu, itd itd.
Po mom mišljenju da ne boli glava oko VW (i ostalih iz grupe) 4cilindraša sa 150,000+km iza sebe najjednostavnije je izbegavati sve dizele izmedju 1997. i 2010. godine, veća je šansa da se ubode problem nego besprekoran.
Ako baš dizel mora da bude od VWa iz tog perioda onda 1,9PD od 130KS, pokazao se makar statistički da je najrobusnije proizveden (komponente od dobavljača).
Nebitno da li je problematično sa glavama, sa bregastima, sa uljnim sistemom, sa sistemom recirkulacije, sa EGR sistemom...prosto u startu se izbegne potencijalni problem.
Ili nakon 2011. gledati ponudu, mada i tu ima opet tematike, npr 1,6dizel pre i posle revizije.
I najvažnije konkretan primerak, šta je već servisirano (ili nije), istorija održavanja, kao i kod svakog drugog motora samo kod VWa sa dozom većeg opreza raditi temeljnije provere za svaki kod motora i prema VIN broju šasije da se vidi originalni motor koji se stavljen u vozilo.
Po mom mišljenju da ne boli glava oko VW (i ostalih iz grupe) 4cilindraša sa 150,000+km iza sebe najjednostavnije je izbegavati sve dizele izmedju 1997. i 2010. godine, veća je šansa da se ubode problem nego besprekoran.
Ako baš dizel mora da bude od VWa iz tog perioda onda 1,9PD od 130KS, pokazao se makar statistički da je najrobusnije proizveden (komponente od dobavljača).
Nebitno da li je problematično sa glavama, sa bregastima, sa uljnim sistemom, sa sistemom recirkulacije, sa EGR sistemom...prosto u startu se izbegne potencijalni problem.
Ili nakon 2011. gledati ponudu, mada i tu ima opet tematike, npr 1,6dizel pre i posle revizije.
I najvažnije konkretan primerak, šta je već servisirano (ili nije), istorija održavanja, kao i kod svakog drugog motora samo kod VWa sa dozom većeg opreza raditi temeljnije provere za svaki kod motora i prema VIN broju šasije da se vidi originalni motor koji se stavljen u vozilo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
A sta je razlika u motorima za.DACH i Svedsku i istocnu Evropu?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Ja ovako kad procitam neke ljubiteljeve postove se prosto frapiram u kojoj realnosti on zivi.
Pritom ovo uopste ne pisem kao atak na njegovu licnost, vec njegovi posto su kao iz neke paralelne realnosti, jer su neretko dijametralno suprotni od mojih licnih iskustava, pa razliciti od iskustva vecine drugih ljudi koje poznajem, pa onda i razlicit od onoga sto se moze naci na internetu kao pretezno misljenje.
Pritom ovo uopste ne pisem kao atak na njegovu licnost, vec njegovi posto su kao iz neke paralelne realnosti, jer su neretko dijametralno suprotni od mojih licnih iskustava, pa razliciti od iskustva vecine drugih ljudi koje poznajem, pa onda i razlicit od onoga sto se moze naci na internetu kao pretezno misljenje.
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Ali izbegavati sve dizele od 97. do 2010.
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Pobeda...ja sam se "napatio" sa VW dizelom iz 2009-e, 2.0TDI-110ks u Golfu 6...
Evo sadasnji vlasnik mi rece da mu senzor za pojas otisao pa stalno javlja da nije vezan...verovatno je do toga sto spada u tu grupu DIZELA od 1997 do 2010...
Evo sadasnji vlasnik mi rece da mu senzor za pojas otisao pa stalno javlja da nije vezan...verovatno je do toga sto spada u tu grupu DIZELA od 1997 do 2010...
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
Prošli A4 2009. sada ima nešto preko 330k km, nikada me nije ostavio na putu.
Zbog njega sam opet i kupio Audi.
2.0 170 KS CAHA motor
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Zbog njega sam opet i kupio Audi.
2.0 170 KS CAHA motor
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
ma najbolje bicikla ili gradski prevoz
Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike
I ja se frapiram kada pročitam ovakvu neku paralelnu realnost da je VW sa dizelima nekvraljiv i bez i bez problema.Ivan je napisao: ↑25 Apr 2022, 21:36Ja ovako kad procitam neke ljubiteljeve postove se prosto frapiram u kojoj realnosti on zivi.
Pritom ovo uopste ne pisem kao atak na njegovu licnost, vec njegovi posto su kao iz neke paralelne realnosti, jer su neretko dijametralno suprotni od mojih licnih iskustava, pa razliciti od iskustva vecine drugih ljudi koje poznajem, pa onda i razlicit od onoga sto se moze naci na internetu kao pretezno misljenje.
A problemi opšte poznati, gomila ljudi ih ima, net prepun iskustava, serviseri prepuni posla sa remontima, delovi na polici po radnjam na izvolte uvek dostupni. I to sve iz većine iskustava sa ljudima i njihovim autima oko mene.
To da je bez rizika uzeti polovan VW dizel i očekivati besprekoran rad samo ovde mogu da pročitam, na drugim mestima ljudi prave čitave spiskove koji kodovi motora su sa kojim (potencijalnim) greškama. Eto Nemačka u kojoj je baš "malo" VW dizela nema to neko pretežno mišljenje koje si ti izneo da ti je poznato.
Ja upravo suportno nebrojeno puta nalazim baš onio što sam napisao kao savete- veoma oprezno sa polovnim VW dizelima pri odabiru jer su sve samo ne besprekorni po pretežnim iskustvima.
Dakle, tvoja realnost je da ne postoji kvar pogona pumpe za ulja na 2,0 dizelima koji su uzdužno postavljeni, ne dogadja se kod većine lljudi koje poznaješ, je li tako?
Samo prvi primet, opšte poznata boljka da se šsetougoani "klin" ekspresno haba. Ili je to paralelna stvarnost po tebi?
Voleo bih da čisto argumentima baratamo, problem ili postoji ili ne postoji.