Hill holder/Auto hold
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Hill holder/Auto hold
Navika na neravan teren jbg.
Ne znam meni je i trip u glavi nedaj Boze da me neko udari od pozadi bolje da sam "slobodan", amortizovace udarac. Cak i kad stojim na semaforu poslednji nekako mi uvek spremna noga za gas.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Ne znam meni je i trip u glavi nedaj Boze da me neko udari od pozadi bolje da sam "slobodan", amortizovace udarac. Cak i kad stojim na semaforu poslednji nekako mi uvek spremna noga za gas.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Hill holder/Auto hold
kod mene HH cas radi cas ne radi ne znam od cega zavisi, ima neki problem ali mogo sam ceo zivot bez njega pa mogu i sad
-
- Postovi: 38
- Pridružio se: 08 Nov 2020, 19:11
Re: Hill holder/Auto hold
Bio sam ubeđen da drži ručnu. A i prva rečenica u tom istom Seatovom uputstvu kaže da je to produžetak električne ručne, što je i logično, posebno što ne postoje auta sa AH i običnom ručnom.
Re: Hill holder/Auto hold
Što bi značilo da je još dodatno korisno za šaltač, jer dok vozač ne drži kočnicu, ništa ne drži auto sem tog sistema, zar ne? Automatik bar može da spoji sam i zadrži auto. Uglavnom, radi potpuno isto na oba i podjednako je korisno, nema neke bitne razlike. I jedan i drugi moraš da držiš kočnicu da ne bi otišli, manuel unazad, automat unapred u D, unazad u N ako je uzbrdo.dag81 je napisao: ↑01 Avg 2022, 19:25Pa npr.kod automatika samo pipnes gas, kod saltaca moras kvacilo pa u brzinu, npr.nidza je napisao:Potpuno isto pomaže i šaltaču i automatiku. Ne vidim u čemu je razlika da li držiš (ili ne ako imaš AH) kočnicu na nagibu na bilo kom od ta dva tipa menjača?
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Hill holder/Auto hold
Ovo je dobra praksa i ispravno. Kad naučiš pogrešno jednom, samo te čeka greška, čim se potrefe uslovi.
Re: Hill holder/Auto hold
Ja sam odmah napisao da potpuno drugi zvuk ima električna ručna, u odnosu na AH, i njeno zaključavanje traje jedno sekund, dva, dok AH nema nikakav zvuk, jednostavno nakon tvog pritiska kočnice ostane pritisnuta i kad pustiš papučicu.avanturista1 je napisao: ↑01 Avg 2022, 22:03Bio sam ubeđen da drži ručnu. A i prva rečenica u tom istom Seatovom uputstvu kaže da je to produžetak električne ručne, što je i logično, posebno što ne postoje auta sa AH i običnom ručnom.
Zašto je bitno da auto ima električnu ručnu za AH, nemam pojma. Skroz se drugi mehanizam angažuje za ručnu i treba joj da je popusti ako kreneš bez spuštanja, da bi je sam otpustio, dok se AH ne oseti,.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Hill holder/Auto hold
Rekao bih da AH radi kao i HH preko ABS pumpe čim deluje na sva 4 točka dok parkirna ima svoj poseban mehanizam koji deluje samo na zadnje točkove. U Kadjarovom uputstvu piše recimo da se na nizbrdici ili sa prikolicom malo duže zadrži taster parkirne (nekoliko sekundi) kako bi se dobilo maksimalno kočenje. Dakle, mislili su i na takve situacije. I meni isto kao i Dagu zaista nije potreban AH niti sam osetio ikad potrebu za tako nečim. Dok sam recimo za tempomatom itekako osetio potrebu i baš mi prija što ga sad imam. Svi ti gedžeti su dobrodošli na kraju.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Hill holder/Auto hold
Nagib nedovoljan. Imaš sistem isti kao na 159, zahteva veliku strminu, uopšte se ne pali na blagim. Meni se to više svidelo nego na prvoj generaciji O3 koju smo imali, baš je bio grub. Posle nje smo imali 2g mlađu O3 i tamo je HH bio odličan, kao i na RS.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Hill holder/Auto hold
Probao sam danas na uzbrdici kako radi, cisto da proverim ovo sto pise na Seat sajtu. Stisnuo lagano kocnicu, tek da stane auto, upalila se zelena lampica auto holda, auto vrlo brzo krenuo nazad. Elektronika je u delicu sekunde odreagovala i auto se zaustavio. Dakle odrzava kocionu silu koju je vozac poslednju ostvario tokom zaustavljanja. Sledeci put sam stisnuo jace kocnicu i auto je ostao na mestu, nijekrenuo nazad. Sve radi preko ABS pumpe i ventila i CAN magistrale. Ima ovde sve lepo opisano koga interesuje https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SS ... 20Audi.pdf
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG_20220801_222328.jpg (54.37 KiB) Pogledano 2474 puta
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Hill holder/Auto hold
Ti pricas o HH a ja o AH.nidza je napisao:Što bi značilo da je još dodatno korisno za šaltač, jer dok vozač ne drži kočnicu, ništa ne drži auto sem tog sistema, zar ne? Automatik bar može da spoji sam i zadrži auto. Uglavnom, radi potpuno isto na oba i podjednako je korisno, nema neke bitne razlike. I jedan i drugi moraš da držiš kočnicu da ne bi otišli, manuel unazad, automat unapred u D, unazad u N ako je uzbrdo.dag81 je napisao: ↑01 Avg 2022, 19:25Pa npr.kod automatika samo pipnes gas, kod saltaca moras kvacilo pa u brzinu, npr.nidza je napisao:Potpuno isto pomaže i šaltaču i automatiku. Ne vidim u čemu je razlika da li držiš (ili ne ako imaš AH) kočnicu na nagibu na bilo kom od ta dva tipa menjača?
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Hill holder/Auto hold
Nije do nagiba, npr. ulica kojom cesto prolazim i stanem na semafor, nekad upali HH nekad ne a nekad hoce da prijavi da je HH neaktivan tad gasi i ESP i upali gresku a sve se resetuje ponovnim startovanjem motora, nije to cudno kod fiata ali moze da bude vise stvari.
Re: Hill holder/Auto hold
Tebi je nešto tu neispravno, kao što sam okačio iznad, na fiatovim vozilima ( Žabarima uopšte) HH radi od 5% pa na vise i povezan je sa ESCom.
Re: Hill holder/Auto hold
Ne vraća ti dobro papučicu kvačila da pritisne taster davača gornje pozicije ka ECU. Ređe može da ne radi dobro taster davača na papučici kočnice.OMP je napisao: ↑02 Avg 2022, 08:01Nije do nagiba, npr. ulica kojom cesto prolazim i stanem na semafor, nekad upali HH nekad ne a nekad hoce da prijavi da je HH neaktivan tad gasi i ESP i upali gresku a sve se resetuje ponovnim startovanjem motora, nije to cudno kod fiata ali moze da bude vise stvari.
Pokušavaj da vratiš nogom kvačilo par puta u gornji položaj, više puta, pa vidi da li nekad to možeš da uradiš - ako možeš, to je to. Treba opruga da se zameni, ako je pukla ili je nema uopšte.