Igla vs zeder?
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Igla vs zeder?
To sto blokira pri otkljucavanju, treba dati kotakt da se volan otkljuca, da bi mogao da se prodrma.
Sa vremena na vreme treba naspricati malo spreja u bravu, tj.kad osetis da kljuc ne ulazi lagano.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Sa vremena na vreme treba naspricati malo spreja u bravu, tj.kad osetis da kljuc ne ulazi lagano.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- jovanvuk
- Postovi: 443
- Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
- Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
- Lokacija: SM
- Kontakt:
Re: Igla vs zeder?
Evo gde je Zeder bio kod mene A6 C7.5123456 je napisao:Mislio sam kod relativno novijih, ne baš kod zadnjih modela. Kod a6 mislim 2013/14 je bio nize ako se dobro sećam. Malo više nego kod starijeg ali ne recimo kao kod BMW.
Ali nebitno. Svakako se i kod starijih jednostavno rukovalo, meni nije smetalo što je nisko postavljen, par sekundi posla.
Što si se ti odlučio za Guardian?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Igla vs zeder?
Naravno, kontakt sam dao u oba slučaja. Jednostavno volan ne mrda.
Desilo se u razmaku od dve godine, kljuc lepo ulazio i otkljucavao/zakljucavao i pre prvog i pre drugog blokiranja. Sve normalno funkcionisalo i onda odjednom se desilo to što se desilo.
Re: Igla vs zeder?
Primetio sam da su na tržištu mahom prisutne 2 varijante igle/klina: jedna sa Abloy i druga sa Mul-T-Lock bravom. Onako na oko nisam mogao da provalim razliku, obe brave tj. ključevi koji idu u brave su prilično slični što se tiče načina kako su narezani. E, sad da li ima razlike u funkcionalnosti odnosno koja brava je komplikovanija za rasturanje to nisam uspeo da saznam jer svaki servis koji se bavi ugradnjom istih daje prednost baš onoj varijanti koju oni ugrađuju - što je i bilo za očekivati...
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Igla vs zeder?
@123456, desi se ponekad da zakljucas volan i zeder u polozaju takvom, da ne mozes mrdnuti volan a ni Zeder, i to je situacija u koju si ti usao. Napravi se otpor na Zederu i fabrickoj bravi za zakljucavanje i onda ne mozes otkljucati. Tj.mozes ali je malo cim.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Igla vs zeder?
Na YT ima kanal pod nazivom "obijanje brave". Tu može da se vidi da za veštog "majstora" zapravo ne postoji prepreka.Munja666 je napisao: ↑16 Mar 2023, 08:05Primetio sam da su na tržištu mahom prisutne 2 varijante igle/klina: jedna sa Abloy i druga sa Mul-T-Lock bravom. Onako na oko nisam mogao da provalim razliku, obe brave tj. ključevi koji idu u brave su prilično slični što se tiče načina kako su narezani. E, sad da li ima razlike u funkcionalnosti odnosno koja brava je komplikovanija za rasturanje to nisam uspeo da saznam jer svaki servis koji se bavi ugradnjom istih daje prednost baš onoj varijanti koju oni ugrađuju - što je i bilo za očekivati...
Re: Igla vs zeder?
multilock je znacajno laksa za obijanje od abloy proteca. Recimo lock picking lawyer(koji je 10 nivoa iznad 'obijanje brave' lika) ne moze da obije abloy protec 2 medjutim i on ima nekog ortaka koji je obijao i kacio klipove o tome. Svakako mislim da prosecan domaci obijac nema teorije da obije protec bravu, multilok mozda.
Re: Igla vs zeder?
Pretpostavljam kada kažeš Protec brava misliš na Abloy bravu koju koriste domaći servisi prilikom ugradnje igle/klina ili je ta njihova neka modifikacija iste? Takođe na sajtu abloy-a da ova Abloy Protec2 brava ima 1.9 milijardi (ako ne lažu) mogućih kombinacija... Da li neko od servisa igde koristi tu Protec2 bravu za iglu/klin?
Re: Igla vs zeder?
Da. Sumnjam da oni nesto modifikuju, u najgorem slucaju mozda ugrade kinesku kopiju ako tako nesto postoji al nadajmo se da to nije slucaj.
Re: Igla vs zeder?
Pa pazi i taj cilindar koji oni stavljaju je od 70 do 90e. Jer tu ide onaj mali. Za klasicna vrata ide dupli zbog duzine i on je skuplji tj oko 230e. Sad da li stede nemam pojma. Koliko kosta ugradnja?
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Igla vs zeder?
Xexe, zanimljivo sada kada si napisao za ovu Protec2 noviju bravu - rekoh daj da vidim o čemu se radi i među prvim rezultatima pretrage mi je izašlo "Abloy Protec Decoder Kit" koji košta tričavih 3500€ (trenutno na popustu) i omogućava da se nenasilno otključa pomenuta brava za 10-15 minuta (https://www.prodecoders.com/product/abl ... ec-decoder)! Sad ako ovo stvarno otključava za 15 minuta, propade posao Guardianu i ostalima...samo da se nadamo da ne rade shipping za Srbiju
Re: Igla vs zeder?
Ovo je za protec 1, mislim da je dvojka teza
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Igla vs zeder?
Protec 1 i koristi Guardian.
Zvanicno, alata nema, fabrika tvrdi da je brava konstrukciono takva da se ne moze dekodirati.
Opet, ako je neko ipak uspeo to da napravi i ako funkcionise ne vidim ja tu neki razlog za strah. Barem kada su u pitanju brave koje stite auto od kradje. Ovo su skupi, kompleksni servisni alati, koliko vidim rade se na zahtev i zahtevaju obuku. Pa i tada traze 10-15 minuta (reklamnih, u praksi je to uglavnom duze) sto je opet za pojmove kradje automobila previse.
Zvanicno, alata nema, fabrika tvrdi da je brava konstrukciono takva da se ne moze dekodirati.
Opet, ako je neko ipak uspeo to da napravi i ako funkcionise ne vidim ja tu neki razlog za strah. Barem kada su u pitanju brave koje stite auto od kradje. Ovo su skupi, kompleksni servisni alati, koliko vidim rade se na zahtev i zahtevaju obuku. Pa i tada traze 10-15 minuta (reklamnih, u praksi je to uglavnom duze) sto je opet za pojmove kradje automobila previse.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Igla vs zeder?
Kao i pre 30 godina, auto natovariš na šlep za 2 minuta, odneseš gde želiš i nikakav problem da li je 10 ili 12 ili 15 ili 22 minuta da se demontira brava...uz alat.
A lopovi koji kradu kola imaju alat za to, obično. I dobro su obučeni i utrenirani
Nikakve te dodatne imitacije ne mogu prići originalnim dobrim fabričkim rešenjima koja blokiraju vratilo volana.
A loša rešenja stuba upravljača i primenjeni mekani materijal vratila, ako se ne promene, nikakva "igla" u njima neće poboljšati osobine/ nedostatke osnovnog materijala.
Pa zašto su se VWi ranije onako lako krali...od aluminijuma bilo pravljeno.
I brave i vratilo.
Ne znam da li su prešli na čelik...
A lopovi koji kradu kola imaju alat za to, obično. I dobro su obučeni i utrenirani
Nikakve te dodatne imitacije ne mogu prići originalnim dobrim fabričkim rešenjima koja blokiraju vratilo volana.
A loša rešenja stuba upravljača i primenjeni mekani materijal vratila, ako se ne promene, nikakva "igla" u njima neće poboljšati osobine/ nedostatke osnovnog materijala.
Pa zašto su se VWi ranije onako lako krali...od aluminijuma bilo pravljeno.
I brave i vratilo.
Ne znam da li su prešli na čelik...
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Igla vs zeder?
dag81 je napisao: ↑16 Mar 2023, 10:21@123456, desi se ponekad da zakljucas volan i zeder u polozaju takvom, da ne mozes mrdnuti volan a ni Zeder, i to je situacija u koju si ti usao. Napravi se otpor na Zederu i fabrickoj bravi za zakljucavanje i onda ne mozes otkljucati. Tj.mozes ali je malo cim.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Jasno mi je to, samo kada daš kontakt, volan se otključa. Ja sam upalio auto bez problema, znači volan bi se trebao otkljucati a ja ga nisam mogao pomeriti. Tek kada je zeder od cimanja ključa u bravu i cimanja volana popustio, volan se otključao.
@ljubitelj
Ma da, lepo natovaris auto na slep onako diskretno, što se lopovima isplati za svaki auto bez obzira na vrednost, i u podrumu rasturaš natenane.