Novi Sad
Re: Novi Sad
Drugar koji radi u Rent a Car-u mi je letos rekao da im je stigla kazna za koriscenje mobilnog telefona, snimak sa kamere.
Re: Novi Sad
Drug moj dobio kaznu za mobilni bas sa te raskrsnice temerinska - partizanska, tako da provereno radi sistem.
Sad jos samo da utvrdimo koja im je tolerancija za brzinu
Sad jos samo da utvrdimo koja im je tolerancija za brzinu
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7105
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Novi Sad
Telefon ne držim u rukama, tako da me brzina zanima da l’ se snima. Nekako mi je malo verovatno da baš niko nije dobio kaznu za istu, te nešto sumnjam da mere. Sad je već prošlo dosta od kad su ih pustili u rad…
- cozmo
- Postovi: 5056
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi Sad
Snima se i brzina i crveno, negde sam citao da drkaju vatrogasce i vozace hitne pomoci...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Novi Sad
Danas vidim lik sam u kolima u novoj S klasi, drzi telefon u ruci i prica. Pritom mladji lik, nema 40 godina. Jedino ako je sofer al ni tad mi nije logicno zasto ne bi povezao telefon.
Re: Novi Sad
Brdo vozaca u skupim autima drzi telefon i prica
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi Sad
Hoce privatnost, ne zele da u kolima vide ko ih zove ili mozda cuju o cemu pricaju.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Re: Novi Sad
Na koji način kamera prepozna vozača sa telefonom u ruci?
Re: Novi Sad
Mislim kad su sami u kolimalami je napisao:Hoce privatnost, ne zele da u kolima vide ko ih zove ili mozda cuju o cemu pricaju.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi Sad
Jedino mi pada na pamet da inace kad se vozi kolima sa nekim ne zeli da taj neko slusa razgovor. A da pritom nije svestan da pri javljanju mozes da izaberes da li hoces da se javis preko telefona ili automobila.
Re: Novi Sad
Ako su se navikli da su u bar 50% slucajeva sa nekim unutra i samim tim redovno koriste telefon tako, tesko da ce podesavati povezivanje svaki put kad udju sami. Razumem sta pricas, ja uparim telefon cak i kad uzmem sluzbeno ili rentirano vozilo, ali ja ne ocekujem takve poverljive pozive, mada je bilo jednom kada bih voleo da nije bio povezan.
ftj,
Na multimediji ce da izadje da zove Jovana ili Mile Tender, nekad je dovoljno i da vidis ko je zvao da skapiras, bez slusanja samog razgovora. Objasni ti zeni ili partneru u biznisu ili "biznisu" zasto te je ovaj/ova zvao.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
ftj,
Na multimediji ce da izadje da zove Jovana ili Mile Tender, nekad je dovoljno i da vidis ko je zvao da skapiras, bez slusanja samog razgovora. Objasni ti zeni ili partneru u biznisu ili "biznisu" zasto te je ovaj/ova zvao.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Re: Novi Sad
E to jeste, nije zgodno ako bi mile tender poslao 5 poruka za redom
Re: Novi Sad
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi Sad
Prepozna vlasnika vozila.
Re: Novi Sad
NOVI NAČIN PLAĆANJA NEĆE PROMENITI CENU PREVOZA
Uvođenjem elektronskih karata ostvarićemo dva cilja- tačnost prevoza i bezbednost putnika
JGSP “Novi Sad” od 1. januara 2024. godine uvodi novinu u prodaji karata za prevoz. U cilju unapređenja bezbednosti putnika i tačnosti polazaka, umesto dosadašnjih papirnih karata koje su mogle da se kupuju kod vozača, od početka naredne godine biće uvedene elektronske karte. Ove vrsta karata moći će da se kupe i dopunjuju na 30 prodajnih mesta, kao i preko aplikacije za mobilni telefon i preko e-portala na sajtu preduzeća, a njima će moći da se plaćaju pojedinačne karte za prevoz.
„Pojedinačna vozna karta do sada je mogla da se kupi isključivo kod vozača. Uvođenje novog načina plaćanja neće promeniti cenu prevoza. Prevoz na gradskim linijama ostaće 65 dinara, a na prigradskim linijama 110 dinara, a samo će radi povećanja bezbednosti putnika i unapređenja tačnosti prevoza papirna karta kupljena kod vozača biti 100 dinara na gradskim, odnosno 150 dinara na prigradskim linijama“, objasnio je nov način plaćanja direktor JGSP „Novi Sad“ Ivan Radojičić. On je istakao da svakog dana u saobraćaj izađe do 250 autobusa koji prevezu 170.000 putnika, te da se na dnevnom nivou proda između 25.000 i 33.000 karata.
„Vozači su mnogo vremena gubili na prodaji karata i vraćanju kusura. Uvođenjem elektronskih karata i svođenjem prodaje papirnih karata kod vozača na minimum, ostvarićemo dva važna cilja – poboljšaćemo tačnost prevoza i dodatno povećati bezbedost putnika“, naveo je Radojičić i istakao da će nova usluga doneti niz olakšica putnicima.
„Naši putnici će moći na lakši i praktičniji način da kupe vozne karte, izbegava se čekanje u redu kod vozača, priprema sitnijeg novca i pre svega gužve koje se nepotrebno stvaraju u prednjem delu autobusa. Predmetna razlika ne predstavlja povećanje cene voznih karata, već afirmiše prodaju voznih karata van vozila po dosadašnjim cenama, kako bi se dodatno podigao kvalitet prevoza i bezbednost svih učesnika u saobraćaju, kao što je praksa u svim gradovima Evrope“, rekao je direktor Radojičić.
Uvođenjem elektronskih karata ostvarićemo dva cilja- tačnost prevoza i bezbednost putnika
JGSP “Novi Sad” od 1. januara 2024. godine uvodi novinu u prodaji karata za prevoz. U cilju unapređenja bezbednosti putnika i tačnosti polazaka, umesto dosadašnjih papirnih karata koje su mogle da se kupuju kod vozača, od početka naredne godine biće uvedene elektronske karte. Ove vrsta karata moći će da se kupe i dopunjuju na 30 prodajnih mesta, kao i preko aplikacije za mobilni telefon i preko e-portala na sajtu preduzeća, a njima će moći da se plaćaju pojedinačne karte za prevoz.
„Pojedinačna vozna karta do sada je mogla da se kupi isključivo kod vozača. Uvođenje novog načina plaćanja neće promeniti cenu prevoza. Prevoz na gradskim linijama ostaće 65 dinara, a na prigradskim linijama 110 dinara, a samo će radi povećanja bezbednosti putnika i unapređenja tačnosti prevoza papirna karta kupljena kod vozača biti 100 dinara na gradskim, odnosno 150 dinara na prigradskim linijama“, objasnio je nov način plaćanja direktor JGSP „Novi Sad“ Ivan Radojičić. On je istakao da svakog dana u saobraćaj izađe do 250 autobusa koji prevezu 170.000 putnika, te da se na dnevnom nivou proda između 25.000 i 33.000 karata.
„Vozači su mnogo vremena gubili na prodaji karata i vraćanju kusura. Uvođenjem elektronskih karata i svođenjem prodaje papirnih karata kod vozača na minimum, ostvarićemo dva važna cilja – poboljšaćemo tačnost prevoza i dodatno povećati bezbedost putnika“, naveo je Radojičić i istakao da će nova usluga doneti niz olakšica putnicima.
„Naši putnici će moći na lakši i praktičniji način da kupe vozne karte, izbegava se čekanje u redu kod vozača, priprema sitnijeg novca i pre svega gužve koje se nepotrebno stvaraju u prednjem delu autobusa. Predmetna razlika ne predstavlja povećanje cene voznih karata, već afirmiše prodaju voznih karata van vozila po dosadašnjim cenama, kako bi se dodatno podigao kvalitet prevoza i bezbednost svih učesnika u saobraćaju, kao što je praksa u svim gradovima Evrope“, rekao je direktor Radojičić.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...