Meni je prosto i nelogicno da se tiguan bolje vozi, onako prosto gledano pasat je limuzina, deluje stabilnije, komfornije i udobnije dok su ovi manji suvovi mahom tesniji, neudobniji i nelogino mi da mogu bolje da leze na putu, ja sam vozio vise tih suvova i to def nisu vozila za mene, jedino koji mi se svideo u voznji je q7 koji se i ne ponasa kao da vozis nesto veliko i poviseno ali to je i ozbiljan auto pa je to i ocekivano od njega
Poređenje dimenzija i upotrebjivosti SUV - MPV - limuzina - karavan
Re: Dobro veče
- Gaginh0
- Postovi: 8851
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Dobro veče
Zasto ih onda ljudi kupuju ako ima 0/5 prednosti? Ako zanemarimo neki "prestiž" u banana državama. Pa nemaju svi vikendice i put preko Tjentišta.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30136
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Nametnut trend. Isto što se dešava i sa EV. Samo što EV ima mnogo veće nedostatke pa nije tako brzo prihvaćen. Ali znam da je pre 10+ godina na svim prezentacijama bilo priče o nadolazećem segementu SUV vozila.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Dobro veče
Pa sada SUV je superioran po gradu, gde se vecina ljudi voze 98% vremena, plus ulazak / izlazak iz auta enormno bolji. Nije ni zanemarljivo da su obicno kraci (za istu zapreminu/udobnost) pa se lakse uparkiraju na sve kraca mesta... A da imaju mana imaju
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30136
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Ne anuliram prednosti ali prosto je u nekom trenutku to postao trend i ljudi ne pitaju ni kako se vozi ni koliko troši ni ništa, samo da izgleda na džip.
Sad se već ponegde čuje da ljudi iz SUV žele nazad u limuzinu. Meni lično je najveći minus gubitak MPV segmenta. Jedan Scenic ima veći klirens od većine SUV C segmenta. Dimenzijama su tu negde. Ne vidim zašto mora da liči na džip ali eto.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sad se već ponegde čuje da ljudi iz SUV žele nazad u limuzinu. Meni lično je najveći minus gubitak MPV segmenta. Jedan Scenic ima veći klirens od većine SUV C segmenta. Dimenzijama su tu negde. Ne vidim zašto mora da liči na džip ali eto.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- shandu90
- Postovi: 12370
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Meni je MVP apsolutno ispred SUV-a. Nisam neki ‘avanturista’ da se motam po cukama pa mi ne treba klirens (a i to je upitno kod pojedinih modela). I kad sam imao izlete van puta, isao sam obicnim autom i zavrsavao posao.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- AleksandarAca
- Postovi: 784
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Slazem se za MPV, apsolutno.
Imao sam dva komada Citroen Picassa 2016 godiste, ono je bio autobus pravi Nisam probao C5 Aircross koji je naslednik Picassa, pa ne mogu da kudim, ali ne verujem da je slican feeling sto se tice prostora i voznje.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Imao sam dva komada Citroen Picassa 2016 godiste, ono je bio autobus pravi Nisam probao C5 Aircross koji je naslednik Picassa, pa ne mogu da kudim, ali ne verujem da je slican feeling sto se tice prostora i voznje.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Dobro veče
SUV je odavno postao statusni simbol pa makar i najjeftiniji i najmanji ali je SUV, taj auto nema nikakvu prednost na terenu u odnosu na obican heč ili MPV koji neretko imaju isti klirens a sto je trojanac vec i pomenuo, ko hoce stvarno terenca zna se sta se kupuje a ovo ostalo ne znam koju namenu moze da ima i prenost u odnosu na heč, limuzinu ili MPV sem vizuelnog efekta.
- 123456
- Postovi: 1993
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Dobro veče
Čestitke još jednom.
Meni je glavna prednost SUV-a udobnost i praktičnost.
Za veće porodice je mnogo bolji izbor od limuzine jer imaju skoro ravan pod pozadi ili minimalno izražen što dosta olakšava deci. Onaj tunel bas zna da smeta.
Bolje amortizuju rupe i ne moraš toliko paziti pri parkiranju preko ivicnjaka u gradskoj voznji. Lakše se nalazi odgovarajući položaj sedenja i ulazak/izlazak je jednostavniji.
Mane veća potrošnja, buka vetra, cena...
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Meni je glavna prednost SUV-a udobnost i praktičnost.
Za veće porodice je mnogo bolji izbor od limuzine jer imaju skoro ravan pod pozadi ili minimalno izražen što dosta olakšava deci. Onaj tunel bas zna da smeta.
Bolje amortizuju rupe i ne moraš toliko paziti pri parkiranju preko ivicnjaka u gradskoj voznji. Lakše se nalazi odgovarajući položaj sedenja i ulazak/izlazak je jednostavniji.
Mane veća potrošnja, buka vetra, cena...
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslednja izmena od 123456 u 24 Feb 2024, 16:46, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Postovi: 291
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Dobro veče
Ljubitelj objasnio, suv ima prednost u gradu i zbog lakših ulazaka i izlazaka. S obzirom da ja vozim uglavnom po autoputu, za mene nije bilo dileme i odabrao sam Paju.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
- Postovi: 291
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Dobro veče
Doktore, ne mogu se složiti da je suv udobniji od limuzine d segmenta (možda i jeste, ali samo u gradskoj vožnji). Jednostavno, za mene je udobnost jednaka međuosovinskom rastojanju. Naravno, suv vozila na platformama d segmenta su već ravnopravni konkurenti limuzinama.123456 je napisao:Čestitke još jednom.
Meni je glavna prednost SUV-a udobnost i praktičnost.
Za veće porodice je mnogo bolji izbor od limuzine jer imaju skoro ravan pod pozadi ili minimalno izražen što dosta olakšava deci. Onaj tunel bas zna da smeta.
Bolje amortizuju rupe i ne moraš toliko paziti pri parkiranju preko ivicnjaka u gradskoj voznji.
Mane veća potrošnja, buka vetra, cena...
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 1993
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Dobro veče
Bolje upijaju rupe pri manjim brzinama. Više ljuljaju ali zato ih bolje prelaze. Neki lebdeći osećaj dok su limuzine kruće zbog nižeg klirensa.
Limuzine su bolje preko poprečnih neravnina na putu pri većim brzinama, tu dolazi do izražaja veće medjuosovinsko.
Nema idealnog i slažem se, da ljudi u neku ruku slede trendovima, umesto da prilagode auto svojim potrebama.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Limuzine su bolje preko poprečnih neravnina na putu pri većim brzinama, tu dolazi do izražaja veće medjuosovinsko.
Nema idealnog i slažem se, da ljudi u neku ruku slede trendovima, umesto da prilagode auto svojim potrebama.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslednja izmena od 123456 u 24 Feb 2024, 17:00, izmenjeno 2 puta ukupno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Ja u limo/heč više neću, osim ukoliko me nešto baš ne natera. Statusni simbol? Ne bih rekao, osim za one baš visoke klase. Jednostavno takvo je vreme i ponuda.
Prednosti i mane uvek postoje, svako bira šta mu odgovara.
Nikako mi nije jasno kako neko generalizuje stvari. Šta nas briga zašto neko drugi nešto (ne) vozi? Sada će neko drugome da objašnjava zašto je bolje da vozi Pasata u odnosu na Tiguana, ili obrnuto?
Još malo će biti:
Vidi kakva ti je žena. Znaš li da bi ti bolje odgovarala ovakva ili onakva...
TapaT
Prednosti i mane uvek postoje, svako bira šta mu odgovara.
Nikako mi nije jasno kako neko generalizuje stvari. Šta nas briga zašto neko drugi nešto (ne) vozi? Sada će neko drugome da objašnjava zašto je bolje da vozi Pasata u odnosu na Tiguana, ili obrnuto?
Još malo će biti:
Vidi kakva ti je žena. Znaš li da bi ti bolje odgovarala ovakva ili onakva...
TapaT
Re: Dobro veče
Najveca mana SUV a je da se lose vozi, jednostavno se to previse ljulja, previsoki su, sedi se previsoko da bi to bilo za krivine cak i kod normalne voznje, da ne pricam o nekoj dinamicniji voznji.
Re: Dobro veče
Kako to da suv bolje upija rupe nego limuzina? Zar ne bi trebalo da su tvrdji upravo zbog ljuljanja.