Mislim da je bas obrnuto, da sad tj od neke 2005-e plivajuci traje 150-200k km kod skoro svih dizel vozila. Ali su i cene spustene, pa se prosecno od 400-600e menja sa setim kvacila.Laki021 je napisao:Cini mi se da se situacija sa plivajucim dosta popravila poslednjih godina, tj da novija kola imaju manje problema sa tim.
Prava epidemija problema sa plivajucim se desavala na vozilima proizvedenim negde izmedju 2000-2006, kada su plivajuci zamajci poceli masovno da se upotrebljavaju a nisu jos bili dovedeni do zadovoljavajuceg nivoa.
Plivajući zamajac
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Plivajući zamajac
Re: Plivajući zamajac
Kod manuelnih se zanemaruje činjenica, vrlo je malo verovatno da će ceo menjač potpuno da se raspadne. Menja se ono što strada iz bilo kog razloga.
Da se osvrnem na napljuvani M32, remont je obično od 200 do 500 eura, zavisi koliko se raskanta. Ako kod TDI čovek rizikuje 10x veći trošak (meni je i dalje neverovatno), onda nesrećni M32 i ne izgleda toliko grozno iz tog ugla.
Da se osvrnem na napljuvani M32, remont je obično od 200 do 500 eura, zavisi koliko se raskanta. Ako kod TDI čovek rizikuje 10x veći trošak (meni je i dalje neverovatno), onda nesrećni M32 i ne izgleda toliko grozno iz tog ugla.
Re: Plivajući zamajac
Valeo kit 4P zamenski set upravo i ima lamelu sa oprugama. U kompletu su fiksni zamajac, korpa, lamela sa oprugama i druk lager.dragvorl je napisao:Samo sto bi sa fiksnim trebalo da ide posebna lamela sa oprugama bas za tu modifikaciju plivajuci-fiksni, mozda i to zaborave da stave.
Ne znam samo kolika je cena jer sam ipak uzeo komplet sa plivajucim zamajcem, pretpostavljam niza, samo koliko.
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Plivajući zamajac
Pa remont nije nista skuplji za ostale menjace nego za m32, samo se poredi cena ovlasceni i neovlasceni.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Plivajući zamajac
Mene je plivajući GM + LUK set kvačila sa druk lagerom i rukama izašao oko 0,23 dinara po km.
Trenutno me gorivo izađe 9,49 dinara po km.
Tako da što se mene tiče to uopšte nije skupo za zamenu.
Uvek gledaš kroz eksploataciju auta, odnosno po km, jer drugačije i nema smisla. A ne, ajoj sad moram da platim 500e, pa mi je puno. Jeste puno odjednom toliko dati, sasvim sigurno. Ali da si svaki dan ostavljao 4-5 dinara u kasicu, ne bi bio problem
Ovo ukoliko živiš u Srbiji. Ukoliko živiš negde na zapadu, onda mislim da ti nije problem od jedne plate odvojiti 500e i srediti to, bez mnogo palamude
A i uvek se može uzeti auto bez plivajućeg. Npr. spram TDI-ja troškovi eksploatacije jednog punta 1.2 su drastično manji, pa makar samo gledali gume i set kvačila. Tako da gledaš spram sebe.
Ako je nekom puno da jednom u dve godine plati 400-500e v. servis, 3x godišnje po 100e za mali, svake tri godine za gume 400-500e, svake godine registraciju 250e, plus gomilu nekih sitnica, onda je uzeo skup auto. To su tekući troškovi automobila, nije to preseravanje sa čipovima i ludilima, i to su troškovi koji se finansiraju od plate, a ne sa deviznog računa za crne dane. Svako nekad upadne u krizu neku, pa se malo poštapa, ali ako se poštapa sve vreme posedovanja automobila, onda se jbg pružio više nego što se može pokriti.
Al smo ga sad nadrvili
Trenutno me gorivo izađe 9,49 dinara po km.
Tako da što se mene tiče to uopšte nije skupo za zamenu.
Uvek gledaš kroz eksploataciju auta, odnosno po km, jer drugačije i nema smisla. A ne, ajoj sad moram da platim 500e, pa mi je puno. Jeste puno odjednom toliko dati, sasvim sigurno. Ali da si svaki dan ostavljao 4-5 dinara u kasicu, ne bi bio problem
Ovo ukoliko živiš u Srbiji. Ukoliko živiš negde na zapadu, onda mislim da ti nije problem od jedne plate odvojiti 500e i srediti to, bez mnogo palamude
A i uvek se može uzeti auto bez plivajućeg. Npr. spram TDI-ja troškovi eksploatacije jednog punta 1.2 su drastično manji, pa makar samo gledali gume i set kvačila. Tako da gledaš spram sebe.
Ako je nekom puno da jednom u dve godine plati 400-500e v. servis, 3x godišnje po 100e za mali, svake tri godine za gume 400-500e, svake godine registraciju 250e, plus gomilu nekih sitnica, onda je uzeo skup auto. To su tekući troškovi automobila, nije to preseravanje sa čipovima i ludilima, i to su troškovi koji se finansiraju od plate, a ne sa deviznog računa za crne dane. Svako nekad upadne u krizu neku, pa se malo poštapa, ali ako se poštapa sve vreme posedovanja automobila, onda se jbg pružio više nego što se može pokriti.
Al smo ga sad nadrvili
- Rakhil
- Postovi: 8336
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Plivajući zamajac
Svaka ti je ka' Njegoseva.
Re: Plivajući zamajac
nikaragva je napisao:Mene je plivajući GM + LUK set kvačila sa druk lagerom i rukama izašao oko 0,23 dinara po km.
Trenutno me gorivo izađe 9,49 dinara po km.
Tako da što se mene tiče to uopšte nije skupo za zamenu.
Uvek gledaš kroz eksploataciju auta, odnosno po km, jer drugačije i nema smisla. A ne, ajoj sad moram da platim 500e, pa mi je puno. Jeste puno odjednom toliko dati, sasvim sigurno. Ali da si svaki dan ostavljao 4-5 dinara u kasicu, ne bi bio problem
Ovo ukoliko živiš u Srbiji. Ukoliko živiš negde na zapadu, onda mislim da ti nije problem od jedne plate odvojiti 500e i srediti to, bez mnogo palamude
A i uvek se može uzeti auto bez plivajućeg. Npr. spram TDI-ja troškovi eksploatacije jednog punta 1.2 su drastično manji, pa makar samo gledali gume i set kvačila. Tako da gledaš spram sebe.
Ako je nekom puno da jednom u dve godine plati 400-500e v. servis, 3x godišnje po 100e za mali, svake tri godine za gume 400-500e, svake godine registraciju 250e, plus gomilu nekih sitnica, onda je uzeo skup auto. To su tekući troškovi automobila, nije to preseravanje sa čipovima i ludilima, i to su troškovi koji se finansiraju od plate, a ne sa deviznog računa za crne dane. Svako nekad upadne u krizu neku, pa se malo poštapa, ali ako se poštapa sve vreme posedovanja automobila, onda se jbg pružio više nego što se može pokriti.
Al smo ga sad nadrvili
Jedino sto to na zapadu nije 500e
Re: Plivajući zamajac
Znam, zato dolazite u Srbiju da malo vidite rodbinu i tako to
Ali zar to nije ulju radna temperatura, odnosno zar ono može da se pregreje?
Zanimljivo, a jednostavno za napraviti.nidza je napisao:Link za ivana: http://www.courtenaysport.co.uk/blog/20 ... h-vxr-m32/
Ali zar to nije ulju radna temperatura, odnosno zar ono može da se pregreje?
Poslednja izmena od nikaragva u 20 Maj 2015, 11:26, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Plivajući zamajac
Popravke auta manje vise podjednako bole u svakoj zemlji. Pri kupovini se oseti razlika, pri popravkama bas i ne.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Plivajući zamajac
Jbg, u DE kod privatnog mehanicara (licno poznajem coveka), radni sad 50-60 e, znaci jos bar 250-300 na cenu dela, sem ako ti da rabat ili radis kod nekog u supi ili slicno. To ni napolju nije malo za istresti iz novcanika, ali daleko lakse nego ovde.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Plivajući zamajac
Laki kolika je prosecna plata u nemackoj, svici?
Ako su ruke 300e za zamenu seta, a deo neka kosta kao ovde -> ne vidim zasto bi bio skuplji, pod uslovom da nisi kupio nesto sto tamo/ovde nema.
Znaci oko 800e te izadje zamena, onoga sto u srbiji kosta 570e.
Prosecna plata u Srbiji 300e, u nemackoj 3000e?
Ako su ruke 300e za zamenu seta, a deo neka kosta kao ovde -> ne vidim zasto bi bio skuplji, pod uslovom da nisi kupio nesto sto tamo/ovde nema.
Znaci oko 800e te izadje zamena, onoga sto u srbiji kosta 570e.
Prosecna plata u Srbiji 300e, u nemackoj 3000e?
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Plivajući zamajac
Svojevremeno sam se začudio koliko ljudi tamo istu sumu nekada teže istresaju iz novčanika nego ljudi kod nas, iako im je standard drastično veći. Možda zato i imaju više.
U vezi ovih popravki, matematika je takva da po cenama radnog sata tamo, bilo kakva veća popravka postaje upitno isplativa u odnosu na prodaju kola i uzimanje novih na kredit/lizing/šta_već Kola kupe ljudi iz Istočne Evrope, Balkana gde je popravka isplativa i svima lepo, čak i nama koji na kraju kupimo polovnjak sa magičnih 120k
U vezi ovih popravki, matematika je takva da po cenama radnog sata tamo, bilo kakva veća popravka postaje upitno isplativa u odnosu na prodaju kola i uzimanje novih na kredit/lizing/šta_već Kola kupe ljudi iz Istočne Evrope, Balkana gde je popravka isplativa i svima lepo, čak i nama koji na kraju kupimo polovnjak sa magičnih 120k
Širim haos!
Re: Plivajući zamajac
nikaragva je napisao:Laki kolika je prosecna plata u nemackoj, svici?
Ako su ruke 300e za zamenu seta, a deo neka kosta kao ovde -> ne vidim zasto bi bio skuplji, pod uslovom da nisi kupio nesto sto tamo/ovde nema.
Znaci oko 800e te izadje zamena, onoga sto u srbiji kosta 570e.
Prosecna plata u Srbiji 300e, u nemackoj 3000e?
Ma pazi da im nije 3000e prosecna neto plata u DE. Kao sto je i u Srbiji preko 300e, zvanicno 400 i nesto, zapravo je i vise (jer su mnogi prijavljeni na minimalac). Pa se jos izbrka bruto i neto i eto ti standardnog karambola. Cesto ljudi zamisljaju bajke kako je u DE.
U Ch su daleko vece plate, ali ti je i sat automehanicara u ovlascenm 190e, pride ti obracaunavaju i osetno vise radnog vremena nego u Srb, pa racunaj koliko kosta zamena. Kod majstor Pere je sat 120e.
Re: Plivajući zamajac
Dobro zato sam i pitao. Ali kolika god da je prosecna plata u nemackoj veca je od troska zamene seta kvacila. Dok u srbiji sa prosecnom platom to ne mozes da uradis. To je bila poenta.