TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Redovno odrzavanje, pk spaneri, neki semerinzi, resavamo neke decije boljke za tu pikslu i tako...
Dok se vlasnik ne odluci za dalje turpijanje, sto mu nije strano..
Dok se vlasnik ne odluci za dalje turpijanje, sto mu nije strano..
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
- Shone STI
- Postovi: 216
- Pridružio se: 07 Nov 2012, 11:59
- Garaža: Subaru Impreza WRX STI
- Lokacija: Pančevo
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Koji dihtung stavljate I koji je razlog zamene ako nije tajna?
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Bili su Cosworth, a sada ce zbog brzine pakovanja nazad ici Subaru OEM.
Tjuner koji je prethodno, pre nas pakovao motor, izgleda da nije dovoljno stegao glave, sto je uz novog vlasnika, koji ga vozi kao da sutra ne postoji, i uz povecan boost dovelo do ovog.
U sustini, ozbiljno tjuniran auto kome su pomerene granice izdrzljivosti jednostavno mora da ima ovakve situacije, tako da ako se vec igra tjuninga, onda se igra sa rezervom u dzepu, ili se vozi stock auto i amin.
Jedini je problem kad ti neko uzme pare za takav motor (i to poprilicnu svotu), uz garanciju da motor moze tako narednih 100k km, pa se desavaju ovakve stvari, no sta je, tu je, ucimo na tudjim greskama..
Tjuner koji je prethodno, pre nas pakovao motor, izgleda da nije dovoljno stegao glave, sto je uz novog vlasnika, koji ga vozi kao da sutra ne postoji, i uz povecan boost dovelo do ovog.
U sustini, ozbiljno tjuniran auto kome su pomerene granice izdrzljivosti jednostavno mora da ima ovakve situacije, tako da ako se vec igra tjuninga, onda se igra sa rezervom u dzepu, ili se vozi stock auto i amin.
Jedini je problem kad ti neko uzme pare za takav motor (i to poprilicnu svotu), uz garanciju da motor moze tako narednih 100k km, pa se desavaju ovakve stvari, no sta je, tu je, ucimo na tudjim greskama..
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Sreća da ga nisam kupio, ozbiljno sam razmišljao o kupovini.
- Shone STI
- Postovi: 216
- Pridružio se: 07 Nov 2012, 11:59
- Garaža: Subaru Impreza WRX STI
- Lokacija: Pančevo
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Taj motor je podlozan takvim stvarima I ko god tjunira taj motor moze da ocekuje ono najgore na zalost
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
za razliku od te mrcine kod tebe
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Najcrnje je sto je auto presao od te stage 2 generalne 2000km, i placeno momacki.
- TRIO_driver
- Postovi: 432
- Pridružio se: 27 Avg 2013, 09:36
- Garaža: Svašta nešto japansko interesantno.
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
2.5 STI ima svoju odredjenu stock boljku, koja se resi i amin.
Svaki naturpijan auto nema vise sigurnosne granice koje je fabrika ostavila, samo sto kod nas na prste jedne ruke mozes da nabrojis ljude koji mogu da priuste ozbiljan tuning, pre svega da se upuste u to..
Sadasnji vlasnik je drugar bivseg, bivsi vozi sivi Porsche, a bivsi vlasnik od Porsche vozi C63 AMG, a on je bio prvi vlasnik STI, pre toga likovi iz Krusevca sa KTM X-Bow, a prvi vlasnik Andrej Kulundzic. Znaci, o autu se sve zna, nema zle krvi, radi se i uziva u tome..
No, ono sto vlasnici kazu, a to je da su bili pametniji ranije, samo bi delove kupili, mi bismo pakovali auto, a samo mapiranje bi se uradilo negde drugde, no to je ta skola koja se plati i kraj..
EVO ima svojih boljki isto, recimo da je pre kupovine ovog STI kod mene u servisu na pregledu bio crni EVO 9, ali je covek odustao, jer mu nije legao, dok je STI bio pogodak. A nije bilo do para..
Svaki naturpijan auto nema vise sigurnosne granice koje je fabrika ostavila, samo sto kod nas na prste jedne ruke mozes da nabrojis ljude koji mogu da priuste ozbiljan tuning, pre svega da se upuste u to..
Sadasnji vlasnik je drugar bivseg, bivsi vozi sivi Porsche, a bivsi vlasnik od Porsche vozi C63 AMG, a on je bio prvi vlasnik STI, pre toga likovi iz Krusevca sa KTM X-Bow, a prvi vlasnik Andrej Kulundzic. Znaci, o autu se sve zna, nema zle krvi, radi se i uziva u tome..
No, ono sto vlasnici kazu, a to je da su bili pametniji ranije, samo bi delove kupili, mi bismo pakovali auto, a samo mapiranje bi se uradilo negde drugde, no to je ta skola koja se plati i kraj..
EVO ima svojih boljki isto, recimo da je pre kupovine ovog STI kod mene u servisu na pregledu bio crni EVO 9, ali je covek odustao, jer mu nije legao, dok je STI bio pogodak. A nije bilo do para..
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Sta znaci pripremiti auto za dalje uzivanje?
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
Oboriti sedišta
- TrioMotors
- Postovi: 206
- Pridružio se: 16 Sep 2013, 18:35
- Garaža: Japanac
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke
To znači da vlasnik može posle servisa da nastavi sa uživanjem u vožnji svog vozila, kao što je to bio slučaj i ranije...nikaragva je napisao:Sta znaci pripremiti auto za dalje uzivanje?
To već spada u domen individualnog korisnikaVelja je napisao:Oboriti sedišta
Svakako podržavamo!