Putarine u Srbiji
Re: Putarine u Srbiji
Izgleda da je problem pomeren severnije od NS.
Sad se žale da je skupo na delu Zmajevo - Sirig. Verovatno kao što je bilo od Pazove do Inđije.
Sad se žale da je skupo na delu Zmajevo - Sirig. Verovatno kao što je bilo od Pazove do Inđije.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putarine u Srbiji
NS ostao na jednom iskljucenju iz pravca SU.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10595
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Putarine u Srbiji
Nije to neki problem, narocito nece biti kada u funkciju udju sve pomocne saobracajnice koje se nalaze uz auto-put. Jos 2007. godine, u SAT-u ili VG, objavljen je clanak sa projektom i objasnjenjem kako ce sve funkcionisati kada i poslednja faza posla bude gotova. Sasvim dobro, samo i da docekamo.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putarine u Srbiji
Upravo u tome je problem, od projekta do realizacije 30-50 godina, a vreme leti...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Putarine u Srbiji
Minijaturna slika.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putarine u Srbiji
Aha, kapiram sad, ako budu uradili da bude ok vidljivost onda mozda i nije lose, mada ko slucajno promasi morace dosta da se voza...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Putarine u Srbiji
Debilno rešenje problema, ali Srbija...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putarine u Srbiji
Recite vi meni, 'oću li umeti ja da se sledeći put isključim za NS, ili ću opet do Vrbasa?
Širim haos!
Re: Putarine u Srbiji
Lakše ti je starim putem
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putarine u Srbiji
Mislim da je ovo samo iz SU, u kontra strani je vec reseno jer je posle naplatne.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Putarine u Srbiji
Ja ne vidim u cemu je problem?
Kada idemo iz pravca SU, jasno imamo znakove za odvajanje u NS, nakon odvajanja naplatne kucice... Kada se odvojimo onda mozemo da biramo 3 ulaza u grad u zavisnosti koji nam najvise odgovara (doduse Sever jos jedini nije pusten ali nije ostalo previse posla da se i to zavrsi).
Kada idemo iz pravca BG-a, isto imamo jasne znakove za iskljucenje, nakon iskljucenja naplatne kucice... i opet posle biras na koje ukljucenje ti odgovara da udjes u grad.
Prednost je dupla posto se svi vozaci koji zele da udju u NS odvajaju sa AP na jednom mestu i momentalno rasterecuju saobracaj.
Kada bi smo imali 3 odvojena odvajanja direktno sa AP sa sve naplatnim punktovima, to bi bilo em neprakticno zbog toliko kucica i zaposlenih (nepotrebno), em bi se na kratkoj deonici od 10km nagomilalo cak 3 direkatna ukljucenja/iskljucenja sto automatski usporava ali i ugrozava zaobracaj na AP.
Jedino sto su mozda mogli samo iskljucenje da odrade drugacije. Da vozaci ne moraju bas u zaustavnu traku pa da skrecu, vec da prosire put za 2 trake koje bi direktno vodile u iskljucenje za NS uz adekvatnu signalizaciju. E to je greska koju su napravili, posto sada vozacima moze da se desi da prolete a i usporava se saobracaj u zoni iskljucenja, povecava rizik....
Inace meni ovaj novi sistem apsolutno odgovara. Posto prosecno iz NS idem 2 puta nedeljno za BG a 3-4 puta prema SU, troskovi su daleko manji a sistem naplate i ukljucenja/iskljcenja je skroz OK.
Jedino sto sam primetio od kada je uveden novi sistem, da su guzve na naplatnoj rampi prema SU daleko vece, bas se dosta ceka tako da je obavezno izvaditi ENP aparat ko vozi cesce (i ja ga uzimam sledece nedelje).
Mada ce ovo biti prava stvar tek kada pokriju bas sva ukljucenja/iskljucenja i skroz uklone naplatne rampe na sred AP izmedju SU-NS i NS-BG. Lepo gde god da se ukljucis na AP uzimas karticu a gde god da se iskljucis placas, i kraj price.
Kada idemo iz pravca SU, jasno imamo znakove za odvajanje u NS, nakon odvajanja naplatne kucice... Kada se odvojimo onda mozemo da biramo 3 ulaza u grad u zavisnosti koji nam najvise odgovara (doduse Sever jos jedini nije pusten ali nije ostalo previse posla da se i to zavrsi).
Kada idemo iz pravca BG-a, isto imamo jasne znakove za iskljucenje, nakon iskljucenja naplatne kucice... i opet posle biras na koje ukljucenje ti odgovara da udjes u grad.
Prednost je dupla posto se svi vozaci koji zele da udju u NS odvajaju sa AP na jednom mestu i momentalno rasterecuju saobracaj.
Kada bi smo imali 3 odvojena odvajanja direktno sa AP sa sve naplatnim punktovima, to bi bilo em neprakticno zbog toliko kucica i zaposlenih (nepotrebno), em bi se na kratkoj deonici od 10km nagomilalo cak 3 direkatna ukljucenja/iskljucenja sto automatski usporava ali i ugrozava zaobracaj na AP.
Jedino sto su mozda mogli samo iskljucenje da odrade drugacije. Da vozaci ne moraju bas u zaustavnu traku pa da skrecu, vec da prosire put za 2 trake koje bi direktno vodile u iskljucenje za NS uz adekvatnu signalizaciju. E to je greska koju su napravili, posto sada vozacima moze da se desi da prolete a i usporava se saobracaj u zoni iskljucenja, povecava rizik....
Inace meni ovaj novi sistem apsolutno odgovara. Posto prosecno iz NS idem 2 puta nedeljno za BG a 3-4 puta prema SU, troskovi su daleko manji a sistem naplate i ukljucenja/iskljcenja je skroz OK.
Jedino sto sam primetio od kada je uveden novi sistem, da su guzve na naplatnoj rampi prema SU daleko vece, bas se dosta ceka tako da je obavezno izvaditi ENP aparat ko vozi cesce (i ja ga uzimam sledece nedelje).
Mada ce ovo biti prava stvar tek kada pokriju bas sva ukljucenja/iskljucenja i skroz uklone naplatne rampe na sred AP izmedju SU-NS i NS-BG. Lepo gde god da se ukljucis na AP uzimas karticu a gde god da se iskljucis placas, i kraj price.
- Darko
- Postovi: 9093
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Putarine u Srbiji
Jesu li u funkciji i ulaz u ns prema najlonu i prema pumpi avia u oba smera (i iz pravca subotice i iz pravca beograda)? da li ce tako biti i sa bulevarom evrope?
Re: Putarine u Srbiji
Naplatna rampa iz pravca Beograda je previše daleko od NS, a sve zato što su hteli da smanje broj kućica i da uključe Kać u zajednički sistem naplate. Ali lakše je napraviti nekoliko km puta nego postaviti kućicu...goblin je napisao:Ja ne vidim u cemu je problem?
Kada idemo iz pravca SU, jasno imamo znakove za odvajanje u NS, nakon odvajanja naplatne kucice... Kada se odvojimo onda mozemo da biramo 3 ulaza u grad u zavisnosti koji nam najvise odgovara (doduse Sever jos jedini nije pusten ali nije ostalo previse posla da se i to zavrsi).
Kada idemo iz pravca BG-a, isto imamo jasne znakove za iskljucenje, nakon iskljucenja naplatne kucice... i opet posle biras na koje ukljucenje ti odgovara da udjes u grad.
Prednost je dupla posto se svi vozaci koji zele da udju u NS odvajaju sa AP na jednom mestu i momentalno rasterecuju saobracaj.
Kada bi smo imali 3 odvojena odvajanja direktno sa AP sa sve naplatnim punktovima, to bi bilo em neprakticno zbog toliko kucica i zaposlenih (nepotrebno), em bi se na kratkoj deonici od 10km nagomilalo cak 3 direkatna ukljucenja/iskljucenja sto automatski usporava ali i ugrozava zaobracaj na AP.
Jedino sto su mozda mogli samo iskljucenje da odrade drugacije. Da vozaci ne moraju bas u zaustavnu traku pa da skrecu, vec da prosire put za 2 trake koje bi direktno vodile u iskljucenje za NS uz adekvatnu signalizaciju. E to je greska koju su napravili, posto sada vozacima moze da se desi da prolete a i usporava se saobracaj u zoni iskljucenja, povecava rizik....
Inace meni ovaj novi sistem apsolutno odgovara. Posto prosecno iz NS idem 2 puta nedeljno za BG a 3-4 puta prema SU, troskovi su daleko manji a sistem naplate i ukljucenja/iskljcenja je skroz OK.
Jedino sto sam primetio od kada je uveden novi sistem, da su guzve na naplatnoj rampi prema SU daleko vece, bas se dosta ceka tako da je obavezno izvaditi ENP aparat ko vozi cesce (i ja ga uzimam sledece nedelje).
Mada ce ovo biti prava stvar tek kada pokriju bas sva ukljucenja/iskljucenja i skroz uklone naplatne rampe na sred AP izmedju SU-NS i NS-BG. Lepo gde god da se ukljucis na AP uzimas karticu a gde god da se iskljucis placas, i kraj price.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Putarine u Srbiji
Mislim da je pisalo da su neki dan petlju Temerin iz pravca SU zatvorili trajno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Putarine u Srbiji
Za sada su u finkciji u oba smera (i ulaz i izlaz) dva ulaza u NS. Jedan na zrenjaninskom putu i najblizi BG-u (prolazi pored Porsche-a i ostalih auto salona...), durgi je taj kod Rodica koji izlazi na najlon i Temerinsku.Darko je napisao:Jesu li u funkciji i ulaz u ns prema najlonu i prema pumpi avia u oba smera (i iz pravca subotice i iz pravca beograda)? da li ce tako biti i sa bulevarom evrope?
Treci ce biti (najblizi SU) NS-Sever i izlazice na bulevar evrope.
Pa u principu meni kao vozacu apsolutno svejedno da li je kucica na 10km ili 40km od izlaza iz grada (nebitno dal idem iz BG u NS ili obratno). Jednostavno znam da me ceka jedno zaustavljanje i placanje tih 190din, pa mi svejedno gde se nalazi na putu koji prolazim.Geza je napisao: Naplatna rampa iz pravca Beograda je previše daleko od NS, a sve zato što su hteli da smanje broj kućica i da uključe Kać u zajednički sistem naplate. Ali lakše je napraviti nekoliko km puta nego postaviti kućicu...
Jedina prava stvar ce biti kada pokriju sve ulaze/izlaze sa punktovima i skroz uklone rampu na sred AP.