Vožnja na gas - vaša iskustva
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Izdvajam link ka opisu TAP da se ne bi zagubio u postu
http://www.ac.com.pl/products-autogas/t ... ap-03/341/
http://www.ac.com.pl/products-autogas/t ... ap-03/341/
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
gasni ECU i varijator paljenja su dva odvojena uređaja i kao takvi mogu raditi jedan nezavisno od drugog,bez obzira kojeg je tipa jedan a kojeg drugi.
Inače postoje i plinski ECU koji već u sebi imaju integrisan varijator paljenja.
Inače postoje i plinski ECU koji već u sebi imaju integrisan varijator paljenja.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Da, kao sto je opisano prethodno.
Nego imas li prakticnog iskustva sa podesavanjem paljenja?
Nego imas li prakticnog iskustva sa podesavanjem paljenja?
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
danas sam se u taxiju vozio u lepo ocuvanoj hondi accord type S 2.4 na plin
vrlo impresivno, potrosnja 15 litara po gradu po ovom kijametu napolju
dosta jeftinije od moje astre H sa 1.9 CDTI 150 KS motorom koji ladno ovih dana trosi 10-12 u gradu
kratke relacije, ne stigne da se ugreje, kreni stani. katastrofa.
vrlo impresivno, potrosnja 15 litara po gradu po ovom kijametu napolju
dosta jeftinije od moje astre H sa 1.9 CDTI 150 KS motorom koji ladno ovih dana trosi 10-12 u gradu
kratke relacije, ne stigne da se ugreje, kreni stani. katastrofa.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Daljubitelj je napisao:Da, kao sto je opisano prethodno.
Nego imas li prakticnog iskustva sa podesavanjem paljenja?
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Jel to pise na bc ili je to ceh na pumpi koji ti je on rekao?gazza je napisao:danas sam se u taxiju vozio u lepo ocuvanoj hondi accord type S 2.4 na plin
vrlo impresivno, potrosnja 15 litara po gradu po ovom kijametu napolju
dosta jeftinije od moje astre H sa 1.9 CDTI 150 KS motorom koji ladno ovih dana trosi 10-12 u gradu
kratke relacije, ne stigne da se ugreje, kreni stani. katastrofa.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Fino, taman da sebi razjasnim neke nedoumice.
Na koliko stepeni ukupnog pretpaljenja treba na leru,oko 800, da bude podesen ugao pri radu na TNG mesavinu koja je kod nas?
Koji je prema iskustvu optimalni nivo korekcije paljenja pri upotrebi TNG, neki opseg recimo koji si isprobao kroz razlicite obrtaje motora?
Recimo na koliko podesiti na ranije pri 3500 obrtaja. Ukupno koliko, fabricki ugao + varijacija sa TAP uredjajem.
Na koliko stepeni ukupnog pretpaljenja treba na leru,oko 800, da bude podesen ugao pri radu na TNG mesavinu koja je kod nas?
Koji je prema iskustvu optimalni nivo korekcije paljenja pri upotrebi TNG, neki opseg recimo koji si isprobao kroz razlicite obrtaje motora?
Recimo na koliko podesiti na ranije pri 3500 obrtaja. Ukupno koliko, fabricki ugao + varijacija sa TAP uredjajem.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ugao paljenja kod motora koji su su upravljani EUJ(ECU) ugao paljenja je u stalnom variranju,u zavisnosti od nivoa opterećenja ,motora,broja obraja,sastava smeše, i još gomile podataka koje EUJ prima,obrađuje kako bi na osnovu toga odredila stepen paljenja.
Sa varijatorom paljenja, ti ne možeš određivati koji stepen paljenja će biti, već koliko će u datom režimu motora,pomeriti standardni ugao paljenja,a koliko je to, to sam određuješ,u okviru nekihdozvoljenih granica.
Sa varijatorom paljenja, ti ne možeš određivati koji stepen paljenja će biti, već koliko će u datom režimu motora,pomeriti standardni ugao paljenja,a koliko je to, to sam određuješ,u okviru nekihdozvoljenih granica.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ko je juče gledao SAT mogao je da sazna neverovatan podatak da kod nas niko ne kontroliše čistoću TNGa
Inspekcija gleda nekoliko osobina uzorka kod uvoznika i daje im sertifikat, ali čvrsti ostatak nakon isparavanja ih ne interesuje.
Masovno se kvare dizne i isparivači, a svi znaju da je isključivi krivac prljavi TNG
Inspekcija gleda nekoliko osobina uzorka kod uvoznika i daje im sertifikat, ali čvrsti ostatak nakon isparavanja ih ne interesuje.
Masovno se kvare dizne i isparivači, a svi znaju da je isključivi krivac prljavi TNG
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10594
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Bio sam svedok kada mi je radjen redovan servis na 20k km. Majstor je iz starog filtera istresao finu kolicinu smeca, nalik prahu iz tonera. To je ono sto ostane u filteru, a koliko prodje dalje, pitanje je za milion dolara.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
To se podrazumeva i pitanje se ne odnosi na to. Fabricka mapa ECU kojom upravlja uglom paljenja nije podesena na TNG gorivo vec odredjenu mesavinu benzina. Korekcija te mape je potrebna/ pozeljna i pitanje se odnosi na tu dodatnu korekciju prilaogdjenja za TNG..speedplus je napisao:Ugao paljenja kod motora koji su su upravljani EUJ(ECU) ugao paljenja je u stalnom variranju,u zavisnosti od nivoa opterećenja ,motora,broja obraja,sastava smeše, i još gomile podataka koje EUJ prima,obrađuje kako bi na osnovu toga odredila stepen paljenja.
Naravno da varijatorom mozes uticati na ugao paljenja za dati rezim motora. Upravo je svrha varijatora pomerati paljenje na ranije ili kasnije tog nekog standardnog fabrickog ugla.speedplus je napisao: Sa varijatorom paljenja, ti ne možeš određivati koji stepen paljenja će biti, već koliko će u datom režimu motora,pomeriti standardni ugao paljenja,a koliko je to, to sam određuješ,u okviru nekihdozvoljenih granica.
Pitao sam upravo za to koje su neke dozvoljene granice za nasu mesavinu TNG koja imas iz prakse.
2D mapiranje, koliko stepeni ranije pri koliko obrtana u minuti ti odredjujes_
Tek sam sada primetio odgovor, hvala na pomoci.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Gledam i ne verujemVelja je napisao:Ko je juče gledao SAT mogao je da sazna neverovatan podatak da kod nas niko ne kontroliše čistoću TNGa
Inspekcija gleda nekoliko osobina uzorka kod uvoznika i daje im sertifikat, ali čvrsti ostatak nakon isparavanja ih ne interesuje.
Masovno se kvare dizne i isparivači, a svi znaju da je isključivi krivac prljavi TNG
Mozemo mi da se smejemo Alvirku, ali covek se bar trudi da nesto uradi.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- TheWickerMan
- Postovi: 10488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
U principu na pretakalištima ima filtera ali niko ne kontroliše zaprljanost i finoću. Svaka cisterna ima filter na istakanju ali vozači masovono ga vade da bi brže istakali. I tako...
sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk
sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic EU8 1.6 VTEC 2003
Koliko znam, Europetrol nabavlja plin od Mola.trojanac je napisao:Civic bio na tretmanu kod dr. Babića, zbog problema sa lošim plinom. Očistio sve, zamenio filtere, prekontrolisao sve zbog reatesta koji moram da radim u avgustu.
Pitao sam ga gde da sipam, kaže samo MOL. Nije mi baš nigde usput ali gledaću nekako da ga ukombinujem. Inače sipam na Europetrolu najčešće, NIS i OMV ponekad.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Honda Civic EU8 1.6 VTEC 2003
Ma gde ćeš da juriš MOL... Sipaj gde ti je najbliže, pa za godinu dana opet na servis.