Naši snimci saobraćajnih situacija
- grujicd
- Postovi: 8425
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Pančevac je pod znakom "izvan naseljenog mesta". Samim tim ne važe ni pravila o ravnopravnim trakama koja čini mi se važe samo u gradu. Sa druge strane kad se van grada vozi u koloni, a to je na pančevcu skoro uvek, ima pravilo da vožnja u koloni nije preticanje ako tvoja kolona ide brže.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Pravilno ili ne, nekim normalnim ponašanjem u saobraćaju bi sve bilo drugačije.
Dva ili tri takva vozača mogu dosta usporiti saobraćaj. Imao sam situaciju gde smo se kretali nekih 40ak km/h, na Zrenjaninskom putu, i to priličan deo. Mislio sam da je neki kamion, ko zna. Ispostavilo se da su dve žene (pogodilo se tako), jedna u desnoj, druga malo dalje u levoj traci, vozile svoju vožnju. Sa vozilima koja ih pretiču, uključujući autobuse i kamione + gomila semafora, saobraćaj se značajno usporio - a tuda idem svakodnevno, primeti se razlika. Još je bio vikend, nešto manje vozila.
Gospođe nisu prekršile nijedno pravilo, ali saobraćaj na kompletnoj deonici trpi.
Dva ili tri takva vozača mogu dosta usporiti saobraćaj. Imao sam situaciju gde smo se kretali nekih 40ak km/h, na Zrenjaninskom putu, i to priličan deo. Mislio sam da je neki kamion, ko zna. Ispostavilo se da su dve žene (pogodilo se tako), jedna u desnoj, druga malo dalje u levoj traci, vozile svoju vožnju. Sa vozilima koja ih pretiču, uključujući autobuse i kamione + gomila semafora, saobraćaj se značajno usporio - a tuda idem svakodnevno, primeti se razlika. Još je bio vikend, nešto manje vozila.
Gospođe nisu prekršile nijedno pravilo, ali saobraćaj na kompletnoj deonici trpi.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
@ljubitelj
Pupinov most je u pitanju. Dakle realno ogranicenje bi moralo biti 80, ali je 50 iz Srpskih razloga.
Apsolutno se slazem da sam trebao biti u desnoj traci, kao i svi ostali koji voze srednjom, a desna prazna. ALI, problem je sto u desnoj traci redovno nailazim na prepreke u vidu parkiranih automobila (neposredno iza nadvoznjaka), biciklista, nasumicnih kesa (pune...necim?), gomilica zemlje i blata i na sve to, pola tog pravca je potpuno neosvetljeno. Zaista gledam da se sklonim u desnu, ali samo po danu i dok je pregledno.
Pupinov most je u pitanju. Dakle realno ogranicenje bi moralo biti 80, ali je 50 iz Srpskih razloga.
Apsolutno se slazem da sam trebao biti u desnoj traci, kao i svi ostali koji voze srednjom, a desna prazna. ALI, problem je sto u desnoj traci redovno nailazim na prepreke u vidu parkiranih automobila (neposredno iza nadvoznjaka), biciklista, nasumicnih kesa (pune...necim?), gomilica zemlje i blata i na sve to, pola tog pravca je potpuno neosvetljeno. Zaista gledam da se sklonim u desnu, ali samo po danu i dok je pregledno.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Trake su jednake svuda, sem na AP.grujicd je napisao:Pančevac je pod znakom "izvan naseljenog mesta". Samim tim ne važe ni pravila o ravnopravnim trakama koja čini mi se važe samo u gradu. Sa druge strane kad se van grada vozi u koloni, a to je na pančevcu skoro uvek, ima pravilo da vožnja u koloni nije preticanje ako tvoja kolona ide brže.
Ja sam jedan od tih koji koriste zakonsko pravo u dosta slucajeva da stanem za pravo gde je uslov za desno.
Dakle, ima negde gde ima smisla i negde gde je retardirano.
Retardirano je u bulevaru, gde je uslov za desno za batutovu, a ima smisla u cvijicevoj, ako ides ka dunavskoj posle.
Takodje je u bulevaru normalno, gde je uslov za ruzveltovu. Prvo sto gledam onoga sto ide tu desno kao retarda, sto nije isao ranije preko 27. Marta i zaobisao ta 2 semafora u bulevaru, a drugo je sto necu posle da ne mogu pravo da idem, posto se leva traka tu posle pretvara u traku samo za levo na sledecem semaforu, a po pravilu nece ljudi da te puste da se prestrojis u srednju.
Ja sam neko ko razmislja 3-4 ulice unapred i po tome biram trake.
Dakle, kada idem ka Tempu iz takovske, drzim desnu u takovskoj, da bi skrenuo u srednju/desnu za pravo u cvijicevoj i posle tom produzio pravo do uslovnog za desno kod poenkareove i tu iz desnom trakom skrenuo levo, opet u desnu traku u poenkareovoj, da bih na sledecem semaforu skrenuo na uslovno desno za dunavsku. E tu obicno retardi stanu da idu pravo, da bi bili ispred 2-3 auta u levoj traci i tu je primer drbilnog stajanja na uslovu.
Jeste sve to po zakonu, ali je dzukacki.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Mudro zboriš.Velja je napisao:Ne vidim u čemu je problem skloniti se u srednju traku kad se ukaže prilika i pustiti trkače da nastave svoje ludiranje.
Ovo deljenje lekcija bi proglasio krivičnim delom, da sam premijer just for one day...
Za budale najbolja taktika "putuj igumane". Taj će sam sebe već kazniti, ne treba mu pomoć od bilo koga.
Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Cemu zurba, krene se na vreme i laganeze, cruziras, ne vozis vozilo pod pratnjom pa da moraju svi da ti se sklone.pedja je napisao:Danas mi je bio tačno 10. (slovima: deseti) put u nizu (da, počeo sam da brojim), kako sam na Pančevačkom mostu morao da pretičem desnom trakom. Inače, skoro uvek idem od Bogoslovije.
To nije zato što divljam, već zato što neko redovno zasedne u levu i ne mrda. Vozim iza neko vreme, blicnem, ništa. Jedan je samo bacio sva četiri, da ne bude da me nije primetio i ostao u levoj traci Neverovatno, deseti put u nizu!
Oni su naravno trebali da ti se sklone bilo bi to ok kulturno sa njihove strane.
Opet kazem bolje krenuti i na vreme ili cak i ranije pa lagano srednja i po ogranicenju, kad bi svi tako radili svima bi nam bilo lakse u saobracaju.
Sent from my One+3 via Tapatalk
Postujte saobracajne propise!!!
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Niti žurim, niti jurim, samo relativno normalno vozim.
Više je zanimljivo da se dešava deseti put u nizu.
Evo jutros, kružni tok, sve stoji, a lik (koji inače nema prednost) svira li svira.
Ima li neko pojašnjenje za to? Inače, pozadi mu radi jedna štopaljka i jedna pozicija pozadi, auto zaleđen...
Više je zanimljivo da se dešava deseti put u nizu.
Evo jutros, kružni tok, sve stoji, a lik (koji inače nema prednost) svira li svira.
Ima li neko pojašnjenje za to? Inače, pozadi mu radi jedna štopaljka i jedna pozicija pozadi, auto zaleđen...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
@marketman, razumeo sam sada situaciju i stanje na putu.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Objasnjenje, bahatost, neodgovornost, nekultura.
Sent from my One+3 via Tapatalk
Sent from my One+3 via Tapatalk
Postujte saobracajne propise!!!
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Grujicd je u pravu, trake su jednake samo u naseljenom mestu. Van naseljenog mesta se pretiče isključivo s leve strane, bez obzira na vrstu puta. S desne strane se može preticati ako su formirane kolone. Član 53 ZOBS-a.Xepoj87 je napisao:Trake su jednake svuda, sem na AP.grujicd je napisao:Pančevac je pod znakom "izvan naseljenog mesta". Samim tim ne važe ni pravila o ravnopravnim trakama koja čini mi se važe samo u gradu. Sa druge strane kad se van grada vozi u koloni, a to je na pančevcu skoro uvek, ima pravilo da vožnja u koloni nije preticanje ako tvoja kolona ide brže.
Ђенерал Јанковић
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
11. Preticanje i obilaženje
Član 53
Preticanje i obilaženje vrši se sa leve strane vozila koje se pretiče.
Preticanje mora da se vrši sa desne strane ako je vozilo na kolovozu zauzelo takav položaj i njegov vozač
daje takav znak da se sa sigurnošću može zaključiti da to vozilo skreće ulevo.
Tramvaj koji se kreće po šinama postavljenim na sredini kolovoza sme da se pretiče samo sa desne
strane, ako između njega i desne ivice kolovoza postoji saobraćajna traka.
Na putu na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u istom smeru,
na kome su kolone vozila, brže kretanje vozila u jednoj traci od kretanja vozila u drugoj traci ne smatra se
preticanjem.
Na putu u naselju na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u
istom smeru, prolaženje sa desne strane vozila koje se ne kreće krajnjom desnom saobraćajnom trakom,
ne smatra se preticanjem.
Tako je, moja greska.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Član 53
Preticanje i obilaženje vrši se sa leve strane vozila koje se pretiče.
Preticanje mora da se vrši sa desne strane ako je vozilo na kolovozu zauzelo takav položaj i njegov vozač
daje takav znak da se sa sigurnošću može zaključiti da to vozilo skreće ulevo.
Tramvaj koji se kreće po šinama postavljenim na sredini kolovoza sme da se pretiče samo sa desne
strane, ako između njega i desne ivice kolovoza postoji saobraćajna traka.
Na putu na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u istom smeru,
na kome su kolone vozila, brže kretanje vozila u jednoj traci od kretanja vozila u drugoj traci ne smatra se
preticanjem.
Na putu u naselju na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u
istom smeru, prolaženje sa desne strane vozila koje se ne kreće krajnjom desnom saobraćajnom trakom,
ne smatra se preticanjem.
Tako je, moja greska.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
-
- Postovi: 166
- Pridružio se: 10 Apr 2015, 13:53
- Garaža: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Pancevac je tipican primer nemarnosti nasih putara koji postavljaju signalizaciju kako hoce i gde hoce.grujicd je napisao:Pančevac je pod znakom "izvan naseljenog mesta". Samim tim ne važe ni pravila o ravnopravnim trakama koja čini mi se važe samo u gradu. Sa druge strane kad se van grada vozi u koloni, a to je na pančevcu skoro uvek, ima pravilo da vožnja u koloni nije preticanje ako tvoja kolona ide brže.
Iz pravca Beograda je put u naselju, isto tako i iz pravca Zrenjanina jer nema znaka za izlazak iz naselja. Medjutim, iz pravca Panceva je put van naselja jer na ukljucenju iz tog pravca ima znak za izlazak iz naselja. Naravno, za one iz Panceva, nigde posle nema znaka za ponovni ulazak u naselje.
Esse Quam Videri
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
A njima je tako svejedno
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Sto se tice voznje istom brzinom u levoj traci, to se cesto desava i na magistralnom putu. Kao primer cu uzeti grad odakle sam, Uzice. Vecina vas je verujem putovala ka Zlatiboru (ili moru) i prosla tom deonicom. Radi se o deonici od Uzica do Bele Zemlje, gde konsantno imaju 2 trake u jednom smeru (uzbrdo). Ljudi iz Uzica i okolnih mesta nikada nece voziti levom trakom, sto je i logicno. Ali moram da kazem da ljudi iz Beograda, Novog Sada i jos nekih gradova uvek to rade, iako na tom delu puta jednostavno nikad nema guzve, i svi voze 80 u desnoj traci. Cak se desava da neko vozi i sporije u levoj. Sa neke strane i razumem te ljude, kod nas u Uzicu nigde nemaju 2 trake u jednom smeru, dok u Beogradu u skoro svakoj ulici postoje. Ali po zakonu isto ne sme tako da se vozi, a pre svega je nepotrebno( bar na tom delu puta).
Sto se tice raskrsnice sa uslovnom strelicom, desilo mi se par puta, isto u Uzicu da budem prvi u koloni, ukljuci mi se desna uslovna, i neko mi svira. Opet ljudi sa tablicama iz vecih gradova. Kad imaju dve trake za jedan smer, to je pederska fora stati tako, ali kad ima jedna nema gde drugo.
Da ne ispadne sad da ja pricam nesto lose o vozacima iz Beograda, Novog Sada ili slicno, ne zelim da generalizujem stvari, ali je cinjenica da ovo za magistralu uglavnom rade ljudi koji nisu iz mog kraja.
Sto se tice raskrsnice sa uslovnom strelicom, desilo mi se par puta, isto u Uzicu da budem prvi u koloni, ukljuci mi se desna uslovna, i neko mi svira. Opet ljudi sa tablicama iz vecih gradova. Kad imaju dve trake za jedan smer, to je pederska fora stati tako, ali kad ima jedna nema gde drugo.
Da ne ispadne sad da ja pricam nesto lose o vozacima iz Beograda, Novog Sada ili slicno, ne zelim da generalizujem stvari, ali je cinjenica da ovo za magistralu uglavnom rade ljudi koji nisu iz mog kraja.
Сад му није ништа...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Na takvim magistralama je drugi problem u bespotrebnoj vožnji levom trakom - uskraćuje se mogućnost preticanja onima iz drugog smera, tamo gde je to dozvoljeno. Zasednu u levu traku i pretiču vazduh, dok sa druge strane neko vozi iza kamiona i kune ga u punom asortimanu.