Emisije CO2 i NOx
Re: Emisije CO2 i NOx
Pa ni Japanci ne dozvoljavaju dizele, a Ameri su beše i omasovili katalizatore...
Ali dobro rečeno, šta im je trebalo da probaju da uvale Amerima...
Ali dobro rečeno, šta im je trebalo da probaju da uvale Amerima...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- grujicd
- Postovi: 8429
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
U zadnjem SAT-u pišu o Yarisu za 2017. Novi je motor 1.5 atmo, 111ks, 136Nm pri 4400o/min. Do 100 stize za 11, max brzina 175, prosečna potrošnja 4.6
Prvi motor za koji znam da je okrenuo trend downsizinga, sa idejom da dobru emisiju i potrošnju pokaze i po novom RDE (Real driving emission) standardu homologacije.
Mene za razliku od ovih stvari više zanima kakav je u vožnji, prethodni 1.33 100ks benzinac mi se uopšte nije svideo, da li zbog zvuka, ili što je bio previše linearan, možda je bio nerazrađen, ili je samo u pitanju navika, ne znam, nije mi nikako legao, u poređenju sa motorom u Jazzu.
Prvi motor za koji znam da je okrenuo trend downsizinga, sa idejom da dobru emisiju i potrošnju pokaze i po novom RDE (Real driving emission) standardu homologacije.
Mene za razliku od ovih stvari više zanima kakav je u vožnji, prethodni 1.33 100ks benzinac mi se uopšte nije svideo, da li zbog zvuka, ili što je bio previše linearan, možda je bio nerazrađen, ili je samo u pitanju navika, ne znam, nije mi nikako legao, u poređenju sa motorom u Jazzu.
Re: Emisije CO2 i NOx
Da je dobar išao bi i u C-HR umesto 1.2 turbo?
- grujicd
- Postovi: 8429
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
I za Yaris je tek adekvatan, bio bi preslab za CH-R.
Re: Emisije CO2 i NOx
Nije tako nov.. radi po atkinsu, mora da ima veću zapreminu da bi mogao da je "smanji" u ciklusu
Boringly average, but also perfect for school run mums
- grujicd
- Postovi: 8429
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
Za ovaj piše da može da radi i u Atkinsovom i u Otovom ciklusu (neću se praviti da znam šta to znači), i da može u trenutku da prebacuje iz jednog u drugi, Oto ciklus se koristi u višim obrtajima i kad trebaju performanse. Verovatno je evolucija motora koji je ranije išao u hibride, gde je (valjda) radio samo po Atkinsu.
- shandu90
- Postovi: 12385
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Emisije CO2 i NOx
Toyota bi ozbiljno morala da poradi na paleti benzinskih motora, s obzirom da ih dizel ne zanima u putnickom programu.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Emisije CO2 i NOx
Mercedes je danas izjavio da ocekuje da i oni dobiju po p.. zbog dizel skandala.
Kako kazu uredjaji koji su skoro proglaseni kao prevarantski su normalan sastavni deo njihovih dizela...
https://www.google.ch/amp/mobile.reuter ... SKBN17S0IU
Kako kazu uredjaji koji su skoro proglaseni kao prevarantski su normalan sastavni deo njihovih dizela...
https://www.google.ch/amp/mobile.reuter ... SKBN17S0IU
Re: Emisije CO2 i NOx
Ne moze motor da radi i po atkinsonu i oto ciklusu.
Dve razlicite konstrukcije motora.
Dve razlicite konstrukcije motora.
- grujicd
- Postovi: 8429
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Emisije CO2 i NOx
Nešto su napravili sa ventilima što omogućava da se prebacuju u jedan ili drugi režim. Ima ovde objašnjenje, za mene je to sve špansko selo:
http://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petr ... -the-yaris
http://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petr ... -the-yaris
Re: Emisije CO2 i NOx
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1254577
Dobro, dizelaši su sporni, i šta sad?
Vozila sa dizelskim motorima mnogo više zagađuju okolinu nego što se tvrdilo.
Čak i u Nemačkoj...
Dobro, dizelaši su sporni, i šta sad?
Vozila sa dizelskim motorima mnogo više zagađuju okolinu nego što se tvrdilo.
Čak i u Nemačkoj...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Emisije CO2 i NOx
Koliko su politicari nerealni i pali s marsa to je neverovatno. Zasto autoindustrija ne bi lepo uplatila 100 000 milijardi na neki racun...
Jedino realno resenje je svaliti sve troskove na vozace dizel vozila (nije bas da nisu znali sta rade kad su kupovali dizele, ne treba se praviti nevest i naivan). Dati im neki realan rok od godinu dana da ili zamene vozila ili ih preprave (dakle zamene). Sto pre zabraniti dizele je jedino pravo resenje problema.
Jedino realno resenje je svaliti sve troskove na vozace dizel vozila (nije bas da nisu znali sta rade kad su kupovali dizele, ne treba se praviti nevest i naivan). Dati im neki realan rok od godinu dana da ili zamene vozila ili ih preprave (dakle zamene). Sto pre zabraniti dizele je jedino pravo resenje problema.
Re: Emisije CO2 i NOx
Najbolje da je tako jednostavno. Šta sa dizel motorima u komercijalnim vozilima i raznim statičnim dizel agregatima, termoelektranama, sve to ne zagađuje vazduh, samo automobili? Nije nego.
Re: Emisije CO2 i NOx
90% problema je u gradovima. Nema potrebe biti perfekcionista i odmah ici na resenje koje resava sve a u medjuvremenu nista ne raditi, dovoljno je za pocetak napraviti ovako veliki korak koji resava najveci deo problema.
Re: Emisije CO2 i NOx
Bole ih ćoše, guraju hibridnu priču i imaju uspeha u tome.shandu90 je napisao:Toyota bi ozbiljno morala da poradi na paleti benzinskih motora, s obzirom da ih dizel ne zanima u putnickom programu.