Autobusi
Re: Autobusi
Međugradski Ikarbus ugledao svetlost dana
http://www.autobusi.net/ekskluzivno-med ... lost-dana/
Prototip međugradskog autobusa Ikarbus IK-312MB na šasiji Mercedes-Benz je konačno završen, a Autobusi.NET je prvi pozvan da ga snimi van fabričke hale.
Nakon što je kupila prototip niskoulaznog autobusa IK-112LE, Arriva Litas je kupac i prvog međugradskog Ikarbusa, takođe na Mercedesovoj šasiji, koji je sada spreman za primopredaju. Ikarbus IK-312MB je prvo Euro 6 vozilo proizvedeno u Srbiji u kategoriji autobusa od 12 metara.
https://youtu.be/tRS3bayIH78
Karoseriju su razvijali Ikarbusovi inženjeri u saradnji i po instrukcijama Mercedesa koji je na kraju i odobrio i verifikovao nadgradnju. Kao i kod svakog prototipa, izradu su pratile različite nepoznanice, problemi i dečije bolesti, ali se uz zajednički napor sve to polako otklanjalo.
Autobus privlači pažnju svojim nenametljivim i svedenim dizajnom.
Iako smo očekivali da će svetlost dana novi Ikarbus ugledati još u aprilu, bili smo prijatno iznenađeni pozivom fabrike u sunčano avgustvovsko jutro da je autobus konačno spreman da na kratko bude naš maneken. Novi autobus brendiran u Arriva tirkizno plavu boju odmah privlači pažnju svojom svedenom formom i oštrim ivicama sa strane i i neprenaglašenom prednjom i zadnjom maskom.
Rešetke pozadi su lepo izdizajnirane i vizuleno se nastavljaju na svetlosnu grupu na zadnjoj masci.
Rešetke pozadi su lepo dizajnirane i vizuleno se nastavljaju na svetlosnu grupu na zadnjoj masci. Mercedesove trokrake zvezde zauzimaju na tim maskama svakako centralno mesto. Vrata za putnike su potpuno zastakljena što povećava preglednost, ali i čini autobus pristupačnijim i atraktivnijim za putnike.
Ukupno 51 sedište postavljeno je sa velikim razmakom što će obradovati više putnike.
Ukupno 51 sedište marke Sege je postavljeno na velikodušnom razmaku što će uveseliti putnike, naročito one višeg rasta. Odličan dizajn sedišta i lepo tonirane boje tkanine i materijala obloga koje nismo navikli da gledamo da su izašli iz Ikarbusa, dobro su ukomponovani sa savremeno dizjaniranim putničkim modulom za osvetljenje, ventilaciju i razglas.
Prtljažni prostor sasvim dovoljan za međugradski autobus.
Lepo izrađene galerije iznad glava putnika nisu baš velike, ali su dovoljne da u njih umesto ranca stavite laptop, na primer. Klima uređaj Pneumo Logic je zadužen da obezbedi dobru mikro klimu u autobusu. Enterijer je od buke motora dobro izolovan.
Za lepu atmosferu zadužena Pneumo Logic klima i Pioneer ozvučenje.
Kada smo već pomenuli zvučnike, treba još napomenuti da je u autobus ugrađen Pionirov multimedijalni sistem kojim vozač upravlja preko tač-skrina. Putnici na raspolaganju imaju dva TFT monitora koji su okačeni na plafon autobusa.
Komandna tabla mekana na dodir a vozaču posao olakšan bezbednosnim sistemima.
Inače, komandna tabla za vozača je izrađena sa materijalom mekim na dodir i dobro uklopljena oko volana i klastera koji je stigao uz šasiju. Uz šasiju su stigli i svi bezbednosni sistemi Mercedesa, kao što su sistem upozorenja protiv napuštanja saobraćajne trake (LDWS) i autonomni sistem za kočenje u slučaju opasnosti (AEBS). I vozač i suvozač u autobusu imaju obezbeđene ostave za sitnice.
Očekuje se da će vozilo saobraćati na liniji za Novi Sad.
Kako nezvanično saznajemo, očekuje se da će Arriva novi Ikarbus eksploatisati na liniji Beograd – Novi Sad. Da podsetimo, šasija Mercedes-Benz OC500RF ima Euro 6 motor OM936 LA zapremine 7,7 litara koji daje snagu od 299 KS. Uparen je sa šestobrzinskim manuelnim Mercedesovim menjačem GO190.
http://www.autobusi.net/ekskluzivno-med ... lost-dana/
Prototip međugradskog autobusa Ikarbus IK-312MB na šasiji Mercedes-Benz je konačno završen, a Autobusi.NET je prvi pozvan da ga snimi van fabričke hale.
Nakon što je kupila prototip niskoulaznog autobusa IK-112LE, Arriva Litas je kupac i prvog međugradskog Ikarbusa, takođe na Mercedesovoj šasiji, koji je sada spreman za primopredaju. Ikarbus IK-312MB je prvo Euro 6 vozilo proizvedeno u Srbiji u kategoriji autobusa od 12 metara.
https://youtu.be/tRS3bayIH78
Karoseriju su razvijali Ikarbusovi inženjeri u saradnji i po instrukcijama Mercedesa koji je na kraju i odobrio i verifikovao nadgradnju. Kao i kod svakog prototipa, izradu su pratile različite nepoznanice, problemi i dečije bolesti, ali se uz zajednički napor sve to polako otklanjalo.
Autobus privlači pažnju svojim nenametljivim i svedenim dizajnom.
Iako smo očekivali da će svetlost dana novi Ikarbus ugledati još u aprilu, bili smo prijatno iznenađeni pozivom fabrike u sunčano avgustvovsko jutro da je autobus konačno spreman da na kratko bude naš maneken. Novi autobus brendiran u Arriva tirkizno plavu boju odmah privlači pažnju svojom svedenom formom i oštrim ivicama sa strane i i neprenaglašenom prednjom i zadnjom maskom.
Rešetke pozadi su lepo izdizajnirane i vizuleno se nastavljaju na svetlosnu grupu na zadnjoj masci.
Rešetke pozadi su lepo dizajnirane i vizuleno se nastavljaju na svetlosnu grupu na zadnjoj masci. Mercedesove trokrake zvezde zauzimaju na tim maskama svakako centralno mesto. Vrata za putnike su potpuno zastakljena što povećava preglednost, ali i čini autobus pristupačnijim i atraktivnijim za putnike.
Ukupno 51 sedište postavljeno je sa velikim razmakom što će obradovati više putnike.
Ukupno 51 sedište marke Sege je postavljeno na velikodušnom razmaku što će uveseliti putnike, naročito one višeg rasta. Odličan dizajn sedišta i lepo tonirane boje tkanine i materijala obloga koje nismo navikli da gledamo da su izašli iz Ikarbusa, dobro su ukomponovani sa savremeno dizjaniranim putničkim modulom za osvetljenje, ventilaciju i razglas.
Prtljažni prostor sasvim dovoljan za međugradski autobus.
Lepo izrađene galerije iznad glava putnika nisu baš velike, ali su dovoljne da u njih umesto ranca stavite laptop, na primer. Klima uređaj Pneumo Logic je zadužen da obezbedi dobru mikro klimu u autobusu. Enterijer je od buke motora dobro izolovan.
Za lepu atmosferu zadužena Pneumo Logic klima i Pioneer ozvučenje.
Kada smo već pomenuli zvučnike, treba još napomenuti da je u autobus ugrađen Pionirov multimedijalni sistem kojim vozač upravlja preko tač-skrina. Putnici na raspolaganju imaju dva TFT monitora koji su okačeni na plafon autobusa.
Komandna tabla mekana na dodir a vozaču posao olakšan bezbednosnim sistemima.
Inače, komandna tabla za vozača je izrađena sa materijalom mekim na dodir i dobro uklopljena oko volana i klastera koji je stigao uz šasiju. Uz šasiju su stigli i svi bezbednosni sistemi Mercedesa, kao što su sistem upozorenja protiv napuštanja saobraćajne trake (LDWS) i autonomni sistem za kočenje u slučaju opasnosti (AEBS). I vozač i suvozač u autobusu imaju obezbeđene ostave za sitnice.
Očekuje se da će vozilo saobraćati na liniji za Novi Sad.
Kako nezvanično saznajemo, očekuje se da će Arriva novi Ikarbus eksploatisati na liniji Beograd – Novi Sad. Da podsetimo, šasija Mercedes-Benz OC500RF ima Euro 6 motor OM936 LA zapremine 7,7 litara koji daje snagu od 299 KS. Uparen je sa šestobrzinskim manuelnim Mercedesovim menjačem GO190.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Autobusi
Pristojno izgleda, videćemo kako će se pokazati. Pretpostavljam da je to lakša vožnja nego kad se pun gradski autobus (gde većina putnika stoji) uspinje uz beogradska brda. I tako 3 smene po 7 sati.... svaki dan... 10, 20 godina. U tim uslovima eksploatacije su se MAN-ovi motori pokazali najbolje. Snaga je 250-300 ks, MAN-ovi su oko 10-11 l zapremine, a MB je počeo da smanjuje, pa su sada oko 8-9. Ikarbus je, prilikom velikog testa automatskih menjača 1990/1991. godine kada ih je uvodio u proizvodnju izabrao Voith. U početku 3-brzinski, a od 2000-tih 4-brzinski. Taj i dalje uparuju sa MAN-ovim motorima, a u Mercedese su počeli da ugrađuju ZF Ecolife 6-brzinske (kao što ima Solaris). Mada su meni lično Allison menjači u MAZ-u mnogo bolje prilagođeni za ove uspone. Dobri su i oni u Neobus-Volvo (made in Novi Sad) autobusima, ne znam koja je marka. Šteta što propade firma... ono što su pravili je bilo sasvim ok.
Ђенерал Јанковић
- pedja
- član 001
- Postovi: 14261
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Autobusi
Pre neki dan videh prvi crveni Solaris, ispred pogona Karaburma.
Ne znam da li je prefarban postojeći, mada kažu da je skupo i da ne smeju u garanciju, ili je stigao nov. Da je nov, videlo bi se na svim televizijama
Ne znam da li je prefarban postojeći, mada kažu da je skupo i da ne smeju u garanciju, ili je stigao nov. Da je nov, videlo bi se na svim televizijama
Re: Autobusi
Ne znam za taj iz Karaburme, ali neki privatni prevoznik ima polovne Solarise iz Nemačke. Voze u Zemunu / N. Bgd.
Ђенерал Јанковић
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Autobusi
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Autobusi
Vdl Futura
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Autobusi
Vulović group lider u proizvodnji gradskih autobusa
http://www.infokg.rs/info/vulovic-group ... obusa.html
Kompanija “Vulović group” pozicionirala se kao lider na tržištu u proizvodnji gradskih autobusa i to zahvaljujući dugogodišnjoj saradnji sa beloruskom kompanijom “MAZ”. U prilog tome govori i podatak da je u Kragujevcu u prethodne dve godine proizvedeno ukupno 126 autobusa. Oni su najvećim delom prodati privatnim transportnim firmama, koje obavljaju javni gradski prevoz u Beogradu.
“Poverenje naših korisnika predstavlja naš najveći adut, pa je naš uspeh zasnovan na dobroj reputaciji. Tim zaposlenih koje okupljamo svakodnevno se susreće sa novim izazovima sa ciljem da se reputacija održi, kao i da se poboljša odžavanjem iskrenih odnosa kako prema našim korisnicima tako i prema zaposlenima. Naša vizija se prvenstveno odnosi na razvoj zaposlenih, ali i na razvijanje jakih partnerskih odnosa sa korisnicima naših usluga, kao i na konstantnom istraživanju mogućnosti za unapređenje poslovnih procesa”, poručuju iz kompanije “Vulović group”.
Planovi kompanije “Vulović group” odnose se na širenje kapaciteta, jaku servisnu podršku sa ciljem stalnog poboljšanja kvaliteta usluge prema korisnicima.
http://www.infokg.rs/info/vulovic-group ... obusa.html
Kompanija “Vulović group” pozicionirala se kao lider na tržištu u proizvodnji gradskih autobusa i to zahvaljujući dugogodišnjoj saradnji sa beloruskom kompanijom “MAZ”. U prilog tome govori i podatak da je u Kragujevcu u prethodne dve godine proizvedeno ukupno 126 autobusa. Oni su najvećim delom prodati privatnim transportnim firmama, koje obavljaju javni gradski prevoz u Beogradu.
“Poverenje naših korisnika predstavlja naš najveći adut, pa je naš uspeh zasnovan na dobroj reputaciji. Tim zaposlenih koje okupljamo svakodnevno se susreće sa novim izazovima sa ciljem da se reputacija održi, kao i da se poboljša odžavanjem iskrenih odnosa kako prema našim korisnicima tako i prema zaposlenima. Naša vizija se prvenstveno odnosi na razvoj zaposlenih, ali i na razvijanje jakih partnerskih odnosa sa korisnicima naših usluga, kao i na konstantnom istraživanju mogućnosti za unapređenje poslovnih procesa”, poručuju iz kompanije “Vulović group”.
Planovi kompanije “Vulović group” odnose se na širenje kapaciteta, jaku servisnu podršku sa ciljem stalnog poboljšanja kvaliteta usluge prema korisnicima.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Autobusi
Bio bi lijep bus da ima staklena vrata. Sumnjam da je to tako tesko za proizvesti. Ima li slika iznutra?
Re: Autobusi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Autobusi
Međugradski Ikarbus za Suboticu
http://www.autobusi.net/medugradski-ika ... -suboticu/
Zemunski Ikarbus je javnom preduzeću Subotica Trans isporučio novi međugradski autobus IK 312M sa podvozjem MAN.
http://www.autobusi.net/medugradski-ika ... -suboticu/
Zemunski Ikarbus je javnom preduzeću Subotica Trans isporučio novi međugradski autobus IK 312M sa podvozjem MAN.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Autobusi
A sta je sad taj?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Autobusi
Priča mi drug da sadasnji Citaro ima 4 brzine. Nije mi jasno zašto se Voith odlučio baš za 4 (što ne 5, 6...)
Voith automatic transmission, DIWA 6, 4-speed - https://voith.com/pol-en/2887.htm
Voith automatic transmission, DIWA 6, 4-speed - https://voith.com/pol-en/2887.htm
Re: Autobusi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Autobusi
Ovi Neoplani su bas dobro izgledali, dobra fora sa zakrivljenim staklom.
Jumbocruiser = najveci autobus na svijetu.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Autobusi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...